حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 2.5 گلکسی اس ۹ رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید، تقریبا ۲ ماه پیش بود که آپدیت رابط کاربری One UI 2.5 به گلکسی Note 9 و گلکسی S9 هم ارایه خواهد شد. دو روز پیش بود که برای شما نوشتیم آپدیت One UI 2.5 گلکسی نوت ۹ سامسونگ ارایه شد. امروز هم آپدیت One UI 2.5 گلکسی اس ۹ رسما منتشر گشت. این آپدیت ویژگی های جذابی مثل DeX بی سیم ارایه می کند.

آپدیت One UI 2.5 گلکسی اس ۹

دارندگان گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس شروع به دریافت آخرین نسخه مهم برای گوشی های خود می کنند. سامسونگ امروز فقط چند روز پس از انتشار آخرین نسخه پایدار One UI برای Galaxy Note 9 حالا به روزرسانی One UI 2.5 را به S9 و S9 + ارائه کرده است. نسخه میانبر G96xFXXUCFTJ2 همراه با این بروزرسانی است که هم اکنون در آلمان موجود است اما باید به زودی در بازارهای دیگر زندگی کند.

اگر شما دارای Galaxy S9 یا Galaxy S9 Plus هستید، باید با دانلود و نصب در داخل منوی تنظیمات تلفن »نرم افزار به روزرسانی One UI 2.5 را به صورت OTA دریافت کنید.

ویژگی One UI 2.5 شامل بی سیم DeX است

آپدیت One UI 2.5 گلکسی اس ۹

آپدیت One UI 2.5 گلکسی اس ۹

بزرگترین ویژگی علاوه بر Galaxy S9 و S9 Plus با One UI 2.5 پشتیبانی از DeX بی سیم است. پس از به روزرسانی تلفن، می توانید DeX را به صورت بی سیم در هر تلویزیونی که از بازتاب صفحه پشتیبانی می کند، اجرا کنید و از نمایشگر تلفن به عنوان صفحه لمسی استفاده کنید. Wireless DeX به اندازه DeX سیمی توانایی ندارد، اما برای مواردی مانند اجرای نمایش ها و استفاده از تلویزیون به عنوان صفحه دوم بسیار عالی است.

رابط کاربری One UI 2.5 همچنین صفحه کلید هوشمند سامسونگ را با عملکرد جستجوی YouTube و قابلیت تقسیم آن برای تایپ آسان تر در حالت افقی، همراه با قابلیت دوربین پیشرفته برای شما به ارمغان می آورد که شامل گزینه تنظیم مدت ضبط در حالت Single Take و انتخاب وضوح فیلم های گرفته شده در حالت Pro. در برنامه Messages پیام های SOS اکنون می توانند هر 30 دقیقه به مدت 24 ساعت به یک مخاطب منتخب ارسال شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، One UI 2.5 آخرین به روزرسانی ویژگی بزرگ برای Galaxy S9 و Galaxy S9+ است. در آینده هر دو گوشی به طور منظم به روزرسانی های امنیتی را دریافت می کنند اما به اندروید ۱۱ یا One UI 3.0 منتقل نخواهند شد. ناامیدکننده است، بله اما این برای هر دستگاه گلکسی که قبل از Galaxy S10 راه اندازی شده است، اعمال می شود.

شما گلکسی اس ۹ یا گلکسی اس ۹ پلاس دارید؟ آپدیت One UI 2.5 آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خب چرا ۳.۰ رو یه دفعه ای نداد

OnePlus_Fan

کرم داره

Mahdi

آهان ، ولی حالا که آخرین اپدیت رابط کاربریش رو داده و همزمان با وان یو آی ۳ داده اگه نسخه ۳ رو میداد میتونست کاربرا رو هم خوشحال کنه

pedram_01

ایول خیلی خوشحال شدم بعد سه سال داشتن اس ۹ پلاس تو این مدت همش اپدیت های جذاب گرفتم و تمامی امکانات روز گوشی مثل volte برای دو سیم کارت . یا سینگل تیک توی دوربین که با معرفی اس ۲۰ رونمایی شد و به گوشیم اضافه شد . اوایل گوشیم نایت مود نداشت با اپدیت اضافه شد . حتی نایت مود سلفی بهش اضافه شد خلاصه تمام قابلیت های اس ده و اس ۲۰ به گوشیم اضافه شده و به این میگن اپدیت دادن . نه مثل بعضی شرکت ها که ۵ سال اپدیت میدن مثلا ولی به قابلیت نرم افزاری ساده مثل نایت مود رو به نسل قبل خودش رایه نمیده

Mahdi

باهات در این مورد موافقم نمیدونم چرا اپل نایت مود رو به گوشی های قدیمی نمیده

OnePlus_Fan

مث شیائومی یه تغییرات اساسی بدید من که از اولین نسخه وان یو ای تا الان همچین تغییر اساسی ندیدم

Naranj

فقط منتظر اپدیت وان یوای۳ با اندروید۱۱ هستم. یک تکون اساسی توی راهه!
خدایی سامی الان توی آپدیت دهی از خیلی کمپانیهای دیگه جلو افتاده
یادش بخیر سامسونگ اکسپریا! اون زمان میگفتم از بهتر نمیاد،ولی وان یو ای کاملا متحول کرد

Milad7

مبارک دارندگانش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)