حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی S21 مدل اسنپدراگون ۸۷۵ خنده را بر لبان اگزینوسی ها خشک کرد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ، شایعات

دو روز پیش و بر اساس داده های یک منبع مورد اعتماد برای شما نوشتیم که امسال و در سرزمین سامسونگ اگزینوسی ها به اسنپدراگونی ها خواهند خندید! امروز اما بر اساس داده ها می بینیم که شاید اینطور نباشد. در حقیقت بنچمارک گلکسی S21 مدل اسنپدراگون ۸۷۵ خنده را بر لبان اگزینوسی ها خشک کرد.

بنچمارک گلکسی S21 مدل اسنپدراگون ۸۷۵

سامسونگ Galaxy S21 دارای شماره مدل SM-G996U در وب سایت Geekbench دیده شده است و برخی از اطلاعات اصلی را فاش می کند. این لیست نشان می دهد که این تلفن هوشمند ممکن است با تراشه Snapdragon 875 همراه باشد.

چیپست کوالکام هنوز رسماً معرفی نشده است. با توجه به گزارش های مختلف، چیپست آینده ممکن است با پردازنده مرکزی سه کلاستر با تک هسته X1 با عملکرد بالا، سه هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 عرضه شود.

در ادامه، لیست Galaxy S21 نشان می دهد که این گوشی از 8 گیگابایت رم بهره می برد و روی سیستم عامل Android 11 کار خواهد کرد. این گوشی در آزمون تک هسته ای 1120 امتیاز و در آزمون چند هسته ای 3319 امتیاز کسب کرده است.

بنچمارک گلکسی S21

بنچمارک گلکسی S21

با این اوصاف، به نظر می رسد که نمونه اسنپدراگون ۸۷۵ عملکرد بهتری نسبت به نمونه Exynos دارد. پیش از این نسخه Exynos از تلفن هوشمند آینده در Geekbench ظاهر شد و اطلاعات اصلی در مورد عملکرد آن را فاش کرد.

این چیپست در آزمون تک هسته ای 1038 و در آزمون چند هسته ای 3060 امتیاز به دست آورد. این نشان می دهد که مدل Snapdragon بار دیگر عملکردی برتر در مقایسه با چیپست داخلی سامسونگ ارائه خواهد داد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که اینها بنچمارک های اولیه هستند و نه محصولات نهایی. جالب خواهد بود که ببینید آیا سامسونگ قادر به رفع این شکاف در عملکرد است یا خیر.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اگزینوس ۲۱۰۰ بتواند امسال عملکرد بهتری داشته باشد؟ توجه داشته باشید که در این تست ما فقط عملکرد تراشه پردازنده مرکزی یا CPU را بررسی می کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

چیزی که زمان و گذشته نشون داده ، اگزینوس همیشه حتی اگر بنچمارک بیشتری داشته با داغی و افت عملکرد همراه بوده! 2100 هم همینطور خواهد بود . اینو تحلیل تکنیکال و نمودار فیبوناچی میگه . 🙂

Mahdi

بنچمارک و این چیزا همش کشکه تست ها نشون میدن کدوم بهتره ، بنظرم بازم اسنپ بهتره

بنچمارک اگزینوس مال یک ماه نیم پیشه و نباید اینطوری مقایسه بشه
ولی به هر حال هم به اسنپ دراگون نمیرسه

SHREK

به اسنپ هم نرسه مشکلی نیست فقط مثل فاجعه 990 نشه.

Milad7

جوووون اینه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)