حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاثیر شبکه 5G روی رمزارزها چطور خواهد بود؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رمزارز

تاکنون سال ۲۰۲۰ هیجان زیادی داشته است. عرضه فناوری 5G به مانند یک شاخه دیگر روی درخت است. از زمان ورود بلاکچین، ممکن است در آخر بهترین موضع در استانداردهای شبکه دیجیتال باشد. همچنین می تواند نقش مهمی در پذیرش رمزارزها شده داشته باشد. در بیشتر دنیا هنوز 4G استاندارد است. در ادامه می خواهیم ببینیم که تاثیر شبکه 5G روی رمزارزها چطور خواهد بود؟ اینکه چگونه ارتقا به 5G می تواند یک مزیت بزرگ برای پذیرش رمزارز در سراسر جهان باشد.

کاری که 5G می تواند انجام دهد

شبکه 5G از تماس، پیام کوتاه و اینترنت واقعا پرسرعت و پرظرفیت (از نظر تعداد اتصال) پشتیبانی می کند. مشکل اصلی آن، هزینه است. تمام سالهای تحقیق و توسعه هزینه دارد. تحویل و گسترش شبکه به دلیل هزینه ممکن است مدتی طول بکشد. اصلی ترین موضوع اما این است که مردم باید آن را تجربه کنند تا بدانند چرا مفید است، اما اگر در منطقه آنها در دسترس نباشد، نمی توانند آن را تجربه کنند. صنعتی که به لطف فناوری 5G می تواند به سرعت رشد کند، رمزارز است.

چگونه 5G می تواند تحکیم رمزارزها را در سراسر جهان تقویت کند

معاملات ارزهای رمزنگاری شده و استخراج آن ها هر دو به منابع زیادی نیاز دارند. کاربران به قدرت، پهنای باند و سرعت زیادی نیاز دارند. شبکه 5G می تواند سرعتی ۱۰۰ برابر سریعتر از 4G فراهم کند. تأخیر کاهش یافته و هزینه کمتر هر معامله می تواند تحول بزرگی برای سرمایه گذاران باشد.

این یک تغییر دهنده بازی برای بازارهای نوظهور مانند آفریقا و هند است که در آن ها توجه به رمزارزها منفجر می شود. قیمت بیت کوین در هند همراه با حجم معاملات P2P قبلا در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است. شبکه های 5G همچنین ارتباط بیشتر دستگاه را تسهیل می کنند، که می تواند انقلابی در کیف پول های دیجیتال، ارتباطات و امنیت ایجاد کند.

چرا 5G برای آینده Cryptocurrency مهم است؟

تاثیر شبکه 5G روی رمزارزها

تاثیر شبکه 5G روی رمزارزها

شبکه های 5G بیشتر از زمان دیگری پاسخ سریع و ظرفیت بالاتر ارائه می دهند. این فناوری برای پشتیبانی بیشتر از برنامه های تلفن همراه، برنامه های سازمانی و پخش ویدئو طراحی شده است. وب سایت هایی مانند YouTube نیز برای ارائه خدمات سریعتر و بهتر به آن اعتماد خواهند کرد.

صرافی های رمزارزها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنها همیشه در حال رقابت با یکدیگر هستند تا زمان پاسخ دهی و معاملات را در اسرع وقت انجام دهند. میکروثانیه در دنیای رمزارزها اهمیت دارد. این امر به ویژه با توجه به سرعت شتاب پذیرش استفاده از تلفن همراه و ارز دیجیتال در کشورهای در حال توسعه، بیشتر درست است. این نرم افزارهای موبایل که از اقتصاد دیجیتال پشتیبانی می کنند، با ارتقا به شبکه های 5G در این کشورها، عملکرد و امنیت را افزایش می دهند.

چگونه 5G اتصالات سریعتر را فراهم می کند

سرعت Wi-Fi متوسط ​​۵۰ تا ۱۰۰ مگابیت در ثانیه است. شبکه 5G می تواند ۱ تا ۲ گیگابیت بر ثانیه را تحویل دهد. داده های بیشتری را می توان در 5G رد و بدل کرد. این مهم هنگام انجام معاملات، خرید یا فروش در یک بستر با حجم بالا است. کیف پول ارزهای رمزپایه نیز با اتصال 5G بهبود می یابد. آنها از پهنای باند و قدرت زیادی استفاده می کنند.

5G امکان ایجاد رابط کاربری و تجربه بهتر با کیف پول ارزهای رمزپایه را فراهم می کند. اگر رابط کاربری خوشایند باشد، افراد بیشتری تمایل به استفاده از آن دارند. افرادی که تازه وارد ارز رمزنگاری شده اند باید تماشا زیادی در بازار داشته باشند. اتصال سریعتر به آنها امکان می دهد بازارها را رصد کرده و نتایج واقعی را بدست آورند. علاوه بر این، این سرعت های بالاتر به معامله گران اجازه می دهد دارایی های دیجیتال را سریع و ایمن خریداری و بفروشند.

نگاهی به نسل پنجم شبکه تلفن همراه؛ 5G و مسائل پیرامون آن

5G چگونه می تواند امنیت را افزایش دهد

امنیت در گسترش استفاده از رمزارزها نگران کننده است. انقلاب آتی 5G امنیت بهتری را برای شبکه های بانکی همراه فراهم می کند. همچنین به سیستم های تأیید کمک می کند تا به طور مداوم روی بلاکچین کار کنند.

افرادی که به خدمات بانکی منظم دسترسی ندارند، ممکن است با راه اندازی 5G ، استفاده از کیف پول دیجیتال را آسان تر کنند. اگر آنها از طریق کیف پول خود از طریق اتصال 5G بتوانند کاری را که باید انجام دهند انجام دهند، ممکن است دیگر نیازی به یک حساب بانکی سنتی نداشته باشند. تمام پلتفرم های رمزارزها برای پوشش هزینه ها به یک حساب بانکی احتیاج دارند، بنابراین این امر همچنین افراد بیشتری را به اتخاذ رمزارزها ترغیب می کند.

جمع بندی

هیچ چیز بدتر از این نیست که برای انجام یک کار نیاز به آنلاین شدن از تلفن همراه خود داشته باشید که به دلیل سرعت پایین اتصال ضعیف، قادر به انجام آن نیستید. 5G نوید انقلابی در بسیاری از جنبه های زندگی روزمره ما را می دهد، اما مهمتر از همه سرعت کار با اینترنت تلفن همراه ماست. این همچنان محرک بزرگی برای همه گیری رمزارزها خواهد بود زیرا بسیاری از بازارها از تلفن همراه آنها به عنوان اتصال اصلی به اینترنت استفاده می کنند.

نظر شما چیست؟ شما در بازار رمزارزها فعالیت می کنید؟ به تاثیر 5G در آن معتقدید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)