حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ردمی Note 9T مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | تست، ردمی، عمر باتری

ردمی Note 9T با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و تراشه دایمنسیتی 800U ارایه می شود. این دستگاه امروز در تست باتری بررسی شده و عملکرد خوبی را به جای گذاشته است. عمر باتری ردمی Note 9T مشخص شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

عمر باتری ردمی Note 9T

همانطور که گفتیم، ردمی Note 9T باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. به لطف تراشه ۷ نانومتری Dimensity 800U روی کاغذ، برای استقامت باتری عالی آماده شده است. تراشه جدید مدیاتک هنوز هم یک تراشه نادر در بازار است و باعث می شود هر داده ای در مورد عملکرد کلی باتری آن جالب باشد.

ما از دیدن عملکرد خوب باتری Redmi Note 9T خوشحال شدیم. رتبه کلی استقامت ۱۱۸ ساعت عالی است. با این حال، شاید ما بیشتر هیجان زده شدیم که ببینیم این تعداد چقدر به اغداد و ارقام Realme 7 5G نزدیک است، که چندی پیش بررسی شد و به عنوان اولین گوشی با Dimensity 800U بررسی شده بود. سازگاری عالی است و همان چیزی است که شما می خواهید هنگام برخورد با تراشه جدید ببینید.

حالت آماده به کار و استقامت وب بین این دو گوشی تقریباً یکسان است و Redmi Note 9T کمی مکالمه 3G کمتری دارد. تنها واگرایی واقعی استقامت در پخش فیلم است که در شیائومی کمی کمتر است.

شایان ذکر است که هنگام پخش برخی از فیلم های ضبط شده با Redmi Note 9T و روی پخش کننده پیش فرض، با لگ های گهگاه روبرو می شدیم. ما فقط می توانیم حدس بزنیم که برخی از اشکالات موجود در برنامه وجود دارد، که اصلاح آن دشوار نیست. پس از اصلاح نرم افزار ممکن است در بخش پخش ویدیو فاصله را با Realme 7 5G کاهش دهد.

ردمی Note 9T از طریق Quick Charge 3 Plus با حداکثر 18 وات شارژ می شود. آداپتور 22.5 وات ارائه شده کاملا قادر به ارائه آن است. 18W اگرچه به هیچ وجه سریع روش نیست، اما مطمئناً در این گوشی اقتصادی دلگرمی خوبی است.

به همین ترتیب، کاملاً قابل درک است که شاهد نرخ شارژ مشابه با ردمی نوت 9 و ردمی 9 هستیم که هر دو با ظرفیت تقریباً یکسان باتری ارایه شده اند.

نظر شما چیست؟ عمر باتری ردمی Note 9T را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه ولی رنگ خیلی باحاله

Mahdi

از اسنپ ۷۲۰جی پایینتر 💪

Taha

این 5جی هست

Mahdi

پس فورجی از تری جی مصرفش بیشتره؟

Taha

نمی‌دونم ولی قطعا ۵جی از ۴جی مصرفش بیشتره

Mahdi

این یه تصور اشتباهه من شبا اینترنت گوشیم همیشه روشنه ولی تا صبح هیچی مصرف نمیکنه

Taha

🥺 من حتی رو حالت بهینه سازی فوق العاده باتری هم میزارم بیدار میشم حداقل ۲ درصد کم کرده 😭

Milad7

در یک کلام خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)