حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی پوکو M3 رسما مشخص شد: ۴ آذر ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | پوکو

حتما می دانید که برند POCO شیائومی دارای دو بخش اصلی است: جهانی و هند. هر دو آنها جداگانه کار می کنند و سبد محصولات آنها متفاوت است. از این رو، هنگامی که POCO Global ورود تلفن هوشمند جدیدی را در پایان سال ۲۰۲۰ تیزر می کند، POCO هند تأیید کرد که هیچ تلفن جدیدی از آنها ارائه نخواهد شد. امروز تاریخ معرفی پوکو M3 رسما مشخص شده و ۴ آذر ۹۹ خواهد بود.

تاریخ معرفی پوکو M3

پوکو M3 مدتی است که در اخبار می چرخد. با این حال، نام تجاری دقیق آن اکنون تأیید شده است. انتظار می رود این گوشی چیزی جز نسخه اصلاح شده Redmi Note 10 4G نباشد.

به این دلیل که نسخه چینی این دستگاه دارای شماره مدل M2010J19SC است. به طور مشابه، نسخه های جهانی و هندی این تلفن با شماره مدل های مشابه در IMDA ، EEC و Geekbench مشاهده شده است که به ترتیب M2010J19SG و M2010J19SI است.

از این رو، طبق TENAA و لیست های دیگر، POCO M3 آینده توسط چیپست Snapdragon 662 تغذیه می شود و با حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه همراه خواهد شد. در قسمت جلوی این گوشی، یک پنل 6.53 اینچی FHD از نوع IPS LCD با یک ناچ قطره طور و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

در حالی که، این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 48MP است. همچننی این دستگاه دارای اندروید ۱۰ است و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می شود.

نظر شما درباره پوکو ام ۳ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)