حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس پرو ۹ در پایگاه داده FCC رویت شد؛ احتمال وجود نسخه 5G با پردازنده ARM

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، شایعات، مایکروسافت

شرکت مایکروسافت از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های نام آشنای حال حاضر جهان است که اگر چه بسیاری تصور می‌کنند قدرت این شرکت صرفا در حوزه نرم‌افزاری، اما مایکروسافت در حوزه محصولات سحت‌افزاری نیز به خوبی توانسته است عملکرد خوب خود را نشان دهد. گویا اخیرا سرفیس پرو ۹ در پایگاه داده FCC رویت شده است و احتمال وجود یک نسخه 5G با پردازنده ARM نیز وجود دارد. با ترنجی همراه باشید.

سرفیس پرو ۹ در پایگاه داده FCC رویت شد؛ احتمال وجود یک نسخه 5G با پردازنده ARM

باورش سخت است که بگوییم مایکروسافت اکنون به نهمین نسخه از سرفیس پرو رسیده است. این نسخه جدید ظاهرا دارای ویندوز ۱۱، وای فای ۶، تراشه 5G (حداقل در یک نسخه) و مدل‌هایی با پردازنده‌های مبتنی بر ARM و اینتل است. طبق گفته WindowsLatest، اخیرا Surface Pro 9 در پایگاه داده FCC رویت شده است، جایی که این دستگاه باید تاییدیه نظارتی خود را در ایالت متحده دریافت کند.

این موضوع به آن معنا است که عرضه آن در برنامه مایکروسافت است و به زودی عملی خواهد شد. همانطور که چند روز پیش به شما گفتیم، Walking Cat، افشاگر معتبر توییتر، گفته بود که احتمالا رویداد بعدی مایکروسافت در روز سه‌شنبه، ۱۱ اکتبر، در Noon EDT برگزار خواهد شد. بر اساس شایعات منتشر شده، گویا سرفیس پرو ۹ تنها دارای نسخه‌های 5G و وای‌فای بهره‌مند است که نسخه اصلی آن ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

سرفیس پرو ۹

همچنین نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت آن نیز در ادامه در دسترس خواهد بود. همچنین در مورد رم دستگاه، گزینه‌های رم ۸ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت نیز عرضه خواهد شد. این بدان معناست که قدرتمندترین مدل سرفیس ۹ که می‌توانید خریداری کنید، دارای ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی است. نسخه 5G احتمالا دارای تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8cx نسل ۳ خواهد بود و همچنین مدل‌های دیگر آن نیز از پردازنده‌های Core نسل دوازدهم اینتل (سری P) استفاده خواهند کرد.

انتظار می‌رود سرفیس پرو ۹ دارای لبه‌هایی گردتر با درگاه Type-C باشد که به سمت چپ دستگاه منتقل شده است. همچنین انتظار می‌رود که بدنه دستگاه بسیار شیک‌تر و خوش ساخت‌تر باشد و این تبلت اولین دستگاه 5G غیر تلفنی خواهد بود که توسط مایکروسافت ارائه می‌شود. Surface Pro 9 جدید احتمالا با یک باتری بهتری عرضه خواهد شد و رنگ‌ها و طرح‌های جدید Type Cover را نیز خواهد داشت.

سرفیس پرو ۹

به گفته خبرگزاری PhoneArena، اگر صفحه نمایش دستگاه، همان صفحه نمایش سرفیس پرو ۸ باقی بماند، باید انتظار وجود یک نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ و نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی را داشته باشیم. همچنین اسناد منتشر شده FCC به وجود نسل سوم فناوری Smart Transmit اشاره کرده است که به تراشه مودم اسنپدراگون X70 اضافه شده است تا پوشش 5G را گسترش دهد و سرعت اتصال را بهبود بخشد و در عین حال انتقال در طول آنتن‌های سلولی، بلوتوث و وای‌فای را بهینه نماید.

در حالی که مایکروسافت عمر باتری دستگاه را تا ۱۶ ساعت را برای سرفیس پرو ۸ بیان کرده بود، اما بحث و جدل زیادی در در این مورد وجود داشت. چندین کاربر گزارش داده بودند که Surface Pro 8 آن‌ها قبل از اینکه حتی ساعت شارژدهی باتری آن دو رقمی شود، خاموش خواهد شد. جالب است که ببینیم آیا مایکروسافت این مشکل را با یک باتری جدیدتر برای سرفیس پرو ۹ برطرف می‌کند یا خیر. نظر شما کاربران ترنجی درباره سرفیس پرو ۹ مایکروسافت و رویت شدن آن در پایگاه داده FCC چیست؟ آیا احتمال وجود یک نسخه 5G با پردازنده ARM نیز وجود دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان