حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به سامسونگ گلکسی M12 سلام کنید

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ

گوشی های اقتصادی عموما طراحی برجسته ای ندارند. از همین رو دیدن یک طراحی جدید جذاب است. امروز رندر گلکسی M12 سامسونگ منتشر شده و شما می توانید به آن سلام کنید! سامسونگ Galaxy M12 با قاب پشتی با کنتراست دوطرح متفاوت و قاب دوربین مربعی در نظر گرفته شده است.

گلکسی M12

بیاید از بالا آغاز کنیم. همین تصویر که بالاتر و به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، به احتمال خیلی زیاد Galaxy M12 است. سامسونگ یک ناچ بسیار کم عمق را برای دوربین سلفی در نظر گرفته است. این با طراحی گلکسی M11 که با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی ارایه شد، متفاوت است.

اگر نظر شخصی من را بپرسید، این ناچ کم عمق یک انتخاب منطقی تر است چون مزاحمت کمتری ایجاد می کند. از طرف دیگر به دلیل این انتخاب شاید (و البته شاید) پنل از نوع OLED باشد. دلیل این حدس من آن است که پنل OLED با سوراخ نمایشگر گران تر است و معمولا پنل IPS با این طراحی در گوشی های اقتصادی ارایه می شود.

روی قاب پشتی ما کادر مربعی دوربین را می بینیم که دوربین اصلی چهارگانه را در خود قرار می دهد. فلش تکی LED زیر این قاب قرار دارد. این طراحی نگاهی مدرن تر به موبایل های اقتصادی سامسونگ که عموما طراحی دوربین کشیده مستطیلی داشتند، می دهد.

گلکسی M12

گلکسی M12

در نیمه پایینی دستگاه ما کنتراست قاب پشتی را می بینیم که پایان بخش مات و حاشورخورده به بخش براق قاب پشتی می رسد. این بخش لوگونوشت سامسونگ را دارد. در جلو و بخش نمایشگر شاهد یک چانه نسبتا قابل توجهیم که البته طبیعی هم هست.

این دستگاه دارای صفحه نمایش تخت حدود ۶.۵ اینچی است در حالی که ابعاد گوشی حدود 163.9 در 75.9 در 8.9 میلی متر (10 میلی متر همراه با برجستگی دوربین عقب) خواهد بود.

گلکسی M12

گلکسی M12

گلکسی M12

گلکسی M12

گلکسی M12

گلکسی M12

فعلا اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه نداریم. نظر شما درباره طراحی این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

نوا 7

Mahdi

سلا

سلام m12 🙋🙋

SHREK

کار ما شده هر روز به یکی از میانرده های سامسونگ سلام کردن.

نویسنده آزمایشی

چرا خوبع که سلام سلامتی میاره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

LOOL

زمانی که هواوی اومد نوا 6se رو داد همه گفتن کپی از اپله . زمانی که m12 اومد با طراحی کاملا شبیه به اپل ، همه اومدن بهش سلام کردن 🤬 بس کنید این همه تبعیضو 😒😡

Milad7

سلام….

خیلی زشتی برو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)