حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رئیس هواوی می خواهد آنر بزرگترین رقیب این برند باشد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | آنر

دو هفته پیش بود و ابتدا برای ما سوال پیش آمد که آیا هواوی برند آنر را به قیمت ۱۵ میلیارد دلار به Digital China و دولت محلی شنزن خواهد فروخت؟ یک هفته پس از آن هم دیدیم که فروش آنر توسط هواوی رسمی شد. به نظر می رسد هواوی آن چنان هم از این فروش ناراحت نیست و رئیس هواوی می خواهد آنر بزرگترین رقیب این برند باشد.

همانطور که گفتیم اوایل همین ماه شایعات، ثابت شدند و هوآوی برند Honor خود را به کنسرسیومی از شرکت های چینی فروخت. اعتقاد بر این بود که این فروش با ممنوعیت های مختلفی که هواوی توسط دولت ایالات متحده انجام داده است، اجبارا انجام شده است.

امروز رن ژنگ فئی، بنیانگذار هواوی، در یک گردهمایی کارمندان شرکت اعتراف کرد که فروش این محصول ضروری است زیرا این برند تلفن های هوشمند “به دلیل عدم دسترسی مداوم عناصر فنی مورد نیاز تحت فشار شدید”.

آنباکسینگ آنر 9A

آنر 9A

وی افزود: هوآوی می تواند مشکلات را پشت سر بگذارد، اما تصمیم گرفت آنر را بفروشد تا در صورت صفر شدن کانال های فروش، افراد شاغل و همچنین توزیع کنندگان آن شغل خود را از دست ندهند.

رن ادامه داد:

موج پس از موج تحریم های شدید آمریکا علیه هواوی باعث شده است که سرانجام بفهمیم برخی سیاستمداران آمریکایی می خواهند ما را بکشند، نه فقط ما را اصلاح کنند.

او می خواهد آنر بعد از “طلاق” بزرگترین رقیب هواوی شود و می گوید انگیزه کارمندان آنر باید این باشد که بخواهند شرکت مادر سابق خود را سرنگون کنند. حداقل در حال حاضر دستیابی به این مساله فاصله زیادی دارد، زیرا فروش گوشی های هوشمند Honor در حدود چارک سوم سال ۲۰۲۰ تقریباً 26٪ از کل فروش هواوی را تشکیل داده است.

به هر حال Honor می تواند با قدرت بیشتری ادامه دهد و با دستگاه های شاخص بازار را از آن خود کند. فکر می کنید که آنر بتواند یک برند شاخص دیگر از چین و خارج از سایه هواوی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من میگم آنر و هواوی در پشت پرده باهم ارتباط دارند.
هواوی آنر رو به صورت نمایشی فروخت و در اصل نفروخت،کاری میکنه که آنر از خودش بهتر بشه و سود آنر باز بره تو جیبش.
شایدم دارم چرت میگم.

SHREK

منم موافقم به نظرم فقط میخواست تحریم دور بزنه و آنر از زیر تحریم بکشه بیرون.

The MTest MT

عالی ترین اتفاقه ممکنه ک هواوی پشت پرده با انر باشه چونکه انر میشه هواوی گوگلدار

m.b

یکم دوراندیش باشید رفقا… خود هوآوی سر همین کارای پنهانیش و رعایت نکردن دستورات امریکا تحریم شد… الان خوشحال میشید که آنرم همون کارو کنه؟! خب آمریکا که دنبال بهانه هست، آنرم باز از همون سوراخی که هوآوی نیش خورد، نیش بخوره؟
نه دیگه… باید آرزو کنیم بهانه دست آمریکا نده…

Mahdi

من میتلسم 😬😬😬

نیما عرفانی

هواوی مسئولیت تولید محصولات کنونی و در ۶ ماه آتی آنر رو برعهده داره و این فعالیت شامل اقدامات و هزینه های تحقیق و توسعه هم میشه. این تصمیم گیری و پروژه قبل از معامله ی فروش و تقسیم بندی آنر صورت گرفته لذا احتمال می‌ره که حداقل تا سری آنر وی ۴۰ و حتی شایدم سری آنر ۴۰ شاهد استفاده از چیپست اسنپدراگون در محصولات آنر نباشیم و فعلاً از مدیاتک و کایرین استفاده می‌کنه.
comment image

Milad7

زیادی بلند پروازانه اس ولی دست نیافتنی نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)