حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی هواوی با تراشه کوالکام احتمالا یک دستگاه اقتصادی است

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | پردازشگرها

می دانیم به کوالکام مجوز فروش تراشه های تلفن همراه به هواوی اعطا شده است، اما نکته مهم این خواهد بود که آنها به تراشه های 4G محدود می شوند. اکنون، یک اطلاعات جدید نشان می دهد که ممکن است اولین گوشی هواوی با تراشه کوالکام احتمالا یک دستگاه اقتصادی است، شاید این دستگاه با نام Huawei Enjoy 20e عرضه شود.

البته منظور ما از این “اولین” در حقیقت اولین پس از تحریم امریکاست در غیر این صورت این شرکت پیش از این هم گوشی با تراشه کوالکام تولید کرده است.

اطلاعات از طرف یک گزارش چینی است که در Weibo منتشر می شود و به گفته وی، تولید کننده چینی تلفن جدیدی در دست ساخت دارد که ممکن است با نام Enjoy 20e عرضه شود.

گوشی آینده پردازنده اسنپدراگون ۴۶۰ خواهد داشت. این پردازنده با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت می شود. همچنین یک نسخه ۶ گیگابایتی رم وجود دارد که ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز خواهد داشت.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش HD+ است اما در مورد اینکه دارای یک سوراخ یا ناچ قطره ای دارد اشاره ای نمی کند. با این حال، با توجه به اینکه Enjoy 20 5G و Enjoy 20 Pro دارای یک ناچ قطره طور هستند ، ممکن است در مورد Enjoy 20e چنین باشد.

همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات وجود دارد. با وجود ظرفیت باتری به این میزان، کاربران باید حداقل با استفاده از یک بار شارژ حداقل ۲ روز استفاده کنند، اگرچه شارژ 10 وات به طرز دردناکی کند خواهد بود. هواوی همچنین از پلی کربنات برای تلفن استفاده خواهد کرد.

در کنار برخی از مشخصات اصلی ، این فاش کننده همچنین برچسب های احتمالی قیمت را برای این گوشی نشان می دهد. انتظار می رود نسخه 4 گیگابایتی رم با قیمت 183 دلار به فروش برسد در حالی که نسخه 6 گیگابایتی رم با قیمت 213 دلار به فروش می رسد.

هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ ارایه وجود ندارد اما انتظار داریم قبل از پایان سال اعلام شود. ما همچنین انتظار داریم که در آینده تعداد بیشتری از گوشی های هواوی با پردازنده های دیگر 4G کوالکام مانند Snapdragon 720G ، Snapdragon 665 و Snapdragon 662 ارائه شود. بنابراین طرفداران Huawei که قبلاً از انبوه تراشه های Kirin 710 / Kirin 710F خسته شده اند، شاید منتظر این تراشه خواهند بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های هواوی با تراشه کوالکام هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

سس ماست

SHREK

به مولا که قبلا هم اقتصادی اسنپ میزد.

Taha

خبر مسرت بخشی هست.

Mahdi

امتیاز باتری آیفون ۱۲پرومکس هم منتشر شد ۹۵

Taha

بده دیگه؟

Mahdi

یه چیز معمولی واسه گوشی ۶۰ هرتزی

Milad7

در یک کلام : خوب

ali karimi

یعنی 460 از 710 خود هوآوی بهتره؟؟

Milad7

ببینیم ترکیب این زوج چه نتیجه ای میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)