حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخش “آزمایش باتری” ارمغان جدید AnTuTu برای کاربران است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپلیکیشن، تست

از زمان محبوبیت تلفن های هوشمند، معیار های عملکرد همیشه یکی از مهم ترین نکات تبلیغاتی بوده است. در حال حاضر بنچمارک های مختلفی برای عملکرد، حافظه و GPU وجود دارد که می توانند به طور مستقیم عملکرد تلفن های همراه را نمایش دهد. با این حال، اکنون که تکنولوژی های شارژ سریع در حال محبوب شدن هستند، از سوی شرکت ها و کاربران توجه بیشتری به این جنبه معطوف شده است. از آنجایی که هیچ آزمایش ساده ای برای این موضوع وجود ندارد، تست شارژ سریع نسبتاً دست و پا گیر است و هیچ ابزار تست شارژ سریعی وجود ندارد که استفاده از آن برای کاربران عادی آسان باشد. در همین راستا، برای حل این موضوع، اپلیکیشن بنچمارک معروف AnTuTu به صورت رسمی نسخه جدیدی را منتشر کرده و تست های مربوط به شارژ را در بخش “آزمایش باتری” به آن اضافه کرده است.

 

 

دقت کنید که برای استفاده از ویژگی آزمایش باتری باید AnTuTu ورژن 9.2.7 را در دستگاه خود نصب کرده باشید.

در این صورت با ورود به برنامه و بخش مربوطه، قبل از انجام تست به دستورالعمل های لازم که در زیر برای شما نوشتیم حتما دقت کنید.

ورود و دستور العمل های بخش آزمایش باتری

ورود و دستور العمل های بخش آزمایش باتری

دستور العمل بخش آزمایش باتری AnTuTu V9.2.7

این مجموعه دستورالعمل ها هر بار که تست باتری را باز می کنید ظاهر می شود و برای اطمینان از صحت نتایج آزمایش باتری، لطفاً اقدامات احتیاطی زیر را به دقت بخوانید.

1. لطفا تست را زمانی شروع کنید که شارژ دستگاه کمتر از 30 درصد است و صبر کنید تا شارژ دستگاه پر شود.

2. لطفاً سعی کنید از شارژر اصلی برای آزمایش استفاده کنید و مطمئن شوید که از پورت USB رایانه ها و سایر دستگاه ها استفاده نمی‌کنید.

3. لطفاً عملکرد نمایش دادن دما را در تنظیمات روشن کنید تا مطمئن شوید که وضعیت شارژ را می توان به صورت لحظه‌ای کنترل کرد(پس از آزمایش می توان آن را خاموش کرد).

4. لطفاً برنامه AnTuTu را در طول آزمون قفل کنید تا از قطع نشدن آزمون اطمینان حاصل کنید.

 

علاوه بر این، توصیه می‌شود در طول آزمایش، تمام برنامه‌های مصرف‌کننده انرژی را در پس‌ زمینه ببندید. همچنین سعی کنید در تمام مراحل صفحه نمایش را خاموش نگه دارید.

پس از اتمام تست، به اطلاعات متعددی دسترسی خواهید داشت. شما می توانید اطلاعاتی مانند حداکثر قدرت شارژ، حداکثر دما، تغییرات قدرت شارژ، زمان شارژ، اطلاعات باتری و غیره را به راحتی دست آورید. جالب تر این است که این اطلاعات به شکل بسیار ساده و با نمودار های کاربردی نمایش داده می شوند و خواندن اطلاعات شارژ بسیار راحت است.

نتایج آزمایش باتری به صورت واضح و در بخش های مختلف نشان داده می‌شود

نتایج آزمایش باتری به صورت واضح و در بخش های مختلف نشان داده می‌شود

 

در حال حاضر، AnTuTu V9.2.7 بر روی پلتفرم فروشگاه های بزرگ اپلیکیشن، مانند گوگل‌پلی، به روز شده است. اما علاوه بر به‌روزرسانی در این فروشگاه ها، می‌توانید با کلیک روی بخش « تنظیمات -> به‌روزرسانی نسخه » در گوشه سمت راست بالای برنامه AnTuTu یا مستقیماً با کلیک کردن روی اینجا، این برنامه را به‌روزرسانی کنید. این نسخه جدید به شما امکان دسترسی به مقدار زیادی از اطلاعات باتری و شارژ را با چند کلیک می دهد.

 

من که از قابلیت آزمایش باتری انتوتو بسیار خوشحال شدم، می‌دانم برای شما نیز خبر مسرت بخشی خواهد بود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واقعا این قسمت که به آنوتوتو اضافه شده خیلی عالی و کاربردی هستش، اابته یه برنامه دیگه هم هستش به اسم Ampere که فکر کنم از گوگل باشه که اونم برای همین کارها که گفته شده مثل سلامت باطری، زمان شارژ شدن، ولتاژ باطری، شارژرو……نشون میده، ولی چون این قسمت آنوتوتو رو استفاده کردم نمیدونم کدوم بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری