حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M12 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

اگر می خواهید یک تلفن با دوام در زمینه باتری داشته باشد، ممکن است سامسونگ این گوشی را برای شما فراهم کرده باشد، زیرا گلکسی M12 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد. گلکسی ام ۱۲ می تواند یک دستگاه پایین رده جذاب باشد که حتی دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دارد.

گلکسی M12

با یک باتری 6000 میلی آمپری می توانید چه کاری انجام دهید؟ طبق گفته سامسونگ شما می توانید تا ۲۴ ساعت در اینترنت وبگردی کنید، یا تا ۲۳ ساعت فیلم تماشا کنید یا تا ۱۱۰ ساعت (تقریبا پنج روز) موسیقی گوش دهید. حداقل این باید یکی از آن تلفن های نادری باشد که نیازی به شارژ روزانه ندارد.

گلکسی M12

گلکسی M12

در مشخصات دیگر Galaxy M12 کمتر چشمگیر است اما هنوز هم منطقی به نظر می رسد. این گوشی از یک صفحه نمایش LCD در اندازه 6.5 اینچی با رزلوشن 720 در 1600 پیکسل، تا 6 گیگابایت رم، تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک چیپست هشت هسته ای ۲ گیگاهرتزی بدون نام برخوردار است.

همچنین یک دوربین با چهار لنز وجود دارد که دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی f/2.0، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی f/2.2، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی f/2.4 و یک عمق ۲ مگاپیکسلی f/2.4 است. در عین حال دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی است و از دیگر ویژگی های آن می توان به شارژ ۱۵ وات، اسلات کارت microSD، درگاه هدفون 3.5 میلی متری و اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار آن اشاره کرد.

بنابراین در کل Galaxy M12 سامسونگ یک گوشی پایین رده به نظر می رسد که با نمایشگری دارای یک حاشیه بزرگ در زیر صفحه، یک بریدگی در بالا و قاب پشتی که به عنوان “فلزی” توصیف شده است. اما به نظر می رسد احتمالاً پلاستیکی است.

همه این ها بدان معنی است که باید مقرون به صرفه باشد، گرچه تاکنون فقط در ویتنام ارائه شده است. هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی به صورت جهانی ارایه می شود. نظر شما درباره گلکسی M12 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

ال سی دی چی تی اف تی یا آی پی اس
تی اف تی اچ دی باشه میشه بشینیم پیکسلاشو بشماریم

Mohammadr

فقط باتری بزرگ گذاشته… خب باید اون باتری به ی کاری بیاد؟ رو این صفحه نمایش ن میشه فیلم دید نه بازی کرد نه وب گردی… دو دیقه به صفحه نگاه کنی متنفر میشی…. ینی چی اخه اینطور محصولات!

Pouya

6.5 اینچ و اچ دی ال سی دی ینی فاجعه!

afsoon

شبیه حوله حمام هست 😑اگر بخواد صد دلار باشه خوبه وگرنه با قیمت زیر صد و پنجاه دلار هیچ حرفی واسه گفتن پیش پوکو ام تری نداره .هرچند سامسونگ اینو احتمالا دویست دلار بزاره و رقیب مستقیم قیمتی نوت نه پرو فایو جی بشه😑

Mahdi

اصلا درک نمیکنم خب اچ پی پلاس گذاشتی خب اندازه صفحه رو ۵.۵ تا ۶ اینچ بذار بهتره اون موقع باتری هم میاد پایینتر‌ و زودتر هم شارژ میشه و کیفیت صفحه بهتر میشه

Milad7

دورِ باطل!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)