حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو M3 مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | پوکو، تست، عمر باتری

دو هفته پیش بود که پوکو M3 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و شارژر معکوس رسما معرفی شد. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری یکی از انتخاب خیلی خوب در دستگاه های اقتصادی است که برای شما فراهم خواهد بود. امشب عمر باتری پوکو M3 مشخص شده است. اجازه بدهید ببینیم این دستگاه اقتصادی با طراحی خاص Poco M3 چطور عملکردی دارد.

عمر باتری پوکو M3

همانطور که گفتیم، پوکو M3 توسط یک باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی آمپری تأمین می شود. این تلفن از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی کرده حتی با کابل صحیح دستگاه های دیگر را با ۱۸ وات شارژ می کند. این خوب است زیرا شارژ این باتری غول پیکر با یک آداپتور کُند احتمالا برای همیشه طول خواهد کشید.

عمر باتری پوکو M3

عمر باتری پوکو M3

پوکو ام ۳ با امتیاز کلی ۱۵۴ ساعت یکی از بهترین عملکردها را ثبت می کند. این دستگاه توانست مقام سوم جدول تست باتری Gsmarena را فتح کرد. این دستگاه در تمام سناریوهای آزمون بسیار خوب عمل کرده است. پخش فیلم ۱۷ ساعته، وبگردی نزدیک به ۲۲ ساعت و مدت زمان تماس ۴۶ ساعته واقعا جذاب است. می توانید عملکرد این دستگاه را با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری گلکسی M51 مقایسه کنید.

سرعت شارژ پوکو M3

پوکو M3 نه تنها دارای یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی است بلکه توانایی شارژر سریع 22.5 وات را نیز در اختیار شما قرار می دهد. متأسفانه، این شارژر درون جعبه این دستگاه فقط ۱۸ وات توان دارد. هرچند در این روزهایی که شارژرها از جعبه ها حذف می شوند، جای انتقادی باقی نمی ماند.

با استفاده از این شارژر می توانید ۲۵ درصد باتری را در مدت ۳۰ دقیقه و ۴۶ درصد در ۱ ساعت شارژ کنید. در حالی که شارژ کامل به تقریبا ۳ ساعت زمان نیاز دارد. به هر حال این اعداد چشم گیر نیستند اما باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری است و نقد زیادی به عملکرد کلی وارد نیست.

در قسمت جلوی پوکو ام ۳ یک صفحه نمایش LCD IPS در اندازع 6.53 اینچی FHD+ با رفرش ریت ۶۰ هرتز قرار دارد که در زیر Gorilla Glass 3 قرار گرفته است. صفحه نمایش دارای یک ناچ قطره طور برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

یک دوربین سه گانه در قسمت عقب وجود دارد که توسط یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با 0.8μm پیکسل (1.6μm در حالت 12MP ادغام پیکسل ها) و یک لنز f/1.79 برجسته شده است. دو سنسور دیگر یک سنسور اختصاصی ۲ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی f/2.4 هستند.

در قلب Poco M3 یک چیپست ۱۱ نانومتری Snapdragon 662 با 4 گیگابایت رم قرار دارد. فضای ذخیره سازی می تواند 64 یا 128 گیگابایت باشد. بلندگوهای استریو، اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه و فرستنده IR در Poco M3 وجود دارد.

Poco M3 با اندروید ۱۰ تحت MIUI 12 و لانچر Poco ارایه می شود. شیائومی نیز در زمان مقرر M3 را برای اندروید ۱۱ به روز می کند.

نظر شما درباره عملکرد باتری پوکو ام ۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

رسما با باتری شیش هزارش باتری هفت هزار ام ۵۱ رو نابود کرد

ali_s

ولی خدایی سه ساعت مدت شارژ خیلیه

pooria

فرض کن داری پاوربانکو شارژ میکنی 😂

ali_s

واقعا من اینقد صبر ندارم😐😂
برا خودم کلا شارژ شدنم یه ساعت طول داره ولی حس میکنم زیاده😂😂

m.b

برای زمان کمتر یه 22.5 واتی لازمه…

Pouya

😎perfect

SHREK

عالی از فک کنم 2 ساعت از M51 کمتر شده🤞

Mahdi

قشنگ معلومه قصد gsmarena نابودی m51 بود چون یه روز بعد اون تست این گوشی رو هم داد 😂😂😂😉

Milad7

در یک کلام فوق العاده 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)