حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو S7e با مدیاتک Dimensity 720 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ویوو

ویوو گوشی جدیدی را برای بازار داخلی چین به نام vivo S7e 5G معرفی کرد. گوشی ویوو S7e با مدیاتک Dimensity 720 و دوربین اصلی سه گانه در کنار شارژر سریع ۳۳ واتی ارایه خواهد شد.

گوشی ویوو S7e

گوشی vivo S7e 5G اشتراکات زیادی با vivo Y73 5G دارد که ماه گذشته معرفی شد، در حقیقت چیپست مشابه، حافظه 8/128 گیگابایتی و حتی جایگذاری دوربین و طراحی یکسان است.

با این حال، در اینجا دوربین اصلی در پشت دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی انتخاب شد که از 48 مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است. دو دوربین دیگر در این دوربین سه گانه ثابت مانده اند و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی به مانند همان دستگاه است.

در قسمت جلو، vivo S7e 5G دارای OLED در اندازه 6.44 اینچی با رزولوشن Full HD + و یک ناچ قطره طور برای دوربین سلفی است. این یکی سنسور ۳۲ مگاپیکسلی و لنز f/2.0 را ارائه می کند، این یک تفاوت دیگر نسبت به Y73s است که دارای سنسور 16MP بود.

در حالی که ظرفیت باتری 4100 میلی آمپر ساعت است، اکنون ویوو S7e 5G با شارژ سریع ۳۳ وات و پورت USB-C ارائه می شود. این تلفن همچنین دارای یک جک صوتی 3.5 میلی متری در بالا، پشتیبانی از 4G VoLTE دوگانه و 5G است.

ویوو S7e 5G دارای سه رنگ است – Mirror Black ، Phantom Blue و Silver که دو مورد آخر گرادیانت زیبایی دارند. قیمت این دستگاه هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره گوشی جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

جون چه خوشگله طراحیش 😍 مخصوصا تو رنگ Mirror Black فعلا این گوشی با نوا ۸ اس ای بهترین طراحی رو دارن .

نیما عرفانی

نمودار دایره ای آمار و ارقام سهم پیکربندی حافظه ی کاربران موبایل در چارک سوم ۲۰۲۰ …
حافظه ی ۱۲۸ گیگابایت بالاترین درصد و بیشترین خواهان رو داره …
comment image

Mahdi

ماشاالله ۵۱۲ گیگ ۱.۵ درصده

Milad7

انصافا گوشی خوب و شیکی هست فقط قیمتش نامشخصه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)