حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سومین عضو خانواده وان پلاس ۹ احتمالا OnePlus 9E باشد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

ما تقریبا مطمئن هستیم که وان پلاس OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro را به عنوان دستگاه های پرچمدار بعدی خود به بازار عرضه خواهد کرد. با این حال، شایعه جدید ادعا می کند که این شرکت همچنین می تواند OnePlus 9E را با آن دستگاه های پرچمدار دیگر، وارد بازار کند.

ویژگی های OnePlus 9E چیست؟

متأسفانه، ما اطلاعات زیادی در مورد OnePlus 9E نداریم، بنابراین فقط می توانیم حدس بزنیم. با توجه به درز اطلاعات، قرار است سومین دستگاه از سری گوشی های OnePlus 9 باشد، اما مشخص نیست که بین OnePlus 9 و 9 Pro باشد یا زیر OnePlus 9 و به عنوان یک دستگاه پرچمدار مقرون به صرفه تر خواهد بود. خب حدس شخصی من این است که اقتصادی ترین عضو خانواده است.

با توجه به استفاده از پسوند “E” از تولید کنندگان دیگر مانند سامسونگ، منطقی است که تلفن شایعه شده یک پله زیر OnePlus 9 معمولی قرار گیرد. سامسونگ Galaxy S10e را با مشخصات مشابه Galaxy S10 منتشر کرد، اما با یک نسخه پایین تر وضوح صفحه، باتری کوچکتر و سیستم دوربین ساده تر. جالب است که ببینید آیا OnePlus تصمیم دارد مسیر مشابهی را طی کند یا خیر.

اگر در نهایت OnePlus 9E یک دستگاه مقرون به صرفه تر باشد، امیدوارم که این دستگاه همچنین مجهز به نمایشگر کوچکتر باشد. OnePlus تمایل دارد تا پرچمداران خود را مجهز به نمایشگر بزرگتر ارائه کند، هر دو گوشی در خانواده OnePlus 8 بزرگتر از 6.5 اینچ هستند. با این شرایط، این شرکت خریدارانی را که خواهان عملکرد یک پرچمدار با فرم فکتور مناسب تر برای جیب هستند، از دست می دهد. پس شاید با توجه به حضور آیفون ۱۲ مینی، ما اینجا یک گوشی حدود ۵.۵ اینچی را انتظار داشته باشیم.

در حالی که ما اطلاعات زیادی در مورد سایر دستگاه های OnePlus 9 نداریم، اما شنیده ایم که قرار است حوالی اسفند به بازار عرضه شوند، اما این شرکت به طور رسمی این موضوع را تأیید نکرده است.

ما همچنین یک رندر از تلفن را مشاهده کردیم. این سیستم یک دوربین سه گانه در پشت و یک دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر را در جلو نشان می دهد.

به وان پلاس ۹ پرو سلام کنید

از آنجا که مشخصات منتشر نشده است، چیز زیادی درز نکرده، بنابراین باید منتظر بمانیم تا OnePlus یک ارائه رسمی ارائه دهد تا مشخص شود تلفن چه چیزی را به ما ارائه می دهد. در هر صورت، ما بسیار هیجان زده ایم که می توانیم نسل بعدی دستگاه های پرچمدار OnePlus را احتمالا با همان سیاست کلی این شرکت، داشته باشیم.

OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro تلفن های کشنده ای بودند که واقعاً به تثبیت وان پلاس به عنوان یکی از برترین سازندگان گوشی های هوشمند از نظر کیفیت کمک کردند. با وجود دستگاه های OnePlus 9 ، جالب است که ببینیم این شرکت چگونه می تواند امور را به جلو سوق دهد. عرضه دستگاه سوم برای جذب طیف وسیع تری از طیف قیمت می تواند اقدامی هوشمندانه باشد، اما این دستگاه باید قانع کننده ظاهر شود.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۹ ای هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

ایول

Mahdi

خوشم میاد طرف مدیاتک نرفته هنوز

SHREK

خیلی هم خوب به بری.

Milad7

همون فلگشیپ کیلر بزنه بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)