حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موتورولا Nio با اسنپدراگون ۸۶۵ لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 21 دیدگاه | شایعات، موتورولا

طی سالهای گذشته، موتورولا در بخش های میان رده و اقتصادی با گوشی های هوشمند رقابتی تحت سری Moto G و X خود تمرکز کرده است. امسال اما این شرکت تغییراتی در قلب خود ایجاد کرد و تصمیم گرفت خط تولید پرچمدار جدید خود را با نام Motorola Edge ارایه کند. جالب که حالا گوشی موتورولا Nio با اسنپدراگون ۸۶۵ لو رفته است.

موتورولا Nio

خانواده Edge موتورولا یک گوشی میان رده را با اسنپدراگون 765G به نام Motorola Edge و پرچمدار واقعی به نام Motorola Edge Plus با Snapdragon 865 را به ارمغان آورد. دستگاه پرچمدار به دلیل گران بودن قیمت و برخی کاستی های اینور و اونور، مورد استقبال رسانه ها و کاربر قرار نگرفت. ظاهرا موتورولا می خواهد به زودی با یک گوشی هوشمند پرچم دار جدید این مشکل را برطرف کند. با توجه به اینکه تراشه آن اسنپدراگون 865 است، ممکن است در هفته های آینده شاهد عرضه آن باشیم.

گزارش جدید از TechnikNews با همکاری آدان کانوی ارائه شده است. بر اساس آن، موتورولا در حال کار بر روی یک پرچمدار جدید است که اکنون نام رمز “Nio” را دارد.

این دستگاه شماره مدل XT2125 را دارد و از چیپست Snapdragon 865 دقیقاً مانند Motorola Edge Plus برخوردار است. اکنون که Snapdragon 865 Plus به عنوان پیشرفته ترین چیپست کوالکام در دسترس است، در این مرحله دیدن SD865 شاید عجیب باشد اما نظر شخصی من این است که عجیب نیست، تفاوت زیادی بین این ۲ تراشه نیست.

اسنپدراگون ۸۶۵

اسنپدراگون ۸۶۵

علاوه بر این، دستگاه مذکور با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. با این حال، این شرکت همچنین یک مدل بالاتر با ۱۲ گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز ارائه خواهد داد. این صفحه نمایش دارای وضوح FHD+ خواهد بود و انتظار داریم که پنل حداقل ۹۰ هرتز داشته باشد. به هر حال، این رفرش ریت پیشنهادی اج است.

گفته می شود وقتی صحبت از بخش دوربین باشد، Motorola Nio از یک دوربین سه گانه در پشت بهره می برد. در حالی که شرکت های دیگر روی حسگرهای سونی و سامسونگ شرط بندی می کنند، موتورولا با سنسورهای OmniVision در حال تولید دستگاه است.

دوربین اصلی یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B است. همچنین یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی OmniVision OV16A10 با یک لنز فوق عریض و یک ماژول عمق سنج ۲ مگاپیکسل OmniVision OV02B1B طراحی شده است. در قسمت جلویی، دستگاه دارای یک دوربین دوگانه است.

شاید، موتورولا یک سوراخ به شکل قرص را انتخاب کند. این شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی OmniVision OV16A1Q و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سامسونگ S54H7 با یک لنز فوق غریض است.

از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت و اندروید ۱۱ اشاره کرد که دیدنش به صورت پیش فرض بسیار جذاب است. طبق گزارشات، موتورولا این گوشی را در زمستان ۹۹ به بازار عرضه خواهد کرد. با این حال، این یک حرکت نسبتاً شجاعانه از سوی این شرکت است. چرا که ما انتظار داریم که سایر OEM ها در سه ماه اول سال 2021 تلفن های مجهز به Snapdragon 875 خود را ارائه قرار دهند.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی پرچمدار دیرهنگام موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عنوان بالارده بیشتر بهش میخوره تا پرچمدار
ولی احتمالا با قیمت یک پرچمدار عرضه میشه😔

Mahdi

قیمتش نباید بیشتر ۵۰۰ دلار باشه

سری mi10t با قیمت فضایی وارد بازار ایران شد😐😐😐😐
Mi10t pro-128ریجستر شده بیست و یک میلیون
Mi10t-128ریجسترشده ۱۶ میلیون

قیمت های الکی😐😐😐

Taha

دلال های عزیز.

SHREK

چه خبره به مولا😐😐😐

Taha

ازون عجیب تر اینه که سری اس ۱۸ تومنه.

SHREK

آره. گوشیمو فروختم سری S یا X بگیرم ولی میبینم احتمال کم شدن قیمتش خیلی پایین به مولا.

ali karimi

داداش مثل اینکه یا خارج کشور زندگی میکنی، عزیز من مگه تو ایران زندگی نمیکنی، تو این چندسالی که از خدا عمر گرفتی و ازاون وقتی که فهمیدی 2دوتا میشه 4تا،تو ایران چی بوده که قیمتش بالا رفته باشه بعدش بازم اومده پایین،داداش هرچی امروز میخوای بخری بخر حتی یه شکلات، چون نخری سرت کلا رفته و فردا باید دوبرابرشو پول بدی حالا چه برسه گوشی که حرف چندمیلیون وسطه نه جندهزارتومان، یعنی آمروز خریدی برد زدی،ای لعنت به این زندگی که نمیتونیم یه گوشی درست حسابی واسه خودم و بخریم و برای خریدش باید خودمونو به آب و آتیش بزنیم آخرش بازم هیچی میبینی اون پولو جورکردی تا بری بخری میبینی قیمتش بازم رفته بالا

TheFreeCritic

قیمت الکی هست و دارای حباب عرضه اولیه هست فعلا انگشت ***0رو به روی دلالان نشون بدید و تا ۱۰ ۱۲ تومن نشذه نخرید .
ایفون اس ای هم رجیستر داره هم هزینه گارانتی و … با قیمت ۳۹۹ دلار۱۴ تومنه
بعد چجوری این بدون رسج و… با قیمن ۲۹۹ دلار ۱ه۸ تومنه ؟ اندکی تفکر

TheFreeCritic

پ.ن : کتف به مولا تپی کیبورد ⁦(༎ຶ ෴ ༎ຶ)

TheFreeCritic

توی کیبورد ⁦(╥﹏╥)⁩

ali_s

ایرانه اینجا😂

Mohammadr

کجا موجود کردههههه؟

Taha

توی ترب

نویسنده آزمایشی

موبایل آبی
ترب
گوگل کالا

Mohammadr

ممنون
ولی گوگل کالا و ترب هیچی.. موبایل ابی هم 15 میداد بدون ریجستر😐

با ریجستر ۲۱ تومن میشه من از تو اینستا پرسیدم

با این حال اصلا تو ایران به صرفه نیست

Milad7

موتورولا کلا از روند بازار عقبه ! 😐

ali karimi

سلام،گوشی موتورولا فکر کنم درکل این برند واسه آمریکا باشه درسته؟ البته خودم تا الان از گوشی موتورولا استفاده نکردم ولی درکل فکر کنم گوشی‌های خوبی بسازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)