حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر آیفون ۱۲ توسط سامسونگ و ال جی تامین می شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

چند روز پیش، اپل سرانجام تلفن های هوشمند مورد انتظار خود را از سری آیفون ۱۲ را با پشتیبانی از اتصال 5G راه اندازی کرد. همچنین، برای اولین بار در تمام مدل های آیفون، هم اکنون از یک نمایشگر OLED بهره گرفته شده است. بد نیست که بدانید نمایشگر آیفون ۱۲ توسط سامسونگ و ال جی تامین می شود.

نمایشگر آیفون ۱۲

این بار این شرکت چهار مدل آیفون 12 ، آیفون 12 مینی ، آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس را به بازار عرضه کرده است. این گوشی ها در سه اندازه صفحه نمایش متفاوت – 5.4 اینچ ، 6.1 اینچ و 6.7 اینچ وجود دارند.

به لطف این فشار برای پنل های OLED در تمام مدل های اپل iPhone 12 ، فروش Samsung Display و LG Display – تأمین کننده این پنل ها – افزایش یافته است.

طبق گزارش، LG Display پنل هایی را برای مدل های نمایشگر 6.1 اینچی ، یعنی آیفون 12 و آیفون 12 پرو ، در حالی که پنل برای دو مدل دیگر – آیفون مینی 5.4 اینچی و آیفون 12 پرو مکس 6.7 اینچی، توسط سامسونگ دیسپلی عرضه شده است. این لزوما به آن معنا نیست که در بین این مدل ها تامین کننده ثابت است اما گفته می شود تولیدات هر کدام از این شرکت های کره ای، بیشتر در کدام مدل آیفون است.

پیش بینی می شود غول مستقر در کوپرتینو تا پایان سال جاری حدود 70 میلیون دستگاه مدل آیفون 12 اپل تولید کند. با نگهداری 10 درصد اضافی به عنوان ذخیره ، سامسونگ و ال جی انتظار می رود حدود 80 میلیون واحد پنل OLED تهیه کنند.

در این قسمت ، بخشی از پنلهای Samsung Display بیشتر از LG Display است. در حالی که انتظار می رود ال جی 20 میلیون واحد فراهم کند ، سامسونگ می تواند حدود 60 میلیون واحد از پنل های OLED را به اپل ارائه دهد.

این اعداد نشان دهنده افزایش قابل توجه LG Display است که سال گذشته فقط 5 میلیون واحد از صفحه نمایش را در اختیار اپل قرار داده است. از طرف دیگر ، سامسونگ حدود 50 میلیون دستگاه فراهم كرده است.

شرکت BOE مستقر در چین همچنین تلاش کرد تا به تأمین کننده پنل های OLED برای اپل تبدیل شود اما در اولین تلاش مورد تأیید قرار نگرفت. با این حال ، گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد BOE می تواند اواخر امسال یا سال آینده پنل هایی به اپل ارائه دهد.

برای کسانی که بی اطلاع هستند، اپل برای اولین بار یک صفحه نمایش OLED را در سال 2017 با آیفون X به کار گرفت. آیفون 11 دارای دو مدل با استفاده از پنل OLED بود – Pro و Pro Max. اما این بار ، هر چهار مدل حاضر به جای LCD از صفحه نمایش OLED استفاده کرده اند.

نظر شما چیست؟ برای خرید موبایل نوع پنل نمایشگر آن برای شما مهم است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

صفحه‌های های الجی و سامسونگ بی نظیرند

Farcry

خب معلوم بود اصلا BOE امسال ظرفیت تولید چندین میلیون پنل اولد (مثلا بالای ۵۰ میلیون برای آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی توی یکسال) رو نداشت. غیر از اون هم روشنایی ۱۲۰۰ نیتی ۱۲ و ۱۲ مینی نشون میده که پنل سامسونگ بوده.من بین گوشی هایی که پنل اولد BOE داشتن مثل P30 pro تاحالا ندیدم که روشنایی ۱۲۰۰ نیتی یا بالاتر بدن

calantar

پس گرافیک amdپردازنده exyonos چی شد

Mahdi

فریمش منو کشته

Milad7

پس کیفیتش بالایی خواهد داشت 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)