حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بالاترین امتیاز در بنچمارک Antutu اکتبر ۲۰۲۰ با صدرنشینی هواوی Mate 40 پرو اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | بنچمارک، تست، هواوی

امروز بالاترین امتیاز در بنچمارک Antutu اکتبر ۲۰۲۰ با صدرنشینی هواوی Mate 40 پرو در بخش موبایل های پرچمدار اعلام شد. OPPO Find X2 و Mi 10 Pro دیگر در لیست ۱۰ برتر نیستند. از سوی دیگر، لیست تلفن های میان رده در مقایسه با گزارش ماه گذشته با تنها یک تفاوت جزئی تقریباً بدون تغییر است.

بالاترین امتیاز در بنچمارک Antutu اکتبر ۲۰۲۰

احتمالا اکثر ما می دانیم AnTuTu یک پلت فرم بنچمارک چینی است که هر ماه گزارش هایی را با لیستی از تلفن های هوشمند برتر اندروید منتشر می کند. امتیازات در نظر گرفته شده توسط شرکت، میانگین امتیازاتی است که توسط دستگاه ها به دست می آید و بالاترین امتیاز آنها نیست.

در حال حاضر، هواوی Mate 40 پرو تنها گوشی هوشمند اندرویدی در جهان است که به طور دقیق از چیپست ۵ نانومتری استفاده می کند. این دستگاه با تراشه HiSilicon Kirin 9000 ارائه شده است. از این رو منطقی است که در ماه اکتبر با 685،359 امتیاز در صدر لیست قرار گیرد.

گوشی iQOO 5 Pro علی رغم اینکه مبتنی بر تراشه ۷ نانومتری Snapdragon 865 است در جایگاه دوم با 663،979 امتیاز می نشیند. این به این دلیل است که میزان رم و رفرش ریت بر روی امتیازات تأثیر می گذارد. هر دو در دستگاه iQOO با ۱۲ گیگابایت و نمایشگر ۱۲۰ هرتز در مقایسه با Mate 40 Pro با 8 گیگابایت و رفرش ریت 90 هرتز، بالاتر هستند.

سپس و به طور شگفت آوری vivo X50 Pro + با امتیاز 661،342 امتیاز از Xiaomi Mi 10 Ultra با امتیاز 659،561 پیشی می گیرد. این همه ماجرا نیست، Redmi K30S Ultra با 660،133 امتیاز با نام Mi 10T که به تازگی ارائه شده است نیز از پرچمدار دهمین سالگرد شیائومی امتیاز بیشتری کسب می کند. البته که این چند هزار امتیاز بالا و پایین تر به نظر شخصی من، مهم نیست.

علاوه بر این، ASUS ROG Phone 3 با 630،765 امتیاز، Lenovo Legion Pro را که با امتیاز 625،394 در این لیست قرار دارد، تحت الشعاع قرار می دهد.

از طرف دیگر، لیست گوشی های میان رده تنها یک تغییر دارد و آن این است که هواوی nova7 Pro با 382،866 امتیاز اکنون از nova 7 با 382،771 امتیاز پیشی گرفته است. (واقعا این چند صد امتیاز اختلاف برای شما اهمیت دارد؟!)

به هر حال اگر اهل بنچمارک هستید و این اختلاف های جزئی برای شما اهمیت دارد، به بالای لیست نگاه کنید! نظر شما چیست؟ اگر به بنچمارک ها خیلی معتقد هستید، دلیل شما چیست؟ اگر نیست، چه فاکتوری برای شما حائز اهمیت است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

می ۱۰ تی پرو از می ۱۰ الترا هم بیشتر آورده دمش گرم .
و سلطان میت چهل پرو 😍

m.b

فکر کنم دو روز هم از حرفم نگذشته… گفته بودم میت 40 گرو با بالای 700 هزاری که تو آنتوتو آورده بود لیست نمیشه… همونطور که گفتم با نتیجه‌ای مخلوط از حالت پرفورمنس و حالت عادی لیست شده و آورده 685 هزار… تقریباً روال سال های پیش تکرار شده… کمی اختلاف با فعلی ها و باخت از رقبای سال نو…
تو پردازنده‌ش بیشترین دست رو گرافیکش داره که پیشرفت عالی‌ای داشته و کمترین تعریف رو سیاستش توی استفاده نکردن از هسته پردازشی 78 که باعث مصرف زیاد و اختلاف زیاد بین حالت پرفورمنس و عادی شد…
در زمان فعلی، حالت پرفورمنس هوآوی بیش از هر زمانی غیرقابل قبوله… چون بیش از هر زمانی مصرف بسیار بالایی داره و بیش از هر زمانی به دلیل عدم بهینگی، کارایی طولانی‌مدت در بازی های سنگین رو از دست داده… به طوری که تو تستی که چند روز پیش نتیجه‌شو گفتم، حالت عادی فریم‌دهی پایدارتری از حالت پرفورمنس داشت!

AŁɪ

در مقایسه با رقیبش که می ۱۰ تی پرو باشه واقعا قورتش میده مخصوصا بخش دوربین .

Naranj

یک خبر عالی از سری گلکسی اس۲۱
The Galaxy S21 may be Samsung’s first lineup of Android flagships to miss out on a complimentary pair of high-quality AKG earphones since forever, but boy, will everyone be glad if that actually happens. According to a new report out of South Korea, Samsung is currently considering ditching the AKG tradition in favor of bundling every Galaxy S21-series model with the Galaxy Buds Beyond.

Mahdi

اسنپ ۷۶۸ جی هم خوبه ۳۵۰ تا شده حیف که فقط رو یه گوشی هست

نیما عرفانی

به به بالاخره چشممون به جمال امتیاز لنوو لجیون پرو روشن شد! بین گوشی هایی که چیپست کوالکام دارن دوگانه ی iQOO از زمان لیست شدن امتیازات آنتوتو بعد از معرفی این دو گوشی با چیپست اسنپ ۸۶۵ سفارشی در چند بارِ متوالی بالاتر از بقیه جا خوش کردن…😉(آره اسنپ ۸۶۵ سفارشی،”سفارشی و اختصاصی سازی شده”) جالب تر اینکه ۳ تای بالا تو اسنپای پرچمدار همگی از ویوو هستن!امتیاز ایکس ۵۰ پرو پلاس و برتریش به می ۱۰ اولترا هم قابل توجهه و از این جهت نمود بیشتری پیدا می‌کنه که خودِ شیائومی تو کنفرانس رونمایی بلک شارک ۳s برای قابلیت های سفارشی و بالابردن فرکانس گرافیک اسنپ ۸۶۵ این گوشی مانور زیادی داد و اینجوری استفاده نکردن از اسنپ ۸۶۵ پلاس رو توجیه کرد، همین حرکت رو به شکل کامل تری زمان معرفی می ۱۰ اولترا زد و در عین حال اگه دقت کنید بالاترین ظرفیت رم و رام بین این ۱۰ گوشی رو هم می ۱۰ اولترا داره ، می ۱۰ اولترایی که از هم خانواده ی خودش k30s با اسنپ ۸۶۵ غیر سفارشی و قیمت به مراتب پایین تر هم سیلی خورد!!
و اما راجع به امتیاز میت ۴۰ پرو؛ از همون زمانی که قبل از معرفیش امتیاز بنچمارک آنتوتوعه کایرین ۹۰۰۰ لو رفته بود همه چیز قابل پیش بینی بود که از تمام گوشی های فعلی امتیاز بالاتری میاره ، حتی اگه آنتوتو اون امتیاز ۷۲xxxx میت ۴۰ پرو هم درج میکرد بازم تو نتیجه ی برتریش نسبت به رقبای فعلی و عقب افتادنش از رقبای 2۰۲۱ تغییری حاصل نمیشد . «بدیهیات نیازی به پیش گویی نداره👌»

نیما عرفانی

آهان اینم یادم رفت بگم ؛
بین این ۱۰ گوشی با اینکه فایند ایکس ۲ پرو قدیمی تره و زمان معرفیش عقب تر از بقیست و برای نیمهٔ اولِ ساله اما هنوزم با قاطعیت و مقتدرانه جزو ۱۰ تای برتره این لیسته👌👍.

Milad7

به به عجب گوشی شاخیه این میت 40 پرو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)