حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G از دو سیم کارت 5G همزمان پشتیبانی خواهند کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، گوگل

گوشی های جدید گوگل یعنی پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G هر دو از 5G پشتیبانی می کنند. تراشه اسنپدراگون 765G این توانایی را به آن ها می دهد. در حال حاضر آن ها از ۱ سیم کارت روی شبکه 5G پشتیبانی می کنند. گفته می شود پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G از دو سیم کارت 5G همزمان پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می رود این قابلیت پیش از پایان سال برای هر دو گوشی ارائه شود.

دو سیم کارت 5G همزمان

گوشی های Pixel 4a 5G و Pixel 5 گوگل به زودی به شما امکان می دهند در هنگام اتصال به یک شبکه 5G از قابلیت Dual SIM Dual Standby یا (DSDS) استفاده کنید. وب سایت 9to5Google تغییر کد مشاهده شده در پروژه منبع باز اندروید یا AOSP را مشاهده کردند، که ادعا می کند DSDS در شبکه های 5G اکنون در Pixel 4a 5G فعال شده است.

همانطور که توسط صفحه پشتیبانی گوگل در DSDS ذکر شده است، کاربران Pixel 5 و Pixel 4a 5G در حال حاضر فقط در صورت فعال بودن ویژگی می توانند به شبکه های 4G متصل شوند. برای اتصال به شبکه های 5G، کاربران باید موقتاً سیم کارت را که برای استفاده از داده تنظیم نشده است، خاموش کنند.

در حالی که AOSP یک پروژه متن باز است، در یک نظر پیوست شده به کد صریحاً ذکر شده است که این کد از اندروید داخلی گوگل آمده است. در این کد فقط “Bramble” ذکر شده است که نام رمز Pixel 4a 5G است ، اما احتمالاً این ویژگی به زودی به Pixel 5 نیز وارد خواهد شد. بهترین گوشی های اندرویدی گوگل در سال 2020 از همان چیپست Snapdragon 765G استفاده می کنند و اتفاقاً در چند زمینه دیگر نیز کاملاً شبیه به هم هستند.

از آنجا که تغییر کد Pixel 5 هنوز در دسترس نیست، بعید به نظر می رسد که توانایی استفاده از 5G و DSDS با هم در این ماه برای کاربران ارائه شود. در عوض، احتمالا در به روزرسانی امنیتی دسامبر برای این دو تلفن وجود دارد.

ویژگی مفیدی می تواند باشد و باید دید که تراشه ذاتا از آن پشتیبانی می کند یا به صورت نرم افزار توسط گوگل مدیریت می شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دارم فکر میکنم اگه پیکسل ۵ اسنپ ۸۶۵ و حافظه قابل ارتقا داشت البته این مشکل فاصله افتادن رو نداشت چی میشد ، گوگل میتونه یه گوشی بسازه که بهترین سال باشه ولی متاسفانه

Milad7

چه عجب یه خبر خوب از پیکسل ها شنیدیم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)