حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی تولید گوشی رول شونده خود را به تعویق انداخت

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | ال‌جی

چهار ماه پیش بود که برای شما نوشتیم اولین گوشی رول شونده سال آینده توسط ال جی عرضه خواهد شد. دو ماه پیش و با آغاز پروژه اکسپلورر که با ارایه ال جی Wing توجه ما را به خود جلب کرد، گفته شد که گوشی LG با نمایشگر رول شونده عضو جدید Explorer Project این شرکت است. قرار بود که پروژه B تا پایان سال ۹۹ ارایه شود اما حالا می شنویم که ال جی تولید گوشی رول شونده خود را به تعویق انداخت.

گوشی رول شونده ال جی

طبق اطلاعاتی که در Naver مشاهده شد، ال جی تصمیم گرفته است انتشار تلفن هوشمند رول شونده خود را به تعویق بیندازد. آن پست می گوید که این گوشی حوالی اردیبهشت ۱۴۰۰ راه اندازی می شود. بنابراین، همچنان در نیمه اول سال ۲۰۲۱ ارایه می شود اما در نیمه دوم نیمه اول 😉.

این ناامیدکننده نیست، زیرا ما هیچ ایده ای از زمان برنامه ریزی برای شروع آن نداشتیم. بسیاری از کاربران در واقع انتظار داشتند که نیمه دوم بهار ۱۴۰۰ برسد. این منبع می گوید که ال جی به دلیل برخی مسائل فنی و همچنین عرضه و تقاضا تصمیم گرفت آن را به تعویق بیندازد.

به نظر می رسد از کل این پروژه به عنوان “LG Explorer Project B2” یاد می شود. همانطور که ممکن است برخی از شما بدانید، این دستگاه رول شونده از “Explorer Project” این شرکت خواهد بود که چندی پیش معرفی شده است.

نخستین نگاه به ال جی وینگ : بر بال خیال

ال جی Wing اولین دستگاهی بود که به عنوان بخشی از پروژه جدید این شرکت معرفی شد. خوب، این دستگاه رول شده احتمالاً دستگاه دوم است. گفته می شود، این دستگاه ممکن است به اولین دستگاه قابل رول شدن در جهان تبدیل شود که واقعاً در دسترس کاربران قرار می گیرد است.

LG Wing در دسترس قرار گرفت و انتظار می رود که گوشی رول شونده هم به بازار عرضه شود. ما مطمئن نیستیم که چه زمانی در دسترس قرار می گیرد، اما امیدواریم به زودی پس از راه اندازی آن بتوان در بازار دیدش.

همانطور که دیروز برای شما نوشتیم، OPPO دیروز مفهوم تلفن هوشمند قابل رویت خود را معرفی کرد.  آن دستگاه OPPO X 2021 نام دارد و به نظر می رسد به این زودی ها به بازار نخواهد آمد.

گوشی رول شونده Oppo X 2021 رسما معرفی شد

گزارشی که امروز منتشر شد، حاکی از آن است که باید منتظر آن گوشی تا سال ۲۰۲۲ باشیم. صفحه نمایش آن توسط BOE تولید شده است و بر اساس آن گزارش، علیرغم رونمایی OPPO ، تا سال 2022 آماده تولید گسترده نخواهد بود.

نظر شما چیست؟ فرم فکتور گوشی رول شونده را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

بالایی آیفون ۱۲ پرو مکس
پایینی میت ۴۰ RS

comment image
comment image

کدوم؟؟

Mahdi

میت یه نظرم زیادی روشن کرده ولی آیفون عادی ینظر میرسه

نیما عرفانی

طبق گفته ی منبع تصاویر ؛ آیفون بعد از چند ثانیه نتونسته صحنه ی شب رو تشخیص بده ولی میت بعد از ۶ ثانیه و با تأثیر هوش مصنوعی صحنه ی شب رو تشخیص داده و تغییرات ایجاد کرده.

نیما عرفانی

یعنی آیفون تو چند ثانیه صحنه ی شب رو فعال نکرده و تصویر بدون نایت مود لحاظ شده ولی تو میت ، هوش مصنوعی حالت صحنه ی شب/نایت مود ۶ ثانیه ای رو اعمال کرده…
تصویر آیفون جاهایی که شدت نور مناسبه جزئیات بهتری داره ولی تو میت چون جذب نور بیشتری اعمال کرده و به دلیل روشنایی بیشتر باعث شده تو قسمت هایی که تصویر آیفون کم نورتر افتاده ، میت جزئیات بهتری رو نشون بده ولی قسمت هایی که آیفون جزئیات واضح تری رو نشون داده ، جزئیات تصویر میت کم شده.

Mahdi

عکاسی تو شب اهمیت کمتری از روز داره ، بنظرم تو روز که میت بهتر عمل کرده

SHREK

روش کار میکنه و بهترش میکنه بمولا🙃
تو روح اونی که این بمولا انداخت سر زبون من.

Taha

داداش هیچ جوره ولت نمیکنم
به مولا ولت نمیکنم😂😂

SHREK

به مولا 😂😂😂😂😂

Milad7

که اینطور….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)