حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی بادز پرو سامسونگ ویژگی صدای فراگیر مانند رقیب اپلی خود خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال حاضر دارای سه مدل هندزفری Galaxy Buds است که شامل گلکسی Buds ، Buds Plus و Buds Live می باشد. در این بین این مدل آخر با طراحی لوبیای طور با لغو فعال نویز (ANC) همراه است. امروز اما درباره عضو جدید این خانواده که با گلکسی اس ۲۱ معرفی خواهد، شایعاتی ارایه شده است. گفته می شود که گلکسی بادز پرو سامسونگ ویژگی صدای فراگیر مانند رقیب اپلی خود خواهد داشت.

گلکسی بادز پرو

طبق شایعات و بر اساس درز اطلاعاتی از فروشگاه نرم افزاری Galaxy سامسونگ که توسط XDA مشاهده شده و در یک بررسی فایل APK مشخص شده است، قرار است مدل چهارمی به نام Buds Pro به این مجموعه بپیوندد. به نظر می رسد که طراحی جدیدی دارد که باید لغو نویز غیرفعال را بهبود بخشد. همچنین همراه با ویژگی ای به نام صدای فضایی سه بعدی یا 3D spatial audio خواهد. این ویژگی احتمالا مانند ویژگی AirPods اپل است که تقریبا به همین نام کار می کند.

هندزفری های Buds Pro به دلیل سری های نرم گوش، بیشترین شباهت را به Buds Plus دارند. اگرچه این شکل در جایی بین Buds Plus و Buds Live است. طبق رندرها، آنها در رنگ های سیاه ، سفید و آبی ملایم / بنفش ارائه می شوند.

جالبترین ویژگی جدید، صوتی فضایی سه بعدی یا همان 3D spatial audio است، اما متأسفانه این فقط با گوشی هوشمند سامسونگ با سیستم عامل اندروید ۱۱ کار می کند. این یک سیستم صوتی فراگیر را شبیه سازی می کند و جهت ورودی صدا را بر اساس جهت سر و موقعیت شما تغییر می دهد. بر اساس توصیفش، بسیار شبیه صدای فضایی اپل است که چند ماه پیش معرفی شده است. آن ویژگی از یک شتاب سنج در گوشی ها برای تنظیم صدا بر اساس موقعیت سر شما استفاده می کند.

گلکسی بادز پرو نقره ای

گلکسی بادز پرو نقره ای

از دیگر ویژگی های جدید می توان به “Voice Detect” اشاره کرد که می تواند میزان صدای رسانه را کاهش دهد و هنگام صحبت کردن، انتقال صدا را واضح تر کند. همچنین تعادل صدای چپ / راست را برای افرادی که دارای مشکلات شنوایی افتراقی هستند اضافه خواهد شد. مانند سایر مدل ها، این محصول دارای ویژگی هایی مانند ANC با گزینه های صدای محیط، کنترل های لمسی قابل تنظیم، بازخوانی نوتیفیکیشن ها، گزینه “Find my Earbuds” و سایر موارد را ارائه می دهد.

انتظار می رود گلکسی بادز پرو همراه با تلفن های هوشمند Galaxy S21 دی ماه ۹۹ معرفی شود. بدیهی است که هنوز در مورد قیمت گذاری صحبتی نشده است، اما برای مقایسه، گلکسی بادز پلاس را می توان با قیمت 150 دلار هم خرید، در حالی که Buds Live حدود ۱۷۰ دلار است. به همین ترتیب Buds Pro باید جایی کمی بالاتر از آن باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی بادز پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی هم خوب

Milad7

زشت و نچسب!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)