حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل جدی کیفیت ساخت پیکسل ۵ گوگل توسط کاربران گزارش شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | گوگل، مشکلات

جدیدترین پیکسل گوگل یعنی Pixel 5 کمتر از یک ماه پیش به طور رسمی معرفی شد و در حال حاضر نشان می دهد که مشکل بزرگی دارد. مشکل جدی کیفیت ساخت پیکسل ۵ گوگل توسط کاربران گزارش شد. برخی از خریداران اولیه گوگل Pixel 5 در حال مشاهده فاصله ای بین قاب گوشی و صفحه نمایش هستند که می تواند امتیاز IP تلفن ها و موارد دیگر را به خطر بیندازد.

پیکسل ۵

گوگل پیکسل ۵ جدید در حال حاضر به دست خریداران جدید خود می رسد. متأسفانه، برخی از آنها گزارش می دهند که دستگاه های جدیدشان با فاصله اندکی بین سپر پلاستیکی صفحه و قاب آلومینیومی عرضه می شوند. گزارش ها متفاوت به نظر می رسند، اما این فاصله اندک معمولا در ناحیه اطراف دوربین جلویی دیده می شود. مشتریان ابراز نگرانی می کنند، زیرا این شکاف می تواند بر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار Google Pixel 5 تأثیر بگذارد.

پیکسل ۵

پیکسل ۵

کیفیت ساخت پیکسل ۵ گوگل

کیفیت ساخت پیکسل ۵ گوگل

بچه های Android Police نیز این مشکل را با دستگاه خود تجربه کرده اند، بنابراین به تعدادی از گزارش ها اضافه می شود که لزوما زیاد نیستند، اما با سرعت ثابت افزایش می یابد. این گزارشات را می توانید در فروم محصولات Pixel Phone و در انجمن XDA با چندین نمونه از این شکاف ها و میزان تفاوت آنها در محل و جداسازی در این تلفن ها پیدا کنید.

“ما می توانیم تأیید کنیم که دستگاه ارسال شده برای بررسی Pixel 5 ما نیز تحت تأثیر قرار گرفته است، هرچند به میزان کمتری نسبت به برخی از موارد بالا. بیشتر گزارش ها آن را در نزدیکترین گوشه به برش دوربین نمایشگر، در بالای گوشی و بالای سینی سیم کارت در سمت چپ نشان می دهند، اما ممکن است در مناطق دیگر نیز وجود داشته باشد. اگرچه بیشتر تصاویر نشان دهنده وجود مشکل در رنگ مشکی Just Black است (احتمالاً به دلیل اینکه بیشترین کنتراست را دارد)، اما بر رنگ ترنجی طور نیز تأثیر دارد. “

فقط زمان مشخص خواهد کرد که آیا این این فاصبه بر مقاومت در برابر آب تلفن تأثیر می گذارد یا خیر اما اصلا بعید نیست که تاثیر داشته باشد. هنوز، گزارش ها اشاره می کنند که نقص از زمان خارج شدن Google Pixel 5 از جعبه وجود داشته است و به نظر نمی رسد که صفحه نمایش ها با گذشت زمان از هم جدا شوند. امیدوارم این مسئله چیزی غیر از نقص ظاهری نباشد که به عملکرد یا دوام گوشی آسیب نرساند.

نظر شما درباره این مشکل پیکسل ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مشکل بزرگیه ، نمیدونم گوگل چرا اینجوری میکنه

Auroro

ی جور چسب بزنن که زیرش آب نره.

که دفعه بعد رفتم شمال گوشیک خراب نشه

تازه جاتون خالی ی ماسک رو 8 نفری استفاده میکردیم اِند پروتکل

Mahdi

۷۰۰ دلار بدی به گوشی اینطوری بشه ، دیگه دارم از گوگل میترسم

amer

نظر من اینکه هر گوشی از هر برندی مشکل سخت افزاری داشته باشه اشغال و بنجل محسوب میشه
و اگه نرم افزاری باشه و با اپدیت دهی مشکلش حل نشد شرکت سازنده بنجل ساز محسوب میشه

Pouya

شت😐
گوگل چرا اینطوری میکنه😐
این چه وضعیه 😑

V800B

نوکیا هم من دیدم این مشکل داشت

amer

منبع بده تایید شده بده که نوکیا این مشکل داشته

OnePlus_Fan

عجب😐

amer

جناب وان پلاس از دیروز فقط عجب عجب میکنی!
البته قصد جسارت یا فضولی ندارم
عذر میخوام

Milad7

گوگل جان جدیدا بدجوریییییییییییی گند میزنی ی دوربین را که فاکتور بگیریم پیکسل ها دیگه هیچ برتری خاصی ندارن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)