حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خبر مربوط به کنسل شدن گوشی رول شونده ال جی تکذیب شد

سخنگوی ال جی گزارش منتشر شده در Yonhap مبنی بر متوقف شدن پروژه گوشی رول شونده ال جی را تکذیب کرد. سخنگوی ال جی در مصاحبه با The Verge گفت: «من به صراحت اعلام می کنم که هیچ تصمیمی در رابطه با آینده دستگاه های موبایلی ما نهایی نشده است.» البته جمله بندی آقای سخنگو کمی گنگ است.

خبر مربوط به کنسل شدن گوشی رول شونده ال جی تکذیب شد

شرکت ال جی تصمیم به کنار گذاشتن این پروژه نگرفته است اما آن ها تصمیمی نیز برای پیش بردن آن ندارند. آنها یک نمونه اولیه موفق دارند که در CES به نمایش گذاشتند، هرچند تا اینجای کار هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر برنامه این شرکت برای تولید گسترده و عرضه این دستگاه منتشر نشده است.

گوشی رول شونده ال جی را ببینید | CES 2021

اوایل امسال گزارشی در TheElec منتشر شد که اعلام کرده بود ال جی قصد خروج از بازار گوشی های هوشمند را دارد. ال جی ابتدا این گزارش را تکذیب کرد اما بعد ها مشخص شد که این شرکت در حال مذاکره با خریداران احتمالی بوده است. هرچند هیچ خبر نهایی در این رابطه نیز منتشر نشده است.

حتی اگر ال جی دیگر هیچ گوشی هوشمندی نیز تولید نکند، آن ها به طور کامل از تجارت موبایلی خارج نخواهند شد. اخیرا گزارشی منتشر شده بود که این شرکت در حال توسعه صفحه نمایش تاشو برای اپل است. آن ها همچنین بخشی از پنل های اولد استفاده شده در سری آیفون ۱۲ را نیز تامین می کنند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

#اسپم
جالب بود برام …
بیخود نیست اینقدر محبوبه به خصوص با زیر برند لوکس و با کیفیتش لکسوس👌
۲۰ سال تو صدر باشی اونم با اختلاف خیلیه خیلی👍
https://www.instagram.com/tv/CKjnwKLpNJI/?igshid=drcexy7oi5zd

نیما عرفانی

دانلود تصاویر پس زمینهٔ هواوی میت x2 با کیفیت ۲k …
https://www.ytechb.com/download-huawei-mate-x2-stock-wallpapers/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد