حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش پیش بینی فروش آیفون ۱۲ به ۹۰ میلیون دستگاه یعنی ۲ برابر فروش آیفون ۱۱

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

آیفون ۱۲ عملکرد فوق العاده ای در بازار داشته است که تحلیلگران مجبور شده اند پیش بینی فروش خود را بر اساس داده های فعلی تنظیم کنند. ما شاهد افزایش پیش بینی فروش آیفون ۱۲ به ۹۰ میلیون دستگاه یعنی ۲ برابر فروش آیفون ۱۱ هستیم.

پیش بینی فروش آیفون ۱۲

به جای پیش بینی ۷۵ میلیون فروش قبلی تا پایان سال، یک گزارش تازه ادعا می کند که کل خانواده آیفون ۱۲ می تواند نزدیک به ۹۰ میلیون دستگاه برای سال ۲۰۲۰ بفروشد. برآوردهای قبلی تا ۸۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۲ گزارش شده است

گزارشی از دانیل آیوز، تحلیلگر موسسه اوراق بهادار Wedbush، به سرمایه گذاران درباره ورود فوق العاده چرخه آیفون ۱۲ صحبت می کند. تخمین زده شد که در پایان ماه اکتبر حدود ۸۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۲ در مرحله اولیه ثبت شود.

با این حال، با دیدن چگونگی رشد تقاضای آیفون ۱۲، تخمین های جدید نزدیک به 90 میلیون دستگاه است. ایوز همچنین معتقد است که تعداد رزروهای آیفون ۱۲ تقریباً دو برابر خانواده آیفون ۱۱ است که سال گذشته ارائه شد.

آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی

این رزروها ممکن است به این دلیل باشد که اپل امسال چهار مدل را به جای سه مدل با بازه های مختلف قیمت عرضه کرده است. همچنین این به مشتریان بیشتری با مشخصات مختلف مانند نمایشگرهای کوچکتر اجازه می دهد یکی از این مدل ها را انتخاب کنند.

پیش از این پیش بینی می شد که سری آیفون ۱۲ در پایان سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ میلیون دستگاه به بازار عرضه شود که این  به لطف تقاضای آیفون ۱۲ پرو مکس است. متأسفانه، اپل دیگر فروش تعداد آیفون ها را فاش نمی کند، بنابراین باید بدانیم که بدانیم کدام مدل از خانواده آیفون ۱۲ عملکرد خوبی داشته است، باید به داده های دیگر اعتماد کنیم.

طبق گفته Ming-Chi Kuo ، آیفون 12 مدل 6.1 اینچی با حدود 45 درصد از فروش کل و پس از آن آیفون 12 مینی کوچکتر با اندازه 5.4 اینچ با 25 درصد کل فروش، محبوب ترین آیفون 12 خواهد بود.

باید ببینیم عملکرد فروش آیفون 12 اپل در فصل تعطیلات چقدر خوب است. سالانه، این شرکت در این مدت شاهد رکورد فروش بوده است، اما با همه گیر شدن بیماری همه گیر که در حال حاضر احساس می شود، خواهیم دید که میزان اعداد تا چه اندازه ادامه دارد.

فکر می کنید سری آیفون ۱۲ بتواند حدود ۹۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۰ بفروشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

به مولا که با این کاری که امثال اپل کرد توقع نداشتم.

SHREK

*امثال=امسال🤦‍♂️

TheFreeCritic

من بعد از خوندن. کامنت های پست ردمی نوت
: 🔫😐🤲 . ⁦ಠ ೧ ಠ⁩

SHREK

به مولا که دیگه حالم داره بهم میخوره.

Milad7

من بعید میدونم این میزان فروش محقق بشه!

Milad7

فروش بیشترش نسبت به 11 فقط به خاطر وجود 5G هستش !!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)