حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عملکرد باتری پیکسل ۵ گوگل مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | عمر باتری، گوگل

وقتی به پیکسل ۴ با باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری یا باتری پیکسل ۴ ایکس ال با حجم ۳۷۰۰ میلی آمپری نگاه می کنیم، باتری پیکسل ۵ با باتری ۴۰۸۰ میلی آمپری در حال حاضر بزرگتر از هر دو است و آبرویی برای خود دارد. این در حالی است که در مقابل دیگر اندرویدی ها خیلی حجمی ندارد ولی در مقایسه با آیفون ها تقریبا مشابه است. امروز عملکرد باتری پیکسل ۵ گوگل مشخص شده است.

عملکرد باتری پیکسل ۵

این باتری در کنار سایر فاکتورها مانند چیپست کم مصرف، نمایشگر کوچکتر و کاهش سخت افزارهایی مانند Motion Sense، باعث ماندگاری بیشتر پیکسل ۵ شده است. دوام باتری همیشه در هر پرچمدار پیکسل گوگل نقطه ضعف بوده است. اما گوگل با Pixel 5 یک جهش عظیم در مسیر درست دارد.

خوشحالیم که گزارش می کنیم که Pixel 5 نسبت به هر پیکسل دیگری که آزمایش شده است، بهترین عمر باتری را دارد.

عملکرد باتری پیکسل ۵

عملکرد باتری پیکسل ۵

این تلفن 25:54 ساعت مکالمه، 12:41 ساعت وبگردی و 15:33 ساعت پخش فیلم داشت. به لطف حالت آماده به کار مناسب، باتری بزرگتر و چیپست کم مصرف Pixel 5 شاهد افزایش قابل توجهی در دوام باتری نسبت به مدل های قبلی هستیم و به رتبه کلی 93 ساعت رسیده است.

این اعداد با نمایشگر در رفرش ریت ۹۰ هرتز به دست آمد. وقتی صفحه لمس نشود یا هنگام تماشای فیلم، صفحه نمایش به ۶۰ هرتز کاهش می یابد. به محض لمس صفحه یا بیرون رفتن از صفحه ویدیو، صفحه به ۹۰ هرتز بازمی گردد تا جریان سیال را به صورت یکپارچه حفظ کند.

گوشی Pixel 5 با همان شارژر ۱۸ وات USB-C ارائه می شود. با این شارژر، پیکسل در عرض نیم ساعت از یک باتری تخلیه شده به 41 درصد رسید. در کل شارژ کامل پیکسل جدید 1:35 ساعت طول کشید.

شاید گوگل تعادل سرعت شارژ و تخریب باتری را در طول زمان ترجیح می دهد. حتی در این صورت، سرعت ها به اندازه کافی مناسب هستند و استقامت باتری بهتر شده است. همچنین سرعت شارژدهی حاصل از سایر استانداردهای شارژ اختصاصی را جبران می کند.

گوگل پیکسل ۵ از شارژ بی سیم Qi نیز پشتیبانی می کند، سرعت شارژ سریع تا ۱۲ وات با شارژر بی سیم پشتیبانی شده و سرعت شارژ بی سیم معکوس تا 5W برای لوازم جانبی مانند Pixel Buds یا سایر تلفن های هوشمند مجهز به Qi پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟ عملکرد باتری پیکسل ۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

جدای از اینکه یکسری خصوصیات منفی در مشخصات تکمیلی و کیفیت ساخت داره ، در مجموع گوشیِ به شدت با ارزش خرید بالایی هست و مورد پسند خودِ منم واقع شده👍.
برای کسی که برحسب نحوه ی کاربری و استفاده اش نیاز به قدرت پردازشی خیلی بالایی در حد چیپست های پرچم‌دار نداره ، میشه گفت در کنار الجی وینگ و اوپو Reno 4 pro جزو ۳ تا گزینه ی ایده آل در اکوسیستم اندروید هستش که لذت بهره مندی از اندروید خام و ساپورت نرم افزاری گوگل و سینک عالی نرم افزار و سخت افزار دوربین و همچنین حس لمس متفاوت قاب پشتی آلومینیوم و دقت و سرعت حسگر اثر انگشت خازنی ارزش خریدش رو دو چندان می‌کنه.

mehrdad_ma

شایدم کسی باور نکنه چندتا مقایسشو دیدم با p40 pro و می ۱۰ الترا
تقریبا تو یه سطح بودن ولی شب پیکسل بهتر بود
زوم که نداره بحثش جداست

این نمره کلی رو قبول ندارم مقایسه بشه با اکسپریا ۵ مارک ۲ یا همون می ۱۰ الترا
اونا هرکدام نزدیک ۲۰ ساعت پخش ویدیو و وبگردی دارن

ولی تجربه اندروید روی پیکسل هم خیلی خوبه

Mahdi

شاید اگه لنز پریسکوپ میت۴۰پرو رو داشت بهترین دوربین گوشی سال میشد

نیما عرفانی

آره خب نسبت به نمره ی کلی اکسپریا ۵ مارک ۲ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و ظرفیت باتری تقریباً مشابه بلکم ظرفیت یکم کمتره سونی ، این امتیاز به چشم نمیاد اما به نسبت خودِ گوگل عالیه و تو متن هم بهش اشاره شده…در مورد امتیاز کلی می ۱۰ اولترا؛ با اینکه بد نیست اما تو همون پست مربوط بهش هم گفته بودم که ازش انتظار بیشتری داشتم …
صرفاً جهت اطلاع : توجه بشه به امتیاز ۹۳ ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس با باتری کوچکتر و امتیاز ۸۸ اوپو فایند ایکس ۲ پرو با باتری کوچکتر و رزولوشن +WQHD …
“اونا هرکدام نزدیک ۲۰ ساعت پخش ویدیو و وبگردی دارن”
پخش ویدئوشون آره ولی وب گردی نه نزدیک ۲۰ ساعت نیست و اختلاف داره .

Mahdi

کاش این نکات منفی رو نداشت مثل همین فاصله داشتن صفحه با فریم گوشی که چند نفری گزارشش رو دادن ، در کل از طراحی گوشی و شرکت سازندش خیلی خوشم میاد دوربینش که واقعاً عالیه جنس بدنه و همه چیزش ساده و زیباست

Mahdi

راستی یه سوال یه سوراخ کوچیک کنار فلاش دوربین هست اون چیه؟🤔

نیما عرفانی

دقت نکردم ولی احتمالاً میکروفون باشه.

Mahdi

مدل 3d رو از gsm arena دیدم متوجه شدم

نیما عرفانی

اون ماژول کوچیک پایینِ دوربین ها هم اگه اشتباه نکنم برای اعمال فوکوسه.

Mohammadr

سلام جناب عرفانی
از نظر من واقعا اندروید خام خسته کننده س، امکانات خیلی خیلی پایینی داره
قبول دارم عالی سینک شده با سخت افزار
قبول دارم روون هستش و کم مصرف
اما واقعا امکاناتش پایینه و این باعث شده که تو موارد بالا بهترین باشه…
الان جدی سوالم اینه که منظور از لذت بردن از اندروید خام چیه وقتی رابط های دیگه، همون امکانات رو دارن بعلاوه چیزهای اضافه تر و خیلی کاربردی تر(بازم میگم روون بودن، کم مصرفی و.. رو قبول دارم و کاملا واضحه که هر چی امکانات و انیمیشن ها کمتر باشه، رابط روون تر و کم مصرف تره و سینک کردنشم راحت تره)

نیما عرفانی

سلام محمد جان
آره قبول دارم خسته کننده ست و امکانات به مراتب کمتری هم در قیاس با رابط های شخص سازی شده داره اما خب خیلیا هستن که رابط دست نخورده و پایه ایه گوگل رو به جهت اینکه پیچیده نیست و صفر تا صد و مستقیم توسط خودِ شرکتِ توسعه دهنده اش پشتیبانی میشه به بقیه UI ها ترجیح میدن . در واقع شاید اندروید خام از نظر UI و ظاهر و انیمیشن به نسبت سایر رابط کاربری ها حرفی برای گفتن نداشته باشه اما UX ای که ارائه میده(روون بودن/طراحی فلت و سبک ، آپدیت دهی منظم) جبرانش می‌کنه . کمااینکه برای تغییر در یکنواختی رابطش هم میشه با لانچ کردنِ لانچرهای مختلف از امکانات جدیدی برخوردار شد.

mehrdad_ma

با ساب هم میشه تمام ظاهرشو تغییر داد هر نوع تم بخوای اعمال کنی

mehrdad_ma

درسته حداقل امکانات رو داره ولی خیلی از برنامه های پیشفرض گوشی ها تو مارکت ها هست

گوگل از کدهای caf استفاده میکنه بقیه از کدهای aosp استفاده میکنن که یه تجربه کاربردی خیلی بهتر میده
تو کاستوم رام ها حتی پارانویید و pro nexus هم کاملا بر پایه caf نیستن شاید ۳۰_۴۰ درصد از کدهای aoso استفاده میکنن
تقریباً امن ترین دیوایس ها پیکسل ها هستن

امکانات کاربردی با تجربه کاربردی فرق داره کیفیت اجرای برنامه ها فرق داره حتی کیفیت نمایش رنگ ها صدا و… تو caf بهتر از aosp هست

نیما عرفانی

۲ بار درباره ی آیفون ۱۲ مینی چی گفته بودم؟؟نگفتم خواهان زیاد داره؟ و انتظار می‌ره رکورد فروش رو بزنه؟؟ اینم مزید بر علت شد و مهر تأییدی برای حرفم .

TheFreeCritic

👍🏻👍🏻

Mahdi

چقدر طراحی ساده و خوشگلی داره و چقدر این رنگ سبزش رو دوست دارم

چرا سامسونگ همه ی تیز های گوشی هاش رو با بی تی اس میسازه تو سایتش تیزر نوت ۲۰ رو میدیدم همش با بی تی اسه اَه😑😑😑😑😑

Milad7

در یک کلام : خوب !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)