حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اوپو A33 با نمایشگر ۹۰ هرتز و تراشه Snapdragon 460 به قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اوپو

شرکت Oppo سرانجام جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود را که در اندونزی Oppo A33 نام گرفته است، معرفی کرد. امروز گوشی اوپو A33 با نمایشگر ۹۰ هرتز و تراشه Snapdragon 460 به قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شده است. در مجموع می توان آن را یک دستگاه خوش قیمت دانست.

گوشی اوپو A33

 

گوشی Oppo A33 با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۶۰ همراه و دارای تنظیمات دوربین عقب سه گانه است. این دستگاه در حال حاضر در اندونزی ارایه شده است و ما هنوز در مورد موجود بودن جهانی آن چیزی نمی شنویم.

در بخش نمایشگر OPPO A33 از یک صفحه 6.5 اینچی TFT LCD با رزولوشن HD+ یا 1520 در 720 پیکسل بهره می برد. این دستگاه با یک نمایشگر ۹۰ هرتز ارائه می شود و توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود. صفحه نمایش برای دوربین سلفی یک سوراخ روی گوشه بالا سمت چپ پنل ارایه می کند. گوشی OPPO A33 دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است.

در پشت OPPO A33 از یک دوربین عقب سه گانه برخوردار است که شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک لنز پرتره 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 است. همچنین در قسمت پشت، یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی وجود دارد.

در زیر کاپوت، OPPO A33 به پردازنده هشت هسته ای کوالکام Snapdragon 460 مجهز شده که با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. اگر 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای نیازهای رسانه ای شما کافی نیست، می توان با کمک کارت SD خارجی تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را افزایش داد.

در بخش باتری، OPPO A33 با یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری عرضه می شود. در بخش نرم افزار، دستگاه جدیدترین سیستم عامل عمومی اندروید یعنی اندروید ۱۰ را با رابط کاربری ColorOS 7.2 ارایه می کند.

قیمت OPPO A33 در اندونزی معادل ۱۵۰ دلار است. این شرکت یک مدل حافظه برای دستگاه را معرفی کرده است که دارای 4 گیگابایت رم LPDDR4X و 32 گیگابایت حافظه UFS 2.1 است. دو گزینه رنگی برای انتخاب وجود دارد – Moonlight Black و Mint Cream. این دستگاه در وب سایت رسمی شرکت ارایه شده است.

نظر شما درباره Oppo A33 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به خاطر ۹۰ هرتز کردن نمایشگر از همه ویژگی های دیگه زده

Pouya

واسه نمایشگر ۹۰ هرتز اسنپ ۴۶۰ ضعیف نیس؟به مشکل نمیخوره ؟
من که تا حالاشم بالاتر از ۶۰ هرتزو تجربه نکردم 😑

OnePlus_Fan

اینکه حتی پایین رده ها هم دارن به صفحه نمایش های “high” رفرش ریت مجهز میشن خیلی عالیه

Milad7

آره دیگه کم کم در حال تبدیل شدن به یک استاندارد هستش 🙂

Milad7

نسبت به قیمتش گزینه خوبیه ارزش خرید داره 🙂

Auroro

وووویی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)