حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پخش آنلاین شبکه های تلویزیون در یوتوب محتمل است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

سرویس‌های پخش ویدیو آنلاین سرویس‌های مختلفی را ارائه می‌کنند. یوتوب یکی از قدیمی‌ترین‌ها در این زمینه است و حتی به جرات می‌توان گفت که در زمینه پخش آنلاین “باکیفیت‌ترین” سرویس برای هر سرعت اینترنتی محسوب شود. با این حال کامل‌ترین پکیج را ارائه نمی‌کند. مثلا حتی برخی از سرویس‌های ایرانی، پخش آنلاین شبکه‌های تلویزیونی را دارند اما Youtube ندارد. در همین راستا گفته می‌شود که پخش آنلاین شبکه های تلویزیون در یوتوب محتمل است.

پخش آنلاین شبکه های تلویزیون در یوتوب

همانطور که گفتیم یوتیوب قدیمی‌ترین سرویس پخش محتوای ویدیویی به صورت آنلاین است. بنابراین تمام تلاش خود را می کند تا سرپا بماند و موقعیت های پیشرو خود را در بسیاری از بخش ها حفظ کند. ممکن است فکر کنید که این سرویس شاید بازی را به رقبایی مانند نت‌فلیکس واگذار کند، با این که فضای این سرویس‌ها بسیار با هم متفاوت است اما به نظر می‌رسد گوگل رقابت با این سرویس‌ها را جدی خواهد گرفت.

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که یوتوب در حال مذاکره با رسانه های مختلف است تا برنامه های تلویزیونی، فیلم ها و کل کانال‌های تلویزیونی را به پلتفرم خود بیاورد. احتمالا استفاده از این سرویس برای کاربران رایگان و تبلیغات محور خواهد بود. این سرویس در حال آزمایش ایده مذکور است و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، ممکن است تا اواخر امسال آن را تست کاربران عمومی داشته باشیم.

همانطور که گفته شد، یوتیوب در حال حاضر در حال آزمایش سرویس جدید با تعداد کمی از کاربران است. یکی از سخنگویان یوتوب گفت:

“ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای ارائه یک فضای متمرکز برای بینندگان هستیم تا محتوایی را که برایشان مهم‌تر است، راحت‌تر پیدا کنند، تماشا کنند و به اشتراک بگذارند. یوتیوب این برنامه آزمایشی را به طور مشترک با Lionsgate، A+E Networks و FilmRise راه اندازی کرده است.”

در حال حاضر یوتیوب از پخش فیلم های سینمایی در ازا نمایش تبلیغات پشتیبانی می کند. بنابراین استریم کانال های تلویزیونی حرکت منطقی بعدی غول پخش محتوای ویدیویی است.

در واقع، یوتیوب پایگاه کاربری عظیمی دارد. به علاوه، بیشترین سهم زمان تماشا را در میان سرویس‌های پخش آنلاین در ایالات متحده دارد. بنابراین هنگامی که این سرویس پخش تلویزیونی راه اندازه شود، یوتیوب همه شانس های لازم را برای شکست دادن رقبای خود خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کاربران از این ایده استقبال کنند؟ آیا شبکه‌های تلویزیونی به این سرویس اضافه می‌شوند؟ شایعه شده که احتمالا یوتوب ۴۵ درصد از درآمد تبلیغاتی را از آن‌ها خواهد گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)