حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۲ سامسونگ احتمالا بهار ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ قبلا چند گوشی هوشمند تاشو را در بازار عرضه کرده است، دسته جدیدی که این شرکت سال گذشته با Galaxy Fold وارد آن شد. اکنون گزارش شده است که این شرکت در حال آماده سازی گوشی جدید تاشو Galaxy Z Flip 2 است. گفته می شود که گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۲ سامسونگ احتمالا بهار ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد.

گلکسی زد فلیپ ۲

اخیراً گزارش شده بود که تلفن هوشمند مورد بحث توسط شرکت تا اواخر سال 2021 به تأخیر افتاده است. با این حال جدیدترین گزارش نشان می دهد که این شرکت می تواند تلفن را زمانی در بهار سال 2021 ارایه کند اما زمان مشخصی برای آن مشخص نیست.

Z Flip 2 با S21 به بازار نخواهد شد اما در بهار عرضه می شود. من تحت تأثیر نسخه های به روز شده قرار می گیرم.

این تأیید می کند که گوشی تاشو بعدی با نسل بعدی پرچمدار سری S به بازار عرضه نمی شود – سامسونگ گلکسی S21 ، که اکنون انتظار می رود در ژانویه 2021 ، زودتر از عرضه معمول آن در فوریه یا مارس ، ارایه شود.

برای کسانی که بی اطلاع هستند، گلکسی زد فلیپ اصلی در فوریه اوایل سال جاری به بازار عرضه شد و سپس در ماه آگوست ، غول کره جنوبی یک نسخه سازگار با 5G را معرفی کرد.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

از هم اکنون، اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند آینده سامسونگ Galaxy Z Flip 2 شناخته نشده است، اما با توجه به اینکه 5G اکنون به جریان اصلی تبدیل شده است، انتظار داریم این دستگاه از قابلیت اتصال 4G و 5G برخوردار باشد.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که این گوشی هوشمند در مقایسه با مدل اصلی دارای چندین نسخه جالب ارتقا یافته است اما هیچ اطلاعاتی در مورد این ارتقا وجود ندارد. با این حال ، انتظار داریم در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه به دست آوریم.

چند روز پیش ، گزارش شد که Samsung Galaxy Z Flip 2 از یک نمایشگر بیرونی بزرگتر ، یک صفحه نمایش جدید UTG ، لولاهای به روز شده و باتری با ظرفیت بیشتر برخوردار است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

U can run it on low settings ig. WD Legion is an extremely demanding game. Even with an RTX 2080, there has been incidents of stuttering and crashing بله بازی‌های این نسل پیشرفت زیادی نداشتن😂کاملا بهینه سازی شده🤣🤣با RTX 2080 بازی لگ داره و کرش میکنه ما که… 😹😹😹

SHREK

اطلاعات تکمیلی با i7 9300F و GTX 1660 و 16 گیگ رم میشه روی Low با 45 FPS بازی کرد تبریک میگم. Xbox one معمولی خیلی باید جالب باشه😂😂😂480یا 360؟

Milad7

زد فیلیپ که اصلا خوب نبود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)