حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازخورد اپل به مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۲

نوشته

3 سال قبل | 22 دیدگاه | اپل، مشکلات

جدیدترین سری آیفون ۱۲ اپل اخیرا وارد بازار شده است، و حتی با وجود اینکه تلفن های بسیار خوبی هستند اما بی نقص نیستند. ما درباره  مشکل سبز شدن آیفون ۱۲ گزارش های زیادی شنیدیم. امروز شاهد بازخورد اپل به مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۲ هستیم.

مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۲

به نظر می رسد که سری جدید آیفون بیش از آنچه انتظار می رفت با مشکلات روبرو شده است. در شکایات کاربر معمولا پیامک ها یا نوتیفیکیشن های از دست رفته در مدل های ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۲ مینی ارتباط دارند و اینکه چگونه در صفحه قفل مشکل تاچ دارند، عنوان شده است.

آخرین اشکال نیز مربوط به نمایشگر آیفون ۱۲ است که اکنون رنگ سبز و فلیکرینگ دارد. این مشکلات در صفحه انجمن پشتیبانی اپل نشان داده می شوند، و متأسفانه، هیچ راه حلی فوری در دسترس نیست.

بچه های حاضر در MacRumors سند داخلی اپل را در دست دارند که این شرکت در برخی از نمایشگرهای آیفون ۱۲ این مسئله را تأیید می کند و همچنین شروع به دادن دستورالعمل هایی کرده است که در هنگام مواجه شدن با این مشکلات چه کاری باید انجام شود.

“در سندی که این هفته با ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل به اشتراک گذاشته شده است، اپل می گوید که از گزارش های مشتری در مورد این موضوع مطلع است و در حال بررسی است. اپل به تکنسین ها توصیه کرده است که حداقل در حال حاضر از سرویس دهی به تلفن های آیفون آسیب دیده خودداری کنند و در عوض به مشتریان اطلاع دهند که باید آیفون خود را با آخرین نسخه iOS به روز نگه دارند. این راهنمایی نشان می دهد که ممکن است اپل اطمینان داشته باشد که می تواند در به روزرسانی نرم افزار آینده این مشکل را برطرف کند.”

مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۲

مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون ۱۲

این اولین بار نیست که نمایشگرهای آیفون این مسئله را تجربه می دهند، زیرا نسخه قبلی یعنی آیفون ۱۱ نیز تحت تأثیر یک مشکل مشابه قرار گرفت. با این حال، اپل موفق شد با به روزرسانی نرم افزار iOS 13.6.1 آن را برطرف کند، به این معنی که به زودی با به روزرسانی نرم افزار آینده، سوسو زدن (فلیکرینگ)، رنگ سبز یا خاکستری یا سایر تغییرات ناخواسته در صفحات آیفون ۱۲ برطرف می شود.

در همین حال، سعی کنید میزان روشنایی صفحه نمایش را روی 90٪ یا پایین تنظیم کنید و ببینید آیا این مسئله روی iPhone 12 شما نیز تأثیرگذار است، زیرا کاربران ادعا می کنند این حالتی است که نمایشگر تغییرات ناخواسته را نشان می دهد.

نظر شما چیست؟ شما آیفون ۱۲ دارید؟ مشکل سبز شدن نمایشگر را تجربه کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

یعنی یه گوشی بی نقص تا حالا داشتیم

mostafa3

گوشی بخری سنسور اثرانگشت نداشته باشه
باتری ضعیف
قیمت فضایی
100 تا مشکل داشته باشه

Farcry

««باتری ضعیف»» ««نبود حسگر اثر انگشت»» دومی رو خب به جاش فیس آیدی داره.من تا الان تشخیص چهره روب آیفون ۱۱ و گوشی های اندرویدی دیگه کار کردم هیچ کدوم دقت فیس ایدی رو ندارن و توی تاریکی مطلق نمیتونن چهره رو تشخیص بدن (چون سنسور اینفراد و سنسورهای دیگه دیگه رو ندارن و با دوربین گوشی اینکار رو میکنن.توی تاریکی مطلق هم باید نور گوشی رو تا ته زیاد کنن تا بتونن چهره رو تشخیص بدن درحالی که روی ایفون ها اصلا این طوری نیست و بدون زیاد کردن نور توی تاریکی مطلق هم با دقت تشخیص میدن) تنها گوشی اندرویدی که هم یه چیز شبیه فیس آیدی داشت (از نظر تعداد سنسور ها و عملکرد وگرنه گوشی های دیگه مثل میت ۳۰ پرو هم سنسور دوربین مخصوص برای ثبت چهره داشتن) و هم سنسور اصر انگشت پیکسل ۴ بود . باتری ضعیف هم نمیدونم چجوری میگی ضعیف عمل میکنه چون به لطف صفحه ۶۰ هرتزی و بهینه بودن ios باتری ۱۲ پرو مکس اون در حد پرچمدار های ۲۰۲۰ اندرویدی شارژدهی میده.

ali_s

برا سواله چرا فقط آمولدا سبز میشن؟

The Destroyer

آیفون ۱۱ با LCD مشکل داشت
البته این احتمال هم وجود داره که ما نبینیم اگه رو LCD هم مشکلی پیش بیاد
چون رو میانرده‌ها LCD میذارن و معمولا پوشش‌های خبری اینجوری رو پرچمدارا که همیشه بیشترین هایپ رو دارن بیشتر هست

ali_s

قانع شدم😐🌹

SHREK

بملا که طبیعیه و با آپدیت درست میشه.

ali_s

به مولا میدونم ولی تا الان همش خبر از سبزی آمولدا بوده اینش برام سواله چرا آی پی اسا سبز نمیشن😂

SHREK

برای منم سوال شده بملا.

نیما عرفانی

۶۰ تارو کلک ملک که نزدی شیطون؟؟😉

SHREK

برای پیروزی بر کفر گویان از راهی که میشه باید وارد شد😂

نیما عرفانی

رو نمایشگر طلق رنگی یا چیزی گذاشتی که مربع متفاوت رو بهتر و واضح تر نشون بده؟؟😂
من دیشب بدون کلک نهایتاً تا ۵۲ رفتم…
comment image

نیما عرفانی

البته یه راهشم توقف زمان و اسکرین شات گرفتن و مراجعه به گالریه چون تا جایی که متوجه شدم موقعیت مربع های متفاوت هر رنگ تغییری نمیکنه . حالا نمیدونم تو کدوم کلکو زدی بلا؟😉😂
ولی جدی من بدون ترفند ۵۲ تا رفتم

SHREK

😂 😂 من بیشتر از 50 نتونستم ولی طلق با نور صفحه زیاد خیلی کار ساده میکنه.

ali_s

من الان رکورد خودمو شکوندم۲۱شد🤦🏻🤣

SHREK

تلاش کن بیشترم میشه به مولا.

Auroro

من بی کلک 56 تا زدم،

دو راه میگم انجام بدید،
اول اینکه مدلم فکر کنید عقب هستید ولی با آرامش بزنید
دوم اینکه با ار عوض شدن رنگ یکبار پلک بزنید، اونوقت چشم خودشو برا تعبیر رنگ آماده میکنه، نمیدنم مطور با نور زیاد رفتید اتفاقا من برعکس با نور کمتر رفتم

ali_s

۶۰تا فک کنم تست یه چی دیگه زده من این رنگارو تا ۱۶ بیشتر نتونستم کور رنگی دارم😑🤣

ali_s

comment image

Milad7

آره بابا چیز خاصی نیست 🙂

MohammadFarhaadi

اگه با آپدیت حل بشه خیلی خوب میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)