حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ ۲ سامسونگ یک ارتقا بزرگ خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ در بازاری که خیلی از برندها هنوز موبایل تاشو ندارند، ۲ خانواده گوشی تاشو دارد که یکی به نسل دوم و دیگری به نسل سوم خود خواهد رسید. Galaxy Z Flip گوشی تاشو جمع و جور تر و ارزان تر شرکت است. امروز گفته می شود که گلکسی زد فلیپ ۲ سامسونگ یک ارتقا بزرگ خواهد داشت.

گلکسی زد فلیپ ۲

اینکه بگوییم سامسونگ درباره تلفن های تاشو وسواس زیادی دارد، خیلی هم اشتباه نیست. از زمانی که ایده نمایشگر انعطاف پذیر و یک وسیله تاشو را در سال ۲۰۱۳ به نمایش گذاشت، هرگز از کار برای رسیدن به آن هدف صرف نظر نکرده است، مهم نیست چه مدت طول می کشد یا هزینه بر است. علیرغم ارایه حداقل چهار دستگاه از این دست، قطعاً هنوز جای پیشرفت وجود دارد و طبق گزارشات، تلفن تاشو بعدی فرم فکتور تاشو را در همان سطح Galaxy Z Fold 2 قرار خواهد داد‌.

در مقایسه با نزدیکترین رقیب خود، یعنی موتورولا Razr جدید، Galaxy Z Flip بدون شک از لحاظ ویژگی ها و همچنین قیمت برتر است. سامسونگ حداقل تا جایی که بتواند در فرم کوچکتر گوشی قرار بگیرد کم و کاستی باقی نگذاشته است اما درست مثل اولین Galaxy Fold، هنوز هم به برخی اصلاحات نیاز دارد.

طبق آخرین اطلاعات از یک منبع معتبر، اصلاح جدید در جانشین Galaxy Z Flip قرار خواهد گرفت. جالب است که نکته جالب این است که Galaxy Z Flip 3 نامیده می شود، شاید Galaxy Z Flip 5G را به عنوان Galaxy Z Flip 2 در نظر بگیریم. صرف نظر از نام ، گزارش می شود که تغییرات بسیار مهمی به همراه خواهد داشت.

بزرگترین احتمالاً رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است که تصاویری روان و بازخورد بهتر ایجاد می کند. این تقریباً به یکی از اصلی ترین گوشی های سطح بالا، از جمله Galaxy Z Fold 2 تبدیل شده است، بنابراین شنیدن این موضوع باعث دلگرمی می شود. تلفن همچنان باریک خواهد بود که احتمالاً به دلیل کاهش حاشیه ها بهتر هم خواهد شد، دقیقاً مانند Galaxy Z Fold 2.

با این وجود شاید مهمترین تغییر، قیمت باشد که می تواند کمتر از 1500 دلار گلکسی Z Flip 5G فعلی باشد. حدس کسی هنوز هم چقدر پایین است، اما اگر سامسونگ واقعاً بتواند Galaxy Z Flip بهتر اما ارزان تری را ارائه دهد، احتمالاً اگر فقط 100 دلار ارزان تر باشد، تعداد کمتری از کاربران درباره قیمت ابزار نارضایتی می کنند.

نظر شما چیست؟ نظر گلکسی زد فلیپ ۳ هستید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

پوکو ایکس 3 11تومن دیجیکالا😐
خداوکیلی من چی بگم الان پوکو ام سه میاد هشت تومن😐😐😐

من خیلی از z flip خوشم میاد از سری فولد جذابیت بیشتری داره و جمع و جور تره.

Milad7

نسل اولش که افتضاح بود….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)