حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی LG با نمایشگر رول شونده عضو جدید Explorer Project این شرکت است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی

به نظر می رسد که ال جی پس از LG Wing که پروژه اکسپلورر را آغاز کرد، قرار است یک عضو هیجان انگیز دیگر هم به آن اضافه شود. گوشی LG با نمایشگر رول شونده عضو جدید Explorer Project این شرکت است. این شرکت کره ای به تازگی تیزری برای آن منتشر کرده است و می توانیم آن را تا حدودی ببینیم.

گوشی LG با نمایشگر رول شونده

ما خوشحالیم که LG به مرحله تولید گوشی های خاص خود رسیده و در آن سعی می کند با انواع طراحی های منحصر به فرد مشتریان جدید را جلب کند. LG Wing با صفحه نمایش چرخشی و صفحه نمایش دوم، اولین گوشی از سری پروژه اکسپلورر است که چیز متفاوتی را امتحان می کند. در انتهای مراسم معرفی ال جی Wing این شرکت دستگاهی را به نمایش می گذارد که دومین دستگاه Explorer Project بوده و یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش کشویی و ظاهرا انعطاف پذیر است و می تواند رقبای خود را شرمنده کند.

این تیزر به طور کامل در GIF بالا به تصویر کشیده شده است و دستگاهی را نشان می دهد که در آن سمت راست بیرون می آید تا اندازه نمایشگر را بسیار افزایش دهد. ما فکر می کنیم که این رفتار مشابه دستگاه مفهومی TCL است که مشابه آن را انجام می دهد: “بیرون کشیدن برای ارایه کردن صفحه نمایش بیشتر در داخل بدنه تلفن” با توجه به تجربه ال جی در ساخت نمایشگرهای OLED قابل رول شدن برای محدوده تلویزیون های فوق العاده خود، مطمئنا امکان تحقق این امر وجود دارد.

البته، این فقط یک تیزر تبلیغاتی است و LG احتمالا در آستانه معرفی، انواع ویژگی های گوشی فانتزی بعدی خود را به نمایش می گذارد. می دانید که اگر بتوانید از تلفن هوشمند به عنوان دستگاهی برای تماس استفاده کنید و فقط صفحه نمایش اضافی را در صورت نیاز بیرون بیاورید، می تواند یک راه حل زیبا باشد. به هر حال، تاشوهای سامسونگ دارای دو صفحه نمایش هستند، در حالی که از Surface Go فقط در حالت باز می توان استفاده کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ال جی با این فرم فکتور هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بالاخره ال جی موبایل به تکاپو افتاد 🙂

MohammadFarhaadi

بهتر لز تاشوست!خوبیش اینع چین نمیفته وسطش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)