حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Pro همراه با Galaxy S21 معرفی خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما می دانیم که همه نگاه ها به گلکسی S21 معطوف است زیرا این مسئله مهم بعدی است. در این شور و شوق، بسیاری از ما فراموش کرده ایم که سامسونگ همچنین قصد دارد دنباله ای از Galaxy Buds Plus را معرفی خواهد کرد. به تازگی شنیدم که نسخه جدید لغو نویز فعال (ANC) خواهد داشت، اما در آن زمان هیچ صحبتی در مورد این که نام آن قرار است باشد وجود ندارد. امروز گفته می شود که هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Pro همراه با Galaxy S21 معرفی خواهد شد.

سامسونگ Galaxy Buds Pro

در گذشته شنیده ایم که قرار است Galaxy Buds Beyond نامیده شوند، اما بر اساس آخرین اخبار، نام دستگاه کاملاً متفاوت خواهد بود. هندزفری بی سیم جدید سامسونگ در کنار گلکسی S21 ارائه خواهند شد. گفته می شود کهGalaxy Buds Pro با Galaxy S21 معرفی و لغو فعال صدا یا ANC را به همراه دارد.

یک گواهینامه وجود دارد که توسط سازمان تنظیم مقررات اندونزی منتشر شده است. این گواهی نام هندزفری بی سیم سامسونگ را تأیید می کند که Galaxy Buds Pro نامیده می شوند. شماره مدل این دستگاه SM-R190 است. ریگولاتوری 3C چین نیز این هدفون ها را تأیید کرده است. این لیست همچنین نشان می دهد که کیس هندزفری باتری 472 میلی آمپری را به همراه خواهد داشت.

Galaxy Buds Pro

Galaxy Buds Pro

هندزفری Galaxy Buds Pro همچنین از NRRA کره ای نیز گواهی دریافت کرده است، بنابراین مطمئن هستیم که این نام و سایر اطلاعات خواهد بود چرا که همه آنچه تاکنون دیده ایم، این را تأیید می کند. حالا فقط باید منتظر بمانیم تا قبل از تأیید رسمی، گزارش های بیشتری منتشر شود.

داشتن تأیید رسمی از سه مقام نظارتی با همان اطلاعات برای تأیید اینکه نام رسمی Galaxy Buds Pro خواهد بود، کافی است.

تا آنجا که به بقیه اطلاعات مربوط می شود، ما شنیده ایم که آنها ANC را ارایه می کنند و شکلی شبیه به آنچه در Galaxy Buds یا Buds Plus دیده ایم خواهند داشت. به نظر می رسد که سامسونگ از طرح لوبیاطور خود خیلی بازخورد مثبتی دریافت نکرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر هندزفری بی سیم بعدی سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

منتظرش نیستم به مولا. مگر اینکه واقعا پیشرفت درست حسابی کرده باشه.

Mahdi

تغییراتش چیه

lovenokia

سری لوبیایی قبل که به دلیل داغی بیش از حد و بلند شدن دود ، فاجه آفرید .

امیدوارم این یکی بهتر باشه .

Milad7

خیلی زشته اصلا باهاش ارتباط برقرار نمیکنم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)