حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین تفنگ های پابجی کدام هستند؟

این روزها مقداری درباره PUBG صحبت می کنیم. چند روز پیش درباره روز خونین چیترهای PUBG صحبت کردیم. دو روز پیش هم درباره ۵ هک پابجی که بیشترین طرفدار را دارند، صحبت کردیم. امروز اما می خواهیم ببینیم بهترین تفنگ های پابجی کدام هستند؟ به هر حال درباره این زمینه صحبت زیاد است و لزوما این نیست که فقط آن چیزی که ما می گوییم، صحیح است. شما می توانید با هر اسلحه ای که دوست دارید، بازی کنید و بدرخشید.

بازی PUBG Mobile بدون شک چشم انداز بازی های موبایل را برای گیمرهای معمولی و همچنین حرفه ای تغییر داده است. اکنون به عنوان یکی از برترین بازی های موبایل در سراسر جهان شناخته می شود. آنچه که به عنوان یک بازی ساده Battle Royal آغاز شد اکنون حالت های گیم پلی متنوعی از جمله deathmatch ، domination، آموزش اسنایپ و غیره را ارائه می دهد. در حقیقت تنوع بالاتری از این ها هم وجود دارد.

امروز ما در حال بررسی ۵ اسلحه با بالاترین امتیاز در PUBG Mobile هستیم. اکنون ما دقیقا در مورد اسلحه هایی که در حالت کلاسیک موجود هستند و نه حالت های دیگر صحبت می کنیم. همچنین، توجه داشته باشید که اینها فقط گزینه های معمول و مورد استفاده هستند. مورد استفاده شما ممکن است بسته به مهارت و سبک گیم پلی شما متفاوت باشد.

بهترین اسلحه در PUBG موبایل: M416 Assault Rifle

M416 Assault Rifle

M416 Assault Rifle

اسله M416 یکی از بهترین اسلحه های بازی به حساب می آید و مورد علاقه شخصی ما نیز هست. جدا از ارائه دامنه وسیع تری از افزودنی نسبت به سلاح های دیگر، سرعت مناسبی از آتش (شلیک) را در اختیار شما قرار می دهد و برای انواع نبردها کاملا متنوع است.

نکته خوب: می توانید از یک زوم ۶ برابر در M416 استفاده کنید، بزرگنمایی را به ۳ برابر کاهش دهید و از پایداری و کنترل لگدزدن عالی برخوردار شوید.

بهترین اسنایپر در PUBG موبایل: AWM Sniper Rifle

AWM Sniper Rifle

AWM Sniper Rifle

خیلی ساده و مشخص است که بهترین اسنایپ در بازی همین AWM است و بدون شک قدرتمندترین سلاح انتخابی است. یک تیراندازی با این اسلحه ناک شدن یا کشتن را تضمین می کند. تنها نکته منفی AWM این است که در مقایسه با اسلحه های دیگر بازی خیلی رایج نیست. برای تهیه یک از آن باید به دنبال ایردراپ (Airdrop) باشید و یا به دنبال فلایرگان (ایردراپ سفارشی) باشید.

بهترین SMG در PUBG موبایل: تفنگ دستی UZI

شاید شما ترجیح ندهید از یک SMG (تفنگ دستی) در PUBG Mobile استفاده کنید، اما داشتن UZI یک سلاح شگفت انگیز است. به لطف سرعت بالای آتش برای نبردهای کوتاه برد و میان برد بسیار عالی است. یک فشار روی ماشه و خالی شدن یک خشاب می تواند دشمن شما را حسابی خسته کند حتی اگر نکشد! UZI در مراحل اولیه نقشه نیز مفید واقع می شود، محدودیت تنها بُرد (Range) آن است.

مسلسل سبک DP-28

دی پی، سلاح همه کاره دیگر است. مسلسل سبک DP28 در صورت استفاده هوشمند می تواند بسیار کشنده باشد. این مدل مانند M416 می تواند تا زوم ۶ برابر را در خود جای دهد و این امکان را برای مبارزات کوتاه، میان و دوربرد فراهم می کند. همچنین یک خشاب بزرگ 47 فشنگی ارائه می دهد، اما نقطه ضعفی هم دارد چرا که یکی از کندترین اسلحه ها هنگام Reload است. علاوه بر این، این اسلحه به شما اجازه نمی دهد که به غیر از افزودنی های اپتیکال، افزودنی دیگری اضافه کنید. با این وجود، DP28 در بحث لگد زدن نسبتاً پایدار است.

AKM Assault Rifle

تفنگ AKM سلاح ثانویه ای است که توسط تعداد زیادی از بازیکنان استفاده می شود اما ساده ترین سلاح برای رام کردن نیست و لگد زیادی می زند. با این حال، این یک آسیب اساسی ۴۹ واحدی را ارائه می دهد، که بالاتر از بیشتر تفنگ های تهاجمی بازی است. جدا از بحث پشتیبانی از زوم، AKM می تواند افزودنی های muzzle و magazine را در خود جای دهد.

البته که سلاح های بیشتری وجود دارد که شاید شما دوست داشته باشید. نظر شما چیست؟ شما کدام اسلحه را بیشتر دوست دارید و با آن بازی می کنید؟ اصلا پابجی بازی می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

M416
Dp
Mini
Awm اینا بهترینا هستن البته aug و گورزا هم هستن ولی فقط تو دراپ هستن
در ضمن awm قدرتمندترین سلاح اسنایپ هست ، قویتر از awm شاتگان هست ، تیروکمان هم قدرتش دقیقا برابر awm هست

TheFreeCritic

ترکیب من : وکتور + scarl + اسکوپ 4 + awm (در مواقعا ضروری) = چیکن دینر !

Taha

منم علاقه شدی به scar l دارم⁦🤩
ولی نمی‌دونم چرا با کار ۹۸ بیشتر از ای دبل حال میکنم.

S AH

سلام اُخی نوبی

Taha

سلام عزیز.
#آینه ای برای همزاد پنداری با ترولان و اوباش اینترنتی

AŁɪ

من m4 با اسکوپ ۶ روی زوم۳ و متعلقات
و کلاش بدون اسکوپ و ورتیکال و خشاب مکس
و دیپی اسکوپ ۴ از گانای مورد علاقمه.

TheFreeCritic

یکی از بهترین ترکیباست

Mahdi

خب رو اسکوپ ۳ که بهتره ام۴

SHREK

راکت لانچر. AWM. پامپ. اسکار ل. شیلد.
اشتباه شد…

AŁɪ

نه ریکویلش بیشتره و یه دامنه دید مزخرفی داره

AŁɪ

هه چرا اینجا اومد 😅
برا مهدی

Mahdi

۶ کم هم گیر میاد

Mahdi

اینم بگم من خیلی حرفه ای نیستم تو پابجی عشقی بازی میکنم

1234567890

سلام دوستان و آقای عطایی.
میشه مثل همین یه مطلب بنویسید برای بهترین ترکیب اتچمنت ها و اسلحه برتر برای کالاف دیوتی موبایل؟
گان اسمیت بازی خیلی پیچیده و پر جزئیات.

rad 007

کار تون عالیه همیشه خسته نباشید

Milad7

من موبایل گیمر نیستم ولی مممنون 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)