حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم نظارت جدید یوتیوب حساب‌های حاوی نظرات توهین آمیز را مسدود می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

یوتیوب شناخته‌شده‌ترین پلتفرم ویدیویی جهان است که روزانه میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان در آن فعالیت دارند. وجود چنین پلتفرم بزرگ و گسترده‌ای، خود به خود نیاز به نظارت بیشتر را یادآور می‌شود. اکنون گویا سیستم نظارت جدید یوتیوب حساب‌های حاوی نظرات توهین آمیز را مسدود می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سیستم نظارت جدید یوتیوب حساب‌های حاوی نظرات توهین آمیز را مسدود می‌کند

یوتیوب همیشه یک پلتفرم رایگان برای استفاده بوده و همیشه هم اینطور خواهد ماند، حداقل تا جایی که ما می‌دانیم. ممکن است پلتفرم‌های دیگری نیز وجود داشته باشند که آنچه را YouTube ارائه می‌دهد، ارائه دهند. با این حال، هیچ یک از این پلتفرم‌ها هیچ گونه تهدیدی برای برتری یوتیوب ایجاد نمی‌کنند. زیرا در واقع هیچ رقابتی بین آن‌ها و یوتیوب وجود ندارد و این باعث می‌شود که پلتفرم ویدیویی گوگل در یک بخش خود یک پلتفرم خاص باقی بماند. همچنین یوتیوب فقط یک پلتفرم پخش ویدئو نیست و بلکه یک منبع درآمد برای بسیاری از افراد است.

به بیان بهتر، باید گفت این پلتفرم به عنوان منبع درآمدی برای میلیون‌ها نفر عمل می‌کند. با توجه به اینکه یوتیوب چقدر می‌تواند سودآور باشد، سازندگان محتوا نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین محتوای ممکن را ارائه دهند. میزان درآمدی که یک سازنده محتوا در یوتیوب می‌تواند به دست آورد به دو عامل بستگی دارد. اول از همه، به این موضوع بستگی دارد که محتوای شما چقدر بیننده را جذب می‌کند. در ثانی، به تعداد مشترکین شما نیز بستگی دارد. هر چه که باشد، همه چیز به کاربران مربوط است. به بیان ساده، شما به افراد و بیننده زیادی برای مشاهده محتوای خود نیاز دارید تا در این پلتفرم درآمد خوبی کسب کنید.

سیستم نظارت جدید یوتیوب

اما کاربران هر جا که می‌روند، دیدگاه‌ها و نظرات متفاوتی دارند و یوتیوب نیز از این قاعده مستثنی نیست. مردم روش‌های خاص خود را برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در بخش نظرات YouTube دارند. روش بعضی‌ها ممکن است خوب باشد، برای بعضی نیز شاید نه چندان خوب و البته توهین آمیز باشد. دیگران حتی ممکن است هیچ علاقه‌ای به محتوای خاصی نداشته باشند. تنها کاری که آنها انجام می دهند این است که بخش نظرات سایر سازندگان محتوا را با نظرات بی کاربرد پر کنند. در بدترین حالت، برخی از کاربران حتی از ربات‌ها برای نظر دادن، مشاهده یا لایک کردن پست‌ها در یوتیوب استفاده می‌کنند.

یوتیوب به عنوان بخشی از تبدیل این پلتفرم به مکانی امن‌تر برای استفاده همه، تصمیم گرفته است تا با این فعالیت‌های ناسالم در پلتفرم خود مبارزه کند. یوتیوب ویژگی تشخیص اسپم خودکار خود را بهبود بخشیده است تا کارآمدتر از همیشه باشد. تا اواسط سال جاری، ویژگی تشخیص خودکار اسپم توانست از شر حدود ۱.۱ میلیارد کامنت اسپم شده خلاص شود. طبق گفته گوگل، تیم یوتیوب از یادگیری ماشینی برای مقابله با نظرات اسپم به طور موثرتری استفاده می‌کند، زیرا اسپم‌ها همیشه در حال تطبیق خود با شرایطی طبیعی‌‌تر هستند.

سیستم نظارت جدید یوتیوب

بر اساس گزارش GizChina، به همین دلیل نیز در صورت ارسال نظرات توهین آمیز، یوتیوب حساب شما را مسدود می‌کند. وقتی صحبت از کامنت‌های توهین آمیز می‌شود، این نظرات توسط انسان‌ها انجام می‌شود. بنابراین، یوتیوب شروع به صدور اخطار حذف و مهلت زمانی برای کاربرانی کرده است که در این پلتفرم سوء استفاده کلامی می‌کنند. این سیستم می‌تواند کاربرانی را که نظراتشان مغایر با دستورالعمل‌های انجمن است حذف کرده و به آن‌ها هشدار دهد. کاربرانی که حتی پس از اخطار از تغییر نظرات توهین آمیز خودداری کنند، ممنوعیت ۲۴ ساعته دریافت می‌کنند.

با توجه به داده‌های آزمایش داخلی، به نظر می‌رسد این سیستم به خوبی کار می‌کند. بنابراین، توصیه می‌شود از این به بعد هنگام اظهار نظر در این پلتفرم ویدیویی به وضعیت نظرات خود اهمیت دهید. یوتیوب یک پلتفرم جهانی است و یک نظر بد و توهین آمیز می‌تواند راه طولانی را برای مسدود کردن شما در جای دیگری انجام دهد. به خصوص اگر حساب YouTube شما تا به حال به دلیل نظرات توهین آمیز مسدود شده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان