حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پخش 8K یوتیوب Android TV به زودی اضافه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | Android، تلویزیون

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان محتوا امروزه محتوای 8K را در یوتیوب ارائه می دهند، بیشتر بینندگان این پلتفرم به پخش با وضوح بالا روی دستگاه پشتیبانی شده دسترسی ندارند. همچنین تعداد معدودی که تلویزیون 8K وجود ندارد اما نمی توانند با وضوح بالا فیلم ها را پخش کنند زیرا یوتیوب Android TV از پخش 8K پشتیبانی نمی کند. اما این به زودی تغییر خواهد کرد، زیرا جدیدترین به روزرسانی یوتیوب برای Android TV پشتیبانی محدودی از پخش 8K را فراهم می کند.

پخش 8K یوتیوب Android TV

طبق گزارش اخیر نشان می دهد که YouTube TV برای Android v. 2.12.08 شامل پشتیبانی از پخش 8K به تلویزیون های دارای اندروید ۱۰ و بالاتر است. در این تغییر تغییرات آمده است که به روزرسانی پشتیبانی پخش 8K را برای تعداد محدودی دستگاه به ارمغان می آورد، اما دقیقاً مشخص نمی کند که در حال حاضر کدام مدل ها پشتیبانی می شوند. در صورت داشتن دستگاه پشتیبانی شده، باید تنظیمات 8K جدیدی را در گزینه های کیفیت فیلم در فیلم های پشتیبانی شده مشاهده کنید.

همراه با پشتیبانی محدود از پخش 8K ، جدیدترین آپدیت یوتیوب Android TV تغییر قابل توجه دیگری را ایجاد می کند که پشتیبانی از Cast Connect است. اما این ویژگی چیست؟ باید بگویم که Cast Connect به کاربران اجازه می دهد به جای کنترل آن با دستگاه پخش کننده محتوا روی تلویزیون، محتوای پخش شده را در Android TV خود با کنترل از راه دور تلویزیون کنترل کنند. در واقع، این باید باعث شود که پخش برنامه به یک تجربه بی نقص تر در تلویزیون های اندروید تبدیل شود.

یوتیوب

یوتیوب

جالب است که به نظر می رسد دو لیست تغییرات متفاوت برای آخرین به آپدیت یوتیوب Android TV وجود دارد. اگرچه تغییرات اصلی شامل پشتیبانی از پخش جریانی 8K است، اما ویژگی Cast Connect را شامل نمی شود. درعوض، شامل پشتیبانی از پخش AV1 HDR است، اما به نظر می رسد گوگل این مورد را از تغییرات به روز شده حذف کرده است. می توانید از هر دو لیست تغییرات در بخش زیر زیر دیدن کنید.

لیست تغییرات یوتبوب برای Android TV v.2.12.08

پشتیبانی از پخش فیلم 8K
پشتیبانی از پخش AV1 HDR
عملکرد شبکه در برخی از دستگاه ها بهبود یافته است
مشکلات قلم را در برخی از دستگاه ها برطرف کرد
مشکل برطرف شده که صفحه نمایش سیاه هنگام راه اندازی اولیه نشان داده شده است
سایر پیشرفت های سیستم عامل

لیست تغییرات به روز شده:

صفحه چلپ چلوپ YouTube Music را نمایش دهید
پشتیبانی Cast Cast
پشتیبانی محدود از 8K به اندروید 10 به بالا
انتخاب وضوح بهبود یافته
رفع مشکلات تاریخ و زمان نادرست
سایر پیشرفت های سیستم عامل

در صورت تمایل به پخش فیلم 8K در تلویزیون، می توانید جدیدترین به روزرسانی را از APKMirror بگیرید که متاسفانه و مشخص نیست به چه دلیل در کشور ما فیلتر شده است!

با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید محتوای 8K را از تلویزیون تماشا کنید زیرا در حال حاضر به چند دستگاه محدود است. اگر اتفاقاً صاحب دستگاه پشتیبانی شده هستید، مدل و مدل تلویزیون خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

شما تلویزیون اندرویدی دارید؟ از رزلوشن 8K پشتیبانی می کند؟ امیدوارم این آپدیت به شما کمک کند که اگر اینترنت پاسخگو بود (!) بتوانید ویدیو 8K ببینید و لذت ببرید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5G

ما هم از فردا بعضی شبکه هامون HD میشه

SHREK

من که 480 میبینم به مولا.

Taha

من که هنوز فرق بین۴۸۰ و۷۲۰ و ۱۰۸۰ رو نمی‌دونم ( یعنی کیفیتاشون برام فرقی نداره)😂😂

david2arc

واسه من اینترنت حتی پاسخگوی ۴k هم نیست
آپدیت جدید tv هم اومد . الان اصلن وارد اکانت یوتیوب نمیشه

Milad7

خخخ والا به سرعت نت ما نمیخوره… همون 720p راست کار ماست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)