حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Enjoy 20e با دو تراشه متفاوت در هند معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی پس از مدت ها یک دستگاه میان رده جدید را برای عرضه به بازار، معرفی کرده است. این گوشی هوشمند با نام هواوی Enjoy 20e در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که مشخصاتی نزدیک به پایین رده ها دارد. با این حال، باید توضیح دهیم که دیدن یک دستگاه جدید مقرون به صرفه از هواوی زمانی که این برند در تلاش برای مقابله با محدودیت‌های ناشی از تحریم های ایالات متحده است، قابل تحسین است. گفته می شود، این مدل در دو نسخه و با دو تراشه مختلف وارد بازار می شود. این موضوع احتمالا به دلیل کمبود تراشه Kirin 710A است.

هواوی Enjoy 20e احتمالا عرضه محدودی خواهد داشت

یک هفته پیش در ترنجی برای شما نوشتیم که Huawei Enjoy 20e در دست توسعه است. اکنون هواوی از این میان رده جدید خود رونمایی کرده است. مدلی که از تراشه Kirin 710A بهره مند است، حداکثر با ۶ گیگابایت رم همراه شده است. اما نسخه دیگر که از تراشه هلیو P35 بهره مند است، تنها ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. هر دو نسخه با دو حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شوند.

مطابق با گزارش GizChina، هواوی Enjoy 20e دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی LCD با وضوح HD+ یا همان ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل است. علیرغم ترند این روز های بازار گوشی های هوشمند اندرویدی، هواوی برای میان رده جدید خود به سراغ رفرش ریت های بالاتر نرفته و به همان نرخ استاندارد ۶۰ هرتز اکتفا کرده است. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در ناچ قطره ای دیده می‌شود. با نگاه یه قاب پشتی دستگاه، ماژول دوربین دوگانه این دستگاه دیده می‌شود. دوربین ها به شکل عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند که سنسور دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین عمق سنج سنسوری ۲ مگاپیکسلی دارد.

Huawei Enjoy 20e

این دستگاه دارای یک سنسور اثر انگشت در قاب پشتی است. این موضوع پیشرفتی نسبت به Huawei Enjoy 10e محسوب می‌شود. قدرت این گوشی هوشمند توسط یک باتری لیتیومی ۵,۰۰۰ میلی آمپری تامین می‌شود. با توجه به رزولوشن پایین صفحه نمایش و پردازنده های نسبتا ضعیف آن، می‌توان شارژدهی بالایی را از این دستگاه انتظار داشت. جالب است بدانید که هواوی Enjoy 20e از ویژگی شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

Huawei Enjoy 20e

این دستگاه در حال حاضر فقط در چین موجود است. همان‌طور که قبلا اشاره کردیم، میان رده جدید هواوی در دو نسخه با دو تراشه متفاوت عرضه می‌شود. نسخه ای که از تراشه مدیاتک استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. ۹۹۹ یوان یا ۱۵۵ دلار قیمت گذاری شده است. نسخه دیگر (۴+۱۲۸) ۱۱۹۹ یوان یا ۱۸۵ دلار قیمت خواهد داشت. هواوی هنوز اطلاعاتی درباره قیمت نسخه مجهز به تراشه کرین را منتشر نکرده است.

هواوی انجوی ۱۰ ای با مدیاتک هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت ۱۴۳ دلار رسما معرفی شد

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این دستگاه وارد بازارهای دیگر خواهد شد یا خیر. اما با توجه به شرایط هواوی این‌ موضوع کمی بعید است.

با توجه به مشخصات هواوی Enjoy 20e، نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی