حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی Note 9T دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با پشتیبانی از 5G ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی، شایعات

شایعات مربوط به ردمی نوت ۹ و ردمی نوت ۹ High Edition را به یاد دارید؟ آن ها را به نام ردمی Note 9T و Note 9T Pro تغییر دهید! امروز عنوان می شود که ردمی Note 9T دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با پشتیبانی از 5G ارایه خواهد شد.

ردمی Note 9T

در تاریخ ۴ آذر ۹۹ شیائومی خانواده Redmi Note 9 را برای بازار چین معرفی می کند. انتظار داریم این دو گوشی جدید جدید از شبکه های تلفن همراه نسل پنجم یا 5G پشتیبانی می کنند.

نسخه گران تر آن دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل HM2 با اندازه 1/​​1.52 اینجی، پنل IPS با رفرش ریت 120Hz و پردازنده Snapdragon 750G است. مدل ساده تر تراشه Dimensity 800U را دریافت می کند و ممکن است با نام Redmi Note 9T در بازارهای بین المللی ظاهر شود.

ردمی نوت ۱۰

مدل پرو احتمالی

با همین نام تجاری بود که تلفن هوشمند با شماره M2007J22G در پایگاه داده FCC مشاهده شد. وب سایت رگولاتور آمریکایی اعلام کرده است که Redmi Note 9T تراشه NFC آداپتورهای بی سیم بلوتوث / Wi-Fi با فرکانس های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز دریافت می کند و بر اساس رابط کاربری اختصاصی MIUI 12 کار می کند.

این تلفن هوشمند همچنین موفق شد در پایگاه داده نهاد نظارتی هند CEIR ظاهر شود. در همین حال، دستگاه های مبتنی بر پردازنده های Dimensity در هند و سال آینده شروع به کار می کنند.

در میان سایر پارامترهای Redmi Note 9T ما به یک صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS، باتری 5000 میلی آمپری با شارژ 22.5 وات اشاره می کنیم. این دستگاه داری یک ماژول دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است.

نظر شما چیست؟ منتظر سری T ردمی نوت ۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reihani

وات د فاز؟
نسخه ساده که قویتره!!

Taha

خدا کنه همینجور که گفتید تو گلوبال هم بیاد

Mohammadreza

بعد از انواع نام های مختلف سری k30
حالا فک کنم نوبت اسم های جدید سری Note 9 شده

m.b

😂 👌

Mahdi

حالم دیگه داره بهم میخوره

Milad7

رندرش چقدر ضایع اس انگار گوشی فیکه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)