حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۲ در فرانسه با هندزفری درون جعبه ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل

اپل روز سه شنبه اعلام کرد که مدل های جدید آیفون ۱۲ را بدون هندزفری و سرشارژر ارایه می کند. آن ها این را به عنوان راهی برای جلوگیری از رسیدن لوازم جانبی در محل دفن زباله عنوان کردند. با این حال، در فرانسه دستگاه های جدید دارای هندزفری درون جبعبه خواهند بود. این به لطف قوانین محلی خواهد بود که توسط MacRumors مشاهده شده است.

همانطور که MacRumors اشاره کرد، اکنون قوانین فرانسه برای محافظت از کودکان ۱۴ سال به پایین در برابر اشعه الکترومغناطیسی، تلفن های هوشمند را با “کیت های هندزفری” یا “هدست” همراه کرده است. این به این دلیل است که دولت معتقد نیست که بر اساس خلاصه ای از قانون، اثرات سلامتی ناشی از تابش طولانی مدت تلفن های هوشمند بر سلامتی، به ویژه در مورد کودکان، حل و فصل می شود. راهنماهای کاربر و بسته بندی، همراه با هرگونه تبلیغات، باید استفاده از کیت هندزفری را نیز توصیه کند، یا خطر جریمه 75000 یورو (87000 دلار) را تهدید کند.

هر شی حاوی تجهیزات رادیویی بدون هدست سیمی، محکم و مطمئن، قابل پرداخت یا رایگان قابل ارایه در بازار فرانسه نیست. راهنماهای کاربر و بسته بندی دستگاه های تلفن همراه باید حاوی اطلاعات واضح و واضحی باشد که باعث استفاده از هدست سیمی می شود.

ترس از اثرات تشعشع استفاده از تلفن های هوشمند را از طریق دیگر، فرانسه را نیز تحت تأثیر قرار داده است. این کشور شاهد اعتراضاتی در شهرهای مختلف علیه 5G بوده است، برخی از مقامات منتخب خواستار تأخیر در استقرار آن به دلیل نگرانی های بهداشتی و بیماری چشم انداز شده اند.

در همین حال، اپل می گوید فروش آیفون بدون EarPods باعث کاهش انتشار کربن، استخراج معادن کمیاب در زمین و زباله های الکترونیکی می شود. آیفون ۱۲ همچنین در یک جعبه نازک تر عرضه می شود، بنابراین اپل گفت که می تواند 70 درصد دستگاه بیشتری را در یک پالت جا دهد. در صورت نیاز به یک هندزفری و شارژر، اپل قیمت هر کدام از این ها را به ۱۹ دلار (از ۲۹ دلار) کاهش داده است.

نظر شما چیست؟ آیا این حذف لوزام جانبی از جعبه موبایل را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

سایپا هم باید از اپل یاد بگیره و ماشین بدون دنده تحویل نده.

sina1111

خب توی پست قبل دیدیم که تو فرانسه ایفون گرون تره
پولش قبلا حساب شده :)))

The Destroyer

تو همه برندا تو اروپا گرون‌تره
بستگی داره در مورد اپل این افزایش نسبت به بقیه بیشتر باشه یا کمتر
که به نظر تقریبا برابر با بقیه هست

Mahdi

چقدر خبر میاد تا هفته آینده از آیفون

TheFreeCritic

فاز اپلو درک نمکنم تو صفحه 12 نوشته 5G speed
OMGGGGG.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
😐😐😂

OnePlus_Fan

اپل انگار اطرافش رو نمیبینه
اوایل سال 2019 بود که گوشی های 5G به طور محدود عرضه شدند الان داریم به پیشواز 2021 میریم

Mohammadreza

احتمالا تو فرانسه به محیط زیست آسیب نمی رسه!!

Taha

او مای گاد😮😆

Milad7

فعلا که خبر از رجیستر شدنش داخل ایران نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)