حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موتورولا Nio با رفرش ریت ۱۰۵ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | موتورولا

ما دو روز پیش برای شما نوشتیم که گوشی موتورولا Nio با اسنپدراگون ۸۶۵ لو رفت. امشب در گزارشی می شنویم که گوشی موتورولا Nio با رفرش ریت ۱۰۵ هرتز لو رفته است. این دستگاه با حسگرهای تصویری که اکثرا از برند OmniVision تهیه شده است، مجهز خواهد شد.

موتورولا Nio

گوشی با کد Motorola XT2125 با نام رمز “Nio” در حال حاضر در حال آزمایش داخلی بوده و دارای یک نمایشگر عجیب و غریب است. رفرش ریت روی ۱۰۵ هرتز تنظیم شده است. هیچ تلفن دیگری (یا نوع دیگری از دستگاه) که فکرش را بکنیم این میزان رفرش ریت خاص را ندارد.

یک نمایشگر ۹۰ هرتز می تواند فیلم ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه را به راحتی نمایش دهد، یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی نیز می تواند به فیلم ۲۴ فریم در ثانیه را کنترل کند. به این دلیل که آن نرخ فریم ها با رفرش ریت به طور مساوی تقسیم می کنند. شاید نمایشگر تطبیقی ​​باشد، بنابراین می تواند رفرش ریت خود را متناسب با فریم در ثانیه ویدیو کاهش دهد.

به هر حال چرا ۱۰۵ هرتز؟ یک توضیح ممکن این است که این یک پنل ۹۰ هرتزی است که برای یک تست، اورکلاک شده است. بنابراین، محصول نهایی برای خرده فروشی می تواند به 90Hz معمول تبدیل شود.

صفحه نمایش در Motorola Nio یک صفحه 6.7 اینچی با رزولوشن 1080p+ خواهد بود. این تلفن احتمالا در چارک اول سال آینده و با سیستم عامل اندروید ۱۱ ارایه خواهد شد.

این گوشی توسط چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تأمین خواهد شد. مدل 12/256 گیگابایتی نیز امکان پذیر است، اما با نزدیک شدن به زمان معرفی اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم دانست.

موتورولا Nio دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پشت بوده که با یک سنسور OmniVision OV64B ساخته شده است. در کنار آن یک دوربین مجهز به زاویه دید عریض ۱۶ مگاپیکسلی با مدل OV16A10 و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین سلفی با یک ماژول اصلی ۸ مگاپیکسلی (Samsung S5K4H7) و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض (OV16A1Q) پیکربندی مشابهی خواهد داشت.

در مورد نام خرده فروشی احتمالی XT2125 Nio خبری نیست. نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

105 یکم عجیبه به مولا ولی در کل منتظرش نیستم چون احساس میکنم قیمتش باید بالا باشه.

ali_s

۱۰۵ جدیده و عجیب

AŁɪ

آقای عطایی جریان کند شدن سرعت نت ایرانسل چیه 🙁 مردیم از بیکاری .

Mahdi

قیمت این گوشی باید ۴۵۰ دلار باه

Milad7

ببینیم چه میکنه ظاهرا که بدک نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)