حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید برنامه یوتیوب اندروید ظاهر جدیدی برای آن ارائه خواهد داد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نرم افزار

یوتیوب را باید پر استفاده‌ترین سرویس ویدیوئی جهان دانست که به خاطر موضوع کسب درآمد، تعداد تولید کنندگان محتوای آن نیز هر ساله بیشتر و بیشتر می‌شود. رشد و گسترش سریع این پلتفرم، گوگل را بر آن داشته تا بهبودهای مهمی در آن اعمال کند. به همین دلیل نیز گویا آپدیت جدید برنامه یوتیوب اندروید ظاهر جدیدی برای آن ارائه خواهد داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت جدید برنامه یوتیوب اندروید ظاهر تازه‌ای به همراه دارد…/۱

برخی از کاربران اندرویدی که از برنامه YouTube استفاده می‌کنند ممکن است متوجه شده باشند که در حالت تاریک، تغییری در نوار پیشرفت پخش‌کننده ویدیو ایجاد شده است. این بهبود در خط زیر ویدیو است که هنگام تماشای محتوا در جهت عمودی ظاهر می‌شود. این نوار هنگام پخش ویدیو به سمت راست حرکت می‌کند و همچنین نشان می‌دهد که چه مقدار از یک ویدیو بارگذاری شده است. به طور معمول، نوار پیشرفت قرمز است، اگرچه برخی از کاربران اندروید، اکنون یک نوار پیشرفت سفید یا خاکستری را به جای آن می‌بینند. این تغییر ابتدا توسط وب سایت خبری 9to5Google مشاهده و گزارش شده بود.

با نمایش این نوار پیشرفت سفید یا خاکستری، دیگر قسمتی از خط میزان محتوای دانلود را نخواهید دید که نشان دهد چه مقدار از یک ویدیوی خاص در برنامه بارگذاری شده است. لمس خط برای حرکت به جلو یا بازگشت (فعالیتی که به عنوان تنظیم کردن نیز شناخته می‌شود) رنگ قرمز را باز می‌گرداند و برای بازگرداندن کنترل‌ها باید روی ویدیو ضربه بزنید. هنگامی که نوار پیشرفت به رنگ قرمز اصلی باز گردد، یوتیوب یک بار دیگر نشان می‌دهد که چه مقدار از ویدیوی در حال پخش فعلی بارگذاری شده است.

آپدیت جدید برنامه یوتیوب اندروید

وقتی در جهت افقی ویدیویی را تماشا کنید، نوار پیشرفت را نمی‌بینید مگر اینکه روی صفحه ضربه بزنید و سپس برای یک ثانیه این نوار ظاهر می‌شود. نوار پیشرفت در حالت افقی قرمز است و حداقل هنوز تغییری نکرده است. باید مجددا اشاره کنیم که تغییر رنگ نوار پیشرفت در حالت عمودی، تنها زمانی دیده می‌شود که یوتیوب را در حالت تاریک تماشا کنید. در حالت تم روشن، نوار پیشرفت ویدیو قرمز است تا بتواند نقطه پخش را برجسته کند. البته این موضوع منطقی است که نوار پیشرفت سفید و خاکستری با پس زمینه تیره راحت‌تر دیده شود.

به گفته وب سایت خبری PhoneArena، اگر برنامه YouTube شما این تغییر را نشان نداده است، نگران نباشید. این موضوع می‌تواند آزمون A/B معمولی باشد که گوگل به اجرای آن مشهور است. پیکسل ۶ پرو مورد استفاده توسط کاربران ممکن است دارای نوار پیشرفت سفید یا خاکستری خاصی باشد اما در بتای اول آپدیت QPR2 اندروید ۱۳ ظاهرا چنین چیزی رویت نشده است. نظر شما کاربران ترنجی درباره آپدیت جدید برنامه یوتیوب اندروید که رابط کاربری جدیدی برای آن ارائه خواهد داد، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان