حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی بادز پرو سامسونگ پیش از معرفی رسمی به قیمت ۱۸۰ دلار برای فروش ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ

همانطور که انتظار می رود با نزدیک شدن به زمان عرضه محصول، شدت گزارشها و شایعات افزایش یابد. دیگر طبیعی شده است که هر محصول موبایلی قبل از عرضه در بازار به بیرون درز کند. اولین گزارش ها معمولا حیلی پرجزئیات نیستند، اما وقتی یک سری جدید از گوشی های پرچمدار یا یک جفت هدفون بی سیم کمتر از دو هفته از رونمایی خود فاصله دارند، شایعات بیشتر می شود. جالب اینکه امروز گلکسی بادز پرو سامسونگ پیش از معرفی رسمی به قیمت ۱۸۰ دلار برای فروش ارایه شده است!

گلکسی بادز پرو سامسونگ

به طور خلاصه، پیش از این، هدفون های آینده گلکسی بادز پرو در رندرهای مطبوعاتی دیده شده بودند، اما اکنون این هندزفری ها به همراه بسته خرده فروشی آن در تعداد انگشت شماری از عکس های واقعی مشاهده شده است. نکته جالب توجه بیشتر اینکه این عکسها از لیست فروش Galaxy Buds Pro در فروشگاه Facebook تهیه شده اند!

در واقع، شخصی که در لیست قرار دارد ادعا می کند که دو جفت Galaxy Buds Pro در اختیار دارد که یکی از آنها با قیمت 180 دلار برای فروش در فروشگاه فیس بوک عرضه شد.

شاید جالب ترین موضوع قابل برداشت از این تصایر جعبه خرده فروشی Galaxy Buds Pro باشد که دارای طرح رنگی متفاوت با هدفون های قبلی است. جعبه دیگر سفید نبوده و رنگ سیاه دارد، بنابراین به هیچ وجه کسی نمی تواند این محصولات را با محصولات اپل اشتباه بگیرد!

علاوه بر این، پشت جعبه چند ویژگی شایعه شده مربوط به Galaxy Buds Pro، مانند سیستم بلندگوی دو طرفه و رتبه بندی بهبود یافته IPX7 را تایید می کند. برای یادآوری باید بگویم که Galaxy Buds Plus و Galaxy Buds Live دارای امتیاز IPX2 هستند. جعبه خرده فروشی همچنین ANC (لغو فعال نویز) و عمر باتری را با حداکثر 18 ساعت پخش موسیقی با یک بار شارژ (همراه با کیس) تأیید می کند.

هندزفری Galaxy Buds Pro باید در تاریخ ۲۵ بهمن ۹۹ در کنار سری گوشی های پرچمدار گلکسی S21 رونمایی شود و انتظار می رود در سه رنگ با قیمتی حدود 200 دلار در بازار ارایه شود.

نظر شما چیست؟ هندزفری گلکسی بادز پرو برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

سی.نا عطا.یی پوشش بدید

هدفون های اپل مشکل عرق کردن زیاد دارند

اگزینوس توی مصرف باتری 30 درصد بهره وری داره

Farcry

«مشکل عرق کردن زیاد» !!!!! آهان یعنی بقیه هدفون ها رو وقتی توی گوش میزاری عرق نمیکنی؟؟ خداوکیلی سر هر پست چی میگی اصلا فازت رو درک نمیکنم. ایرپاد پرو استاندارد IPX4 رو داره و در برابر تعریق و قطرات آب و باران مقاومه درحالی که نه گلکسی بادز نه مدل جدید اون گلکسی بادز لایو (همون لوبیایی شکله) هیچ استاندارد مقاومتی در برابر آب ندارن و با تعریق و یا توی بارون ممکنه آسیب ببینن.

5G

بله بری خبر بخونی بد نیست
۵۰۰ دلار بدی بعدم مشکل داشته باشه آدم میره هدفون سونی میگیره

Farcry

من منظورم ایرپاد پرو بود.فکر کردم منظور تو هم همینه….

s.h

بادز پلاس سال قبل ، با در نظر گرفتن قیمتش بنظرم بهترین هندزفری بلوتوثی بود . چاقعا محصول باکیفیتی بود و عمر باتریش همچنان رکورد داره که مزیت بزرگیه
مدل پرو هم با قیمت ۱۸۰ دلاری اگه معرفی بشه قطعا مورد توجه خیلیا قرار میگیره مخصوصا اینکه اکثر برند ها درصورت داشتن anc ، بالای ۲۰۰ دلار قیمت گذاری میکنن

Dr.Nazer

🙂

pooria

ادم چرا باید 180 دلار برای یه هدفون پول بده؟

Auroro

چون پولداره

pooria

فکر کنم کره خر گزینه بهتری بود ولی اونم قابله قبوله 😂

Milad7

زشت است و گران

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)