حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ ریلمی X50 Pro با Realme UI 2.0 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ریلمی

یکی از برندهایی که سریع ترین رشد در بازار موبایل را دارد، یعنی برند Realme، اوایل سال جاری میلادی پرچمدار خود را با نام Realme X50 Pro به عنوان اولین تلفن هوشمند 5G هند و خود عرضه کرد. امروز حتی خبر می رسد که آپدیت اندروید ۱۱ ریلمی X50 Pro با Realme UI 2.0 رسما ارایه شد. این یعنی فقط چند روز دیرتر از آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۲۰ سامسونگ.

آپدیت اندروید ۱۱ ریلمی X50 Pro

این گوشی گل سرسبد این برند برای سال ۲۰۲۰ است. اولین باری است که در سپتامبر با Realme UI 2.0 مبتنی اندروید ۱۱ ساخته می شود. اکنون، ماه ها بعد شرکت سرانجام شروع به ارائه به روزرسانی پایدار کرده است.

گوشی های هوشمند realme قبلا ColorOS را اجرا می کردند اما با انتشار Realme UI در کنار ColorOS 7 تغییر کرد. پوسته اندرویدی خود برند چیزی جز نسخه کمی اصلاح شده ColorOS نیست. به عبارت دیگر، این شبیه به رابط کاربری Magic آنر و رابط کاربری EMUI هواوی است.

از این رو، جدیدترین رابط کاربری realme مبتنی بر اندروید ۱۱ دارای همان ویژگی های OPPO ColorOS 11 با تغییرات جزئی در اینجا و آنجا است. تاکنون Realme بیلد بتا را در سه دستگاه خود یعنی Realme X50 Pro و Realme 7 Pro و Realme Narzo 20 عرضه کرده است.

ریلمی X50 Pro به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار، اولین بار است که از بروزرسانی پایدار realme UI 2.0 با شماره بیلد RMX2076PU_11.C.16 برخوردار است. براساس اعلامیه رسمی در Realme Community، به روزرسانی در حال حاضر بصورت گروهی-مرحله ای انجام می شود.

بنابراین رسیدن به هر دستگاهی ممکن است زمان ببرد. با این وجود، برند تأیید کرده است که بزودی لینک دانلود به روزرسانی دستی را ارائه می دهد. از این رو، اگر OTA به دلیل نامعلومی به تلفن شما نرسد، می توانید به روزرسانی را به صورت دستی نصب کنید.

به همین ترتیب، کاربرانی که به realme UI 2.0 مبتنی (Android 11) به روزرسانی شده اند نیز می توانند با دانلود و نصب فایل ROM از صفحه «بروزرسانی نرم افزار» ریلمی به اندروید ۱۰ بازگردند.

نظر شما چیست؟ گوشی ریلمی دارید؟ سرعت آپدیت این برند نوپا جذاب است.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

ریلمی به نظر بی نظیر داره میاد بالا یه ویژه ریلمی 6و۷که با وجود قیمت بی نظیرومدیاتکبا سرعت قدرت بالایی را ارائه میدن بی نظیرن فقد سیستم خنک کندده کم دارن که محشر بشن
تمام

Mahdi

ریلمی باتری لایف خوبی داره

Finch

««یکی از برندهایی که سریع ترین رشد در بازار موبایل را دارد، یعنی برند Realme»»
+ چه‌عجب بلاخره تو این سایت یه تعریف از یه برندی بجز هواوی شنیدیم .
.
««امروز حتی خبر می رسد که آپدیت اندروید ۱۱ ریلمی X50 Pro با Realme UI 2.0 رسما ارایه شد. این یعنی فقط چند روز دیرتر از آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۲۰ سامسونگ.»»
+البته دایی جان این آپدیت های بتا رو ما ۲ ماه پیش رو شیا دریافت کردیم و الان نشستیم منتظر استیبل…

SHREK

رابط کاربریش هنوز جای کار داره ولی سرعت آپدیت خوبی داره.

Milad7

ریلمی برند دوست داشتنی و محبوب من :p

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)