حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل 5G و 4G آیفون ۱۲ گزارش شده است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، مشکلات

سری آیفون ۱۲ اپل بیش از یک ماه پیش ارائه شد و اولین سری از این شرکت بود که از شبکه 5G پشتیبانی می کند. به نظر می رسد که کاربران با یک مشکل اساسی روبرو هستند. گفته می شود که آیفون ۱۲ آنها به طور غیر منتظره ای در اتصال به شبکه 5G و LTE مشکل دارد.

مشکل 5G و 4G آیفون ۱۲

طبق گزارش 9To5Mac کاربران آیفون ۱۲ به خصوص هنگام مسافرت یا رانندگی با این مسئله روبرو شده اند. در حال حاضر مشخص نیست که این موضوع چقدر گسترده است، اما چند صد پست در انجمن های آنلاین ظاهر شده است.

آیفون ۱۲ پرو مکس

آیفون ۱۲ پرو مکس

ظاهرا کاربران ادعا کرده اند که این مسئله ممکن است در نحوه تعویض بین آنتن های BTS توسط آیفون ۱۲ باشد. یکی از کاربران آیفون ۱۲ که تحت تأثیر این مسئله قرار گرفته است، حتی در هنگام سفر موفق به ایجاد دوباره مشکل شده است. قابل ذکر است که او با مشکل از دست دادن سرویس LTE و 5G در آیفون ۱۱ پرو قدیمی خود روبرو نبود.

به همین ترتیب، بسیاری از کاربران دیگر نیز از این مسئله شکایت کرده اند. گزارش شده است، کاربران خدمات Verizon و AT&T بیشترین تأثیر را از این مسئله می پذیرند اما این مسئله به کاربران T-Mobile نیز تسری پیدا می کند. افرادی که با این مشکل روبرو هستند شکایت خود را در سایتهایی مانند Reddit و کانالهای رسمی دیگر مانند پشتیبانی اپل به اشتراک می گذارند، اما تاکنون هیچ راه حلی در دسترس نبوده است.

متأسفانه، هنوز مشخص نیست که چه چیزی واقعاً باعث بروز این مسئله شده است، اما ما می توانیم انتظار داشته باشیم که اپل به زودی به این مسئله پاسخ دهد، زیرا تعداد افرادی که با این مشکل روبرو هستند به ظاهر در حال افزایش است.

شما آیفون ۱۲ دارید؟ با مشکل 5G و 4G آیفون ۱۲ رو به رو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

آیفون 12 ندارم فکر هم نمیکنم بتونم بخرم پس مشکل اتصال هم ندارم به کارلوس.🙃

اپل چرا امسال اینقدر مشکل داره؟

Milad7

خب اینم از این 😐 ادم نمیدونه باور کنه یا…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)