حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این تصویر اپل ایرپادز ۳ است؟

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

اگر آیفون داشته باشید بدون شک یکی از بهترین انتخاب ها که کیفیت صدای بالا و هماهنگی نرم افزاری جذابی برای شما ارایه می کند، ایرپادز اپل است. به نظر می رسد که ما به ارائه سومین نسل این هندزفری کاملا بی سیم اپل نزدیک می شویم. امروز تصویری منتسب به اپل ایرپادز ۳ منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم Apple Airpods 3 همین تصویر خواهد بود یا نه؟

ایرپادز ۳

شایعات قبلی ادعا می کردند که اپل قصد دارد مجموعه هندزفری های بی سیم خود را به روز کند. این شرکت می تواند AirPods نسل ۳ و AirPods Pro نسل ۲ را در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه کند. اکنون تصاویر منتسب به AirPods 3 به صورت آنلاین منتشر شده است. این نشان می دهد که اپل در حال کار بر روی مدل های به روز شده برای هدفون های بی سیم محبوب خود است.

این تصویر از مبنعی به نام 52audio دریافت می شود. این منبع تصویری را با آنچه که ادعا می کنند بخشی از “AirPods 3” جدید است، به اشتراک گذاشت. این تصویر طراحی کاملا مشابه AirPods Pro را نشان می دهد. همچنین از این زاویه به ما نگاهی به قسمت بالای هندزفری های بی سیم اپل و همچنین قاب شارژر آن می دهد.

اپل ایرپادز ۳

اپل ایرپادز ۳

این تصویر فاش شده با گزارشی اخیر که ادعا می کند طراحی Apple AirPods 3 شبیه به AirPods Pro فعلی است، همسو است. این بدان معناست که دارای ساقه کوتاهتر و نوک گوش قابل تعویض خواهد بود. گفته می شود این شرکت در حال کار بر روی بهبود عمر باتری دستگاه است. علی رغم طراحی، AirPod های آینده از ویژگی های خاص AirPods Pro رده بالاتر، مانند نویزکنسلینگ برخوردار نخواهند بود.

ایرپادز پرو ۲ با طراحی شبیه به هندزفری های بی سیم سامسونگ، گوگل یا آمازون

در مورد AirPods Pro 2 گفته می شود که غول کوپرتینویی با از حذف کردن ساقه کوتاه که در حال حاضر از پایین بیرون می زند، طراحی گوشی ها را جمع و جورتر می کند. طرح گزارش شده در مرحله آزمایشی با شکل گردتر است که بیشتر گوش کاربر را پر می کند. این احتمالا چیزی شبیه به گلکسی بادز سامسونگ خواهد بود، البته نه لزوما طراحی لوبیایی طور، شاید مثل نسل های قبلی آن. همچنین گوگل و آمازون هم همین طراحی را دارند.

در ادامه این گزارش آمده است كه ادغام كنترل نویز، آنتن های بی سیم و میكروفون ها در فضایی کوچکتر از پوشش AirPods Pro در طول توسعه چالش برانگیز بوده است. به همین دلیل در صورت نهایی شدن محصول، می تواند منجر به “طراحی کمتر بلند پروازانه” شود.

AirPods 3 و AirPods Pro نسل ۲ می توانند در نیمه اول سال 2021 به بازار عرضه شوند. علاوه بر این، هر دو دستگاه می توانند توسط یک تراشه بی سیم جدید مدیریت شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ایرپادز ۳ و ایرپادز پرو ۲ می توانند هندزفری های جذابی باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خبر مهم خبر مهم امتیاز دوربین نوت۲۰الترا آپدیت شد ۱۲۰ 😂😂😂😂

نویسنده آزمایشی

S 20 plus هم احتمالا ۱۲۴ میشه😂😂😂😂
Note 20 ultra در مقابل s20 plus هم کم میاره😂😂😂😂😂😂

Mahdi

نه خب مهمش اینجاست بعضیا میگفتن سامسونگ و اپل پول دادن تا دکسومارک اونا رو هم بکشه بالا ولی اینطور نشد ، در هر حال من دوربین این گوشی رو قابل قبول میدونم و فکر نکنم دکسومارک تو انتخاب گوشی واسه من تاثیر داشته باشه
پیکسل۵ اسنپ ۷۶۵ دوربین۱۲.۲+۱۶ = امتیاز ۱۲۰
نوت۲۰الترا اسنپ ۸۶۵ دوربین ۱۰۸+۱۲+۱۲ و فوکوس لیزری = امتیاز ۱۲۰
جالبه خیلی

نویسنده آزمایشی

دقیقا درسته

نیما عرفانی

تقابل نرم افزار و سخت افزار …

Mahdi

جالبه

نیما عرفانی

اصلنم جالب نیست چون نوت ۲۰ اولترا از نوت ۱۰ پرو با اسنپ ۷۳۰G هم کمتر شده…!!! اونجا دیگه بحث نرم افزار گوگل نیست و تقابل ۱۰۸ HM1 با 108 HMX و اسنپ ۸۶۵ و اسنپ ۷۳۰G و دوتا زوم ۵۰ برابر و اولتراواید بهتره نوت ۲۰ اولترا هستش.

_V_

مشکل خود منبعه! دیگه وقتی تو هر تستی میشه عملکرد بهبود یافته نوت۲۰ الترا رو دید ولی با اختلاف ۶ امتیاز از اس۲۰ الترا عقب‌تره بحث سخت افزار و نرم افزار نیست

Mahdi

حتما فردا هم اس۲۰پلاس یا ردمی کی۳۰ پرو امتیازش اضافه میشه 😂

Mahdi

مگه از دکسومارک معتبرتر داریم 😂

Mahdi

جناب عطایی قبل gsmarena پوشش بدید🙂

SHREK

به DXO اعتماد ندارم.

Auroro

اونم بتو اعتقادی نداره

SHREK

همون بهتر که فقط به تو اعتقاد داشته باشه🙃

Auroro

پفیوز به منم اعتقادی نداره

SHREK

😂 😂 😂

Milad7

به قول یه بنده خدایی دگزو پولی

Milad7

چرا این شکلیه ؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)