حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه پیش تولید سرفیس پرو ۸ مایکروسافت با تراشه نسل ۱۱ اینتل دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | مایکروسافت

با توجه به لیست موجود در eBay انتظار می رود Surface Pro 8 یک به روزرسانی تکراری نسبت به نسخه قبلی خود باشد. جزئیات نشان می دهد که محصول آتی مایکروسافت تقریباً شبیه Surface Pro 7 است، اما در قسمت داخلی تغییراتی وجود دارد که در حال حاضر درباره آنها بحث خواهیم کرد. در حقیقت نمونه پیش تولید سرفیس پرو ۸ مایکروسافت با تراشه نسل ۱۱ اینتل دیده شده است. این یعنی سخت افزار جدید اما طراحی که به آن عادت داریم.

سرفیس پرو ۸

اینجا توضیحات فروشنده eBay به نام “zzaj300n” است که اتفاقاً دارای 100٪ امتیاز مثبت در وب سایت است:

“بله، شما عنوان را درست خواندید. این برای فروش یک مدل مهندسی Surface Pro 8 است که دارای نسخه ES پردازنده نسل ۱۱ اینتل i7-1165G7 با 32 گیگابایت رم با سرعت 4267 مگاهرتز (Pro 7 با حداکثر 16 گیگابایت) و 1 ترابایت SSD سامسونگ است. کاملاً کار می کند، اما همانطور که می دانید هنوز رسما ارایه نشده است، پس قبل از هر اقدامی خودتان درایور پشتیبان تهیه کنید در غیر این صورت نمی توانید آن را بصورت آنلاین پیدا کنید. یک کاور کیبرد آبی رنگ هم دارد.”

سرفیس پرو ۸

سرفیس پرو ۸

از نظر طراحی، به نظر نمی رسد مایکروسافت تصمیم گرفته تغییر زیادی انجام دهد. به این معنی که نمونه هایی واقعی ممکن است با مدل نسل فعلی تفاوتی نداشته باشند. نمونه اولیه Surface Pro 8 همچنان یک مجموعه ورودی / خروجی مناسب را شامل می شود. این ورود ها از پورت USB-C تا پورت USB-A و کارت خوان SD را شامل می شود که برای متخصصان خلاق تهیه شده است. از نظر عملکرد، بسته به میزان خنک شدن سرفیس پرو ۸ واقعی، مشتریانی که ترکیبی از قابلیت حمل و عملکرد را می خواهند خوشحال خواهند شد اگر بدانند که این نسخه از پردازنده مرکزی Intel Core i7-1165G7 به همراه 32 گیگابایت رم همراه است.

تبلت Surface Pro 7 می توانست حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x غیر-قابل ارتقا را داشته باشد، بنابراین دیدن این تغییر کوچک بسیار خوب است، اگرچه مطمئن نیستیم که مایکروسافت از استاندارد LPDDR5 استفاده خواهد کرد یا از LPDD4x، همچنین نمی دانیم که به کاربران اجازه می دهد همانطور که می توانید در یک نوت بوک معمولی ویندوز ۱۰ انجام دهید، ماژول های حافظه را عوض کنید یا نه.

در هر صورت، این یک استقبال خوب است و SSD یک ترابایتی سامسونگ که مدلش هم ذکر نشده است اما ما تصور می کنیم از استاندارد PCIe NVMe پشتیبانی می کند، Surface Pro 8 را به یک ماشین بسیار خوش سرعت تبدیل می کند، البه با این فرض که مایکروسافت تصمیم می گیرد به این سخت افزار پایبند باشد.

اینتل همچنین Iris Xe iGPU خود را به عنوان پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به گرافیک یکپارچه نسل قبلی به بازار عرضه کرده است، به این معنی که کسانی که می خواهند بازی های سبک بر روی دستگاه انجام دهند می توانند از این تجربه لذت ببرند. این نمونه اولیه Surface Pro 8 همچنین از یک صفحه نمایش 12.3 اینچی پشتیبانی می کند، به این معنی که اندازه صفحه نمایش نیز دست نخورده است. به اندازه کافی عجیب که این محصول با قیمت 1300 دلار ذکر شده است، بنابراین با فرض اینکه این قیمت در آینده برای مشتریان نهایی هم همین باشد، اگر نگاهی به محصولات مشابه با همان داخلی بیندازید، کاملاً رقابتی است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این سخت افزار برای سرفیس پرو ۸ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ترنج ترنجی

با سلام دوستان ، کانفیگ i7 10750H و رم ۱۶ و ۱TB HDD و 512 SSD و گرافیک GTX 1660 ti و ۱۴۴ HZ برای LEGION 5 2020 به نظرتون منطقی هست برا خرید یا نه، با تشکر 🙃

ترنج ترنجی

در واقع میخوام از الان حداقل تا ۱۰ سال نگه دارم

Naranj

قیمت؟

SHREK

10 سال یکم زیاده اگر برای گیم میخوای. اگر دنبال PC بری بهتره مگه اینکه به لپتاپ نیاز داشته باشی که در اون صورت به خودت بستگی داره لپ تاپ خوبیه.

ترنج ترنجی

خیلی ممنون از پاسخ شما 🙏

TheFreeCritic

اگر برای گیم میخوای بیخیال شو برو PC
اما اگر به لپتاپ نیاز داری اره تا 10 سال اینده میتونه نیازهای شما ( غیر از گیم بعد 4 سال دیگه برای گیم استفاده نداره چون گرافیک های لپتاپ بخ اصطلاح بهشون موبایل میگن که قدرت پاینتری داره) بر طرف بکنه

ترنج ترنجی

آره در واقع میخوام لپ تاپم رو بروز کنم و گیم هم زیاد مهم نیست ، مهم اینه که تا ۱۰ سال بتونه کار ها رو روون ببره جلو ( بیشتر استفاده روزمره دارم و هر از گاهی فتو شاپ و لایت روم کار میکنم ولی خب چون ۱۰ سال یکم طولانی شاید تو سال های بعد لپ تاپ های متوسط امروزی کم بیاره ) خیلی ممنون از پاسخ شما

AŁɪ

نه با هزینه کمتر میتونی .
Core i7 9900K با rtx 2070 super ببندی

AŁɪ

1_ قیمت این لپتاب توی بازار بین 42 تا 52 میلیونه .
۲_ با ۴۲ تومن میتونی core i7 9700k با RTX2060 SUPER A8G EVO ببندی ‌‌‌.
۳_ با ۴۹ پونصد میتونی core i9 9900k با msi Rx 5700xt gaming x8g ببندی

ترنج ترنجی

خیلی ممنون از پاسخ شما ، ولی خب بیشتر لپ تاپ مد نظرمه، با تشکر 🙏

قبلا تو بوک فلکس 5G فقط تراشه نسل یازده استفاده شد،نه!؟
چرا این بوک فلکس 5G عرضه جهانی نشد هنوز،خیلی خوبه😟😟

Milad7

بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)