حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی M12 با اگزینوس ۸۵۰ و اندروید ۱۱ در Geekbench دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حدودا یک ماه پیش بود که رندرهای گلکسی M12 را با هم دیدیم. این گوشی اقتصادی جدید سامسونگ حالا در بخشی از مشخصاتش لو رفته است. سامسونگ گلکسی M12 با اگزینوس ۸۵۰ و اندروید ۱۱ در Geekbench دیده شد است.

گلکسی M12 با اگزینوس ۸۵۰

گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید سامسونگ Galaxy M12 اخیراً گواهینامه های بلوتوث و Wi-Fi دریافت کرده است. طراحی، ابعاد و اندازه صفحه نمایش گوشی هوشمند چند هفته پیش به بیرون درز کرد. اکنون پردازنده ، رم و نسخه سیستم عامل گوشی فاش شده اند.

گلکسی M12 در پایگاه داده Geekbench ظاهر شده و نشان می دهد که از پردازنده Exynos 850 و 3 گیگابایت رم استفاده می کند. به نظر می رسد این گوشی از اندروید ۱۱ بهره ببرد بنابراین انتظار داریم که از One UI 3.0 استفاده شود. Exynos 850 یا (S5E3830) یک تراشه ۸ نانومتری برای تلفن های هوشمند سطح پایین است. این پردازنده از هشت هسته پردازنده Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-G52 و پشتیبانی از حافظه رم LPDDR4X و eMMC 5.1 پشتیبانی می کند.

گلکسی M12

گلکسی M12

سامسونگ Galaxy M12 را به دوربین چهارگانه مجهز کرده است، اما وضوح این سنسورهای دوربین هنوز مشخص نشده است. تلفن برای اتصال بی سیم به بلوتوث 5.0 و 2.4GHz Wi-Fi b / g / n مجهز شده است. شایعات حاکی از آن است که گلکسی M12 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد.

رندرهای CAD سه بعدی از تلفن هوشمند آینده نشان می دهد که Galaxy M12 از صفحه نمایش 6.55 اینچی Infinity-V بهره می برد. با این وجود ، باید دید که آیا از پنل Super AMOLED یا صفحه LCD استفاده می کند. ابعاد تلفن 163.9 در 75.9 در 8.9 میلی متر است. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار ، جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت USB Type-C است.

نظر شما درباره Galaxy M12 چیست؟ اندروید ۱۱ آن می تواند جذاب باشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

باید دید که آیا از پنل Super AMOLED یا صفحه LCD استفاده می کند.
یا تی اف تی مثل a21s

SHREK

فک نکنم براش از امولد استفاده کنه یکم عجیب میشه ولی گوشی خوبی به نظر میاد.

Milad7

طراحی میان رده های سامی خیلی تکراری و اعصاب خورد کن شده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)