حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس را تماشا کنید

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، مقاومت

آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس از راه رسیده اند و محتواهای محتلفی درباره آن ها منتشر می شوند. ما با هم تست سقوط آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی را دیدیم. حالا اما وقت آن است که تست مقاومت آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس را تماشا کنید.

تست مقاومت آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس

همانطور که گفتیم مهم ترین تفاوت بین کیفیت ساخت آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس را می تواند به فریم دستگاه ها مربوط دانست. جایی که مدل مینی از فریم آلومینیومی بهره می برد در حالی که مدل پرو از فریم استیل ضدزنگ.

روی قاب پشتی نیز تفاوتی در طراحی وجود دارد. شیشه پشتی iPhone 12 Pro Max مات است اما iPhone 12 Mini شیشه براق دارد. همین تفاوت در کادر دوربین به صورت برعکس وجود دارد. اما این تفاوت ها، یعنی فریم و قاب پشتی متفاوت چطور در تست مقاومت این ۲ دستگاه تفاوت ایجاد خواهند کرد؟

اجازه بدهید ویدیو تست مقاومت آیفون ۱۲ مینی و ایفون ۱۲ پرو مکس را از JRE با هم ببینیم. شما می توانید این ویدیو را از منبع مطلب هم تماشا کنید تا از تولیدکننده آن حمایت کرده باشید.

نکته قابل توجه برای من اینجا این است که پوشش سرامیک شیلد به کار رفته در آیفون ها با توانایی مقاومت در برابر سقوط بازاریابی شد اما در برابر خراشیدگی هم مقاومت بهتری دارد. همانطور که دیدید، در سطح ۶ تست خراشیدگی شاهد عمق کمتری از خراش ها هستیم، این در حالی است که دستگاه های دیگر در این مرحله عمق بیشتری دارند.

 

نظر شما درباره مقاومت آیفون های جدید چیست؟ کدام یک از ۴ آیفون خانواده iPhone 12 برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عالیه

Farcry

[[ همانطور که دیدید، در سطح ۶ تست خراشیدگی شاهد عمق کمتری از خراش ها هستیم، این در حالی است که دستگاه های دیگر در این مرحله عمق بیشتری دارند ]] دقیقا همون حرف.توی همین سایت سر پست یکماه پیش تست جری روی آیفون ۱۲
پرو برید ببینید همین رو گفتم که مقاومت در برابر خراشیدگی یه مقدار بهتر شده و خش های کم عمق تری ایجاد میشه ولی خب توی همون پست کلی کامنتم منفی خورد

[MR.8]

سلام.تو رنج 25تا 30 تومن چی پیشنهاد میدید
اولویتام به ترتیب دوربین.صفحه نمایش.چیپ دوربین سلفی و باطری
یه نظرتون ١٢ مینی خوبه یا گزینه بهتری هم هست?یا اصلا صبر کنم برا s٢١ یا mi 11?

S AH

برادر
نیگا مینی چیپ و دوربیناش خوبه شمی توش نیست ولی اگه دستت بگیری یکم میفهمی کوچیکه(حداقل واسه من) واس همین خوشدست میخوای بگیرش اگه نگه واسه ی s21 صبر نکن نا امید کنندس و اینکه mi11 رو بگیر اگه عجله نداری حداقل تا اردیبهشت و گرنه mi 10 pro

SHREK

برا S21 اولترا میتونی صبر کنی و Mi11 یکم صبر کنی قیمت ها یکم میاد پایین تر. 12 مینی برای کسی که گوشی کامپکت میخواد از نظر دوربین و صفحه نمایش هم خوبه ولی نسبت به پولی که توی ایران میدی میتونی گوشی بهتر بگیری.

Milad7

s20 ultra 4g خوب بگردی حوالی 27 گیرت میاد

Milad7

عالی بود و جز این انتظار نمیرفت 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)