حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ ویوو V20 Pro 5G با رابط کاربری Funtouch OS 11 رسما ارائه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، ویوو

اواسط آذر پر از خبر آپدیت اندروید ۱۱ برای پرچمدارهای برندهای مختلف است. ابتدا آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۲۰ و سپس آپدیت اندروید ۱۱ ریلمی X50 Pro ارایه شد. امشب ما آپدیت اندروید ۱۱ ویوو V20 Pro 5G با رابط کاربری Funtouch OS 11 رسما ارائه شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ ویوو V20 Pro 5G

تفاوت این آپدیت ویوو با دو برند دیگر این است که دستگاه ویوو یک میان رده با اسنپدراگون 765G است اما دو دستگاه برندهای سامسونگ و ریلمی پرچمدار برند هستند.

ویوو V20 Pro 5G شهریورماه با رابط کاربری Funtouch OS 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ معرفی شد و vivo گفت که این تلفن هوشمند این هفته به روزرسانی Android 11 را دریافت می کند. خوب ویوو به قول خود عمل کرد زیرا اندروید ۱۱ شروع به کار برای V20 Pro 5G کرده است.

به روزرسانی اندروید ۱۱ دارای شماره ساخت PD2020F_EX_A_6.70.8 است و نیاز به دانلودی در حدود 3.6 گیگابایت دارد. این آپدیت دارای تاریخچه نوتیفیکیشن ها، عملکرد اولویت چت و ویژگی های حباب چت است. همچنین سطح وصله امنیتی Android را در V20 Pro 5G تا 1 نوامبر 2020 افزایش می دهد.

همچنین لازم به ذکر است که به روزرسانی اندروید ۱۱ نسخه رام را در منوی درباره دستگاه از Funtouch OS 11 Global در اندروید ۱۰ به vos OS_2.0  تغییر می دهد. به نظر می رسد شاید شاهد تغییر نام برای بازار جهانی باشیم تا راحت تر قابل شناسایی باشد اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. به محض شنیدن اصل ماجرا،اخبار بیشتر را ارایه می کنیم. همچنین این احتمال وجود دارد که این یک اشتباه باشد و با به روزرسانی بعدی اصلاح خواهد شد.

به هر حال، آپدیت جدید به صورت OTA ارائه می شود و کاربران آن را در هند دریافت کرده اند. هر چند احتمالش خیلی کم است شما ویوو وی ۲۰ پرو داشته باشید اما نظر شما درباره عملکرد ارائه آپدیت ویوو وی ۲۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی هم خوب.

خیلی هم عالی…

Monarch

چرا این گوشی ها به ایران وارد نمیشن خدایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Milad7

گوشی خیلی خوبیه دوربین خفنی هم داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)