حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Vivo Y12s با مدیاتک Helio P35 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | ویوو

ویوو از یک گوشی میان رده جدید به نام Vivo Y12s رونمایی کرده است. این گوشی در حال حاضر برای خرید در بازارهای آسیا مانند هنگ کنگ و ویتنام در دسترس است. برخی از ویژگی های بارز ویوو Y12s شامل نسبت تصویر کشیده، باتری بزرگ و دوربین دوگانه عقب ۱۳ مگاپیکسلی است.

گوشی Vivo Y12s

نمایشگر Vivo Y12s دارای صفحه نمایش بزرگ IPS LCD در اندازه 6.51 اینچی است. ناچ قطره ای با رزولوشن HD + یا 720 در 1600 پیکسل و نسبت ابعاد 20:9 ارائه می دهد. ابعاد این گوشی 164.41 x 76.32 x 7.41 میلی متر است و وزن آن 191 گرم است.

این گوشی دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. قسمت پشتی این گوشی دارای یک واحد دوربین عمودی است که شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است.

گوشی Vivo Y12s

گوشی Vivo Y12s

چیپست مدیاتک Helio P35 در قلب Vivo Y12s وجود دارد. تراشه با 3 گیگابایت رم همراه است. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت بوده و یک اسلات کارت microSD نیز برای ذخیره سازی اضافی در آن تعبیه شده است. سیستم عامل اندروید ۱۰ مبتنی بر رابط کاربری FunTouch OS 11 از قبل در Vivo Y12s نصب شده است.

گوشی Vivo Y12s توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی کار می کند که پشتیبانی از فقط شارژ ۱۰ وات را دارد. ویژگی های اتصال معمول مانند پشتیبانی از دو سیم کارت از Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.0 ، GPS ، microUSB و جک صوتی 3.5 میلی متری نیز در Y12s موجود است. این گوشی همچنین به سنسور اثر انگشت روبرو و قفل باز صورت مجهز شده است.

قیمت و در دسترس بودن Vivo Y12s

گوشی Vivo Y12s به قیمت 142 دلار است و در دو رنگ مانند سیاه فانتوم و آبی یخچالی ارائه می شود. نظر شما درباره ویوو Y12s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اصلا درک نمیکنم این همه گوشی به چه دردی میخورن؟ طراحی های تکراری ، چیپست های مزخرف

Taha

چند فرد که از ساخته خود پشیمان شدند:
سازنده بمب اتم.
سازنده کلاشینکف.
سازنده مختارنامه.
و سازنده سریp مدیاتک.

AŁɪ

سری p بد نیست عزیزم انتظارات شما بالاس وگرنه کسی که این گوشی رو میخره با همینقدر پرفورمنس هم براش رواله

Mahdi

کسی که ۱۴۲ دلار پول داره میتونه هلیو جی۸۰ یا اسنپ ۶۶۵ بگیره

AŁɪ

آقا شاید کسی نخواد شیائومی بگیره مگه زوره؟؟🙁

Mahdi

فقط شیائومی هلیو جی۸۰ رو این قیمتی میده؟

Taha

من منظورم اینه که چرا انقد از این پردازنده ها استفاده میشه در حالی که مدیاتک چیپست های هم قیمت سری p داره که خیلی ازش بهترن (دایمن ۷۰۰،دایمن ۷۲۰ ، جی ۸۰)

m.b

و سازنده اکانت من… 😂 البته اونی که فیکشو ساخته بود…

m.b

خداییش داداش تازه ازت خوشم اومده بود… زود رفتی…😂😉

SHREK

بجای اینکه سالی 20 تا گوشی بدن بیرون سالی 4 تا گوشی بدن در بازه های قیمتی متفاوت! اینطوری وقتی سری بعدی میدن تغیرات بیشتر به چشم میاد تا دوربین 8 که میشه 13.

Milad7

تکرارِ مکررات!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)