حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۷ 5G با تراشه Dimensity 800U و نمایشگر ۱۲۰ هرتز به قیمت ۲۷۹ پوند رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | ریلمی

پیش از این درباره ریلمی ۷ 5G شنیده بودیم. این دستگاه امروز رسما معرفی شد. ریلمی ۷ 5G با تراشه Dimensity 800U و نمایشگر ۱۲۰ هرتز به قیمت ۲۷۹ پوند به بازار ارایه خواهد شد. هر چند به دلار حدود ۳۷۰ دلار قیمت دارد اما باز هم برای یک گوشی 5G در بازار اروپا بسیار جذاب است.

ریلمی ۷ 5G

ریلمی به تازگی از دستگاهی بسیار جالب به کاربران اروپایی و هندی با نام Realme 7 5G رونمایی کرده است. این یک تلفن 5G مقرون به صرفه است که از چیپست مدیاتک Dimensity 800U 5G پشتیبانی می کند. هر دو عبارت یعنی “گوشی 5G مقرون به صرفه” و “تراشه مدیاتک Dimensity 800U” در خارج از چین نادر است.

چیپست ۷ نانومتری مودم 5G یکپارچه و پشتیبانی از سیم کارت 5G دوگانه را به همراه دارد. پردازنده مرکزی آن دارای دو هسته قوی Cortex-A76 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز در کنار شش واحد Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G57 است. این تراشه با 6/8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

ریلمی ۷ 5G از ال سی دی 6.5 اینچی با رزولوشن +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می برد. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در سوراخ نمایشگر قرار دارد. در کنار دستگاه همچنین حسگر اثرانگشت را می بینید که در دکمه پاور قرار دارد.

روی قاب پشتی ما یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور 1/1.73 اینچ و دیافراگم f/1.8 داریم. این دوربین در کنار یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید 119 درجه و دیافراگم f/2.3 همراه است. شما همچنین دو ماژول 2MP دریافت می کنید که شامل یک سنسور تک رنگ و یک لنز ماکرو می شود.

در بخش نرم افزار دستگاه توسط رابط کاربری ریلمی مبتنی بر اندروید ۱۰ تجهیز شده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعت ارائه می شود و از شارژ سریع سیم 30 وات پشتیبانی می کند.

Realme 7 5G در مدل پایه 6/128 گیگابایتی خود با قیمت 279 پوند به فروش می رسد اما یک پیشنهاد محدود برای جمعه سیاه دارد. نظر شما درباره گوشی جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

کاشکی ال سی دی نبود!

ali_s

چن دلار میشه؟

Taha

فکر کنم ۳۰۰

Mahdi

تو متن نوشته ۳۷۰

ali_s

پس گرونه

Taha

گران است.

Mahdi

واسه اروپا هم گرونه

Naranj

اگر ۱۲۰ هرتز براتون مهم هست فقط گوشیهایی بگیرید که هرتز متغیر داشته باشند اگر نه آنقدر مصرف باتریش زیاد هست که عملا قابل استفاده نیست
تمام این مواردی که روی سری میانرده ۱۲۰ گذاشتند فقط جنبه تبلیغاتی دارند

m.b

نه خب… مواردی بوده که ادپتیو نبوده رفرش اما آمار های اسکرین خوبی داشتن…
در نظر بگیرید که اگر میانرده ها رفرش متغییر ندارن بجاش پردازنده‌شون کم‌مصرف تره…

SHREK

قیمتش بالاست به مولا.

Milad7

گرااان است!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)