حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی M12 و F12 با مشخصات یکسان در گوگل پلی کنسول رویت شدند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در چند ماه اخیر اخباری در مورد سامسونگ گلکسی M12 و F12 منتشر شده است. علی رغم اینکه هیج خبری در رابطه با تاریخ عرضه آنها منتشر نشده است، اما این دستگاه ها گواهینامه های مختلف را کسب کرده اند و رندرهایی نیز از آنها منتشر شده است. حالا با ظاهر شدن آنها در لیست گوگل پلی کنسول جزئیات بیشتری از آنها در اختیار قرار گرفته است.

Mukul Sharma، یکی از فاش کننده های معروف دنیای تکنولوژی، در توییتی تصویر این گوشی ها را به همراه لیست گوگل پلی کنسول منتشر کرده است. احتمالا سامسونگ گلکسی M12 و F12 با مشخصاتی یکسان، به جز رم، عرضه خواهند شد. گزارش ها از این حکایت دارند که گلکسی F12 در واقع نسخه ری برند شده گلکسی M12 خواهد بود. ببینیم سامسونگ گلکسی M12 /اف 12 چه چیزی برای عرضه خواهد داشت.

مشخصات سامسونگ گلکسی M12 / F12 

بیایید از طراحی شروع کنیم، گفته می شود سامسونگ گلکسی M12 / F12 با پنل پشتی متفاوتی عرضه خواهد شد. با توجه به تصاویر قبلی منتشر شده می توان گفت که پنل پشتی از یک طراحی خاص دو رنگ بهره خواهد برد. انتظار می رود که بخش بالایی آن بافت دار و بخش پایینی براق باشد. جدا از اینها، دوربین چهارگانه نیز گوشه بالایی دستگاه قرار خواهد گرفت.

در بخش جلویی دستگاه یک نمایشگر 6.5 اینچی با حفره قطره طور و با رزولوشن اچ دی پلاس  (1399×720) قرار خواهد داشت. سامسونگ اگزینوس 850 که یک چیپست پایین رده 8 هسته ای می باشد، در درون این دستگاه قرار دارد. این چیپست از هسته های Cortex A-55  با فرکانس 2گیگاهرتز  بهره می برد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، تنها تفاوت این دو دستگاه در میزان رم خواهد بود. گفته می شود ام 12 با رم 6 گیگابایتی و اف 12 با رم 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته ممکن است در زمان عرضه نسخه های مختلفی با میزان رم و حافظه های مختلف عرضه شوند. ولی خب تا این جای کار اطلاعات ما در همین حد است.

در رابطه با نرم افزار، گفته می شود که دستگاه با اندروید 11 و رابط کاربری OneUI 3 عرضه شود. Mali G-76 نقش پردازنده گرافیکی را ایفا خواهد کرد و البته شایعات دیگری هم منتشر شده است که از باتری فوق العاده بزرگ 7000 میلی آمپری همانند آنچه در گلکسی ام 51 دیدیم، حکایت دارد.

مجموعه دوربین از لنز اصلی 13 مگاپیکسلی، به همراه یک لنز 5 مگاپیکسلی و 2 لنز 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلوی دستگاه نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد. این دستگاه اخیر در سایت تایید گواهی BIS دیده شده است که نشان از این دارد که زمان زیادی تا عرضه رسمی آن باقی نمانده است.

قطعا به خاطر باتری حجیم و نمایشگر متناسب، عمر باتری طولانی را از این دستگاه شاهد خواهیم بود و به شخصه منتظر عرضه این گوشی هستم. نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کلا سامسونگ با پایین رده حال نمی کنه ها😒😒

Milad7

سم جدید؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد